fijn dat het goed klonk en hij in lengte gegroeid is. Wel jammer van het afvallen. Ivy heeft dat ook telkens dat ze geregeld afgevallen blijkt. Das ook zo'n slechte eter. 1 hapje van alles en mevrouw heeft noeg. Alhoewel het de laatste tijd best goed gaat meot ik zeggen. Soms gaat er zelfs een hele boterham op
Yep. Kijk maar als je op je spaarrekening bent dan zie je ergens een knop rentepunten en dan "naar de winkel" en daar kan je ze vinden.
Brood gaat hier heel wisselend, maar met warm eten zou ik een gat in de lucht springen als ie 1 hapje zou nemen.... Maar goed, ik kan het toch niet veranderen en ik kan Joost niet dwingen
Niet slecht maar ook niet helemaal top dus. Vraag me dan idd af hoeveel hij weegt bij het CB? Wat houd je zelf aan?
zo, waren we weer.. Maus haar prikjes zitten erin Ze vond ze errrug vervelend, dus mama ook... Maar ze was zo weer stil toen ik haar knuffie tevoorschijn haalde...
Raar, ik zal er vanavond nog eens naar kijken. Heb je anders nog een ander e-mail adres die ik kan gebruiken? Misschien kan ik per email adres maar 1 uitnodiging sturen.