Zit je bij de ING? Dan kan je bonnen kopen tegen rentepunten en betaal je bijvoorbeeld voor een bon van 25 euro maar 12 1/2 euro. Dan kan je een stoel voor de helft van de prijs kopen. Ik heb wel ING en meer dan zat rentepunten dus laat maar weten of je interesse hebt.
Zo, Aelinn ligt met een vol buikje in de box. Wat een heerlijke lachebek is het toch. Zen slaapt nog steeds. Maak m straks wel wakker want ga Aelinn niet mee nemen als ik Ivy op haal. Mij te slecht weer aangezien je daar buiten wacht en de kids naar buiten komen.
Daar heb je een spiegelreflex voor nodig zeker? Ik vind foto's maken ook erg leuk en het zou wel goed voor me zijn om me ergens op te storten maar helaas geen centen voor een nieuwe camera
Het is en blijft een beetje een racekuip en dat soort stoelen hebben altijd dat soort gordels, ook bij volwassenen.
We zijn weer terug van de KA. Longen klinken -gelukkig- goed en ze was erg blij dat ze ons met Kerst niet in het ziekenhuis heeft gezien en ze zelf ook lekker thuis is kunnen blijven. Hij is ook weer wat gegroeid, was nu 90.8 cm lang! Helaas wel weer wat afgevallen.....12.550 gram woog ie nu. Ben benieuwd hoe de cijfers volgende week zijn, als we naar het CB moeten. (daar wil namelijk nog wel eens wat verschil in zitten). We hebben besloten om het eten maar gewoon te laten voor wat het is nu, zolang hij maar een vitaminepreparaat krijgt (en dat krijgt ie). Begin mei moeten we terug komen, voor long controle en gewicht. Ze wou me eventueel wel doorverwijzen naar de kinderpsych om eens te kijken of zij wat kan met het niet willen eten, maar eigenlijk had ze zelf net als ik het idee dat we er goed mee omgaan en niet meer kunnen doen dan we nu doen.... We blijven het maar gewoon in de gaten houden.
Lekker dat ze tevreden in de box ligt, Oke, wij moeten ook altijd buiten wachten, maar dan doen ze de deur open en mag je nog ff binnen..
Hier een kijker van het eerste uur. En vooral eentje uit die serie zou ik wel eens een beschuitje mee willen eten.