fijn is dat he senn. peop aan je handen...man die lucht raak je maar niet kwijt!! ken het van justin blegh! hij heeft wel net wéér een grote plas op het potje gedaan!!! weer het muziekje en hij keek weer van huh? wat is dat nou? tot hij het begreep hihi 10 minuutjes later komt hij jammerend naar me toe: mama ik wil niet! wat wil je niet? ik wil niet poepie doen! hoef je niet poepie te doen? neeheee!! arm ventje die dacht dat hij poepie MOEST doen! heb dus maar gezegd dat als hij niet hoeft het ook zeker niet moet. knulletje!!
goedemorgen. Finn heeft last van zijn prikjes . Gisteravond flink koorts, 39,4. Weer flink hoesten, en gister echt een straal melk wat eruit kwam! En krijsen! Toen verschoont en hij lachte en brabbelde gelukkig wel. Zetpilletje erin en toen naar bed. Toen om 2 uur vannacht kwam ie en heeft ie een flesje van 150 gehad met 2 lepels rijstebloem en hij slaapt nu nog!
wat een slechte nacht heb ik achter de rug, ik ben er vannacht 4 keer uit geweest voor de kleine man...vind het helemaal niet erg om er 's nachts uit te gaan maar vannacht brak het me echt op. Ik hoop dat komende nacht beter gaat anders zit ik morgenavond bij Najib te slapen in het theater. Lorenzo had om 23 uur zijn laatsste fles gehad maar was om 1 uur alweer wakker, ik snap er niks van... @Daantje, ik hoop dat Finn zich gauw weer beter voelt!
Regeldagje Liesje? Rond de 6 weken krijgen ze die ook weer toch? Hier een goede nacht wel gehad.. Alleen vanaf vanmorgen 7 uur bleef Maus maar hoesten.. Zoooo zielig.. Werd ze heel ff huilend wakker, maar sliep zo weer Esmée werd kwart voor 8 wakker Toen zijn we er met zijn allen uit gegaan en Chris heeft Esmée net naar psz gebracht.. Maus is lekker met haar keukentje aan het spelen.. Wat wil een mens nog meer? Koffie! @Liesje, balen van je slechte nacht! @Daantje, sneu dat hij last heeft van de prikjes.. Maus had net ook al 38.5, dus die hou ik ook ff in de gaten.. Heeft gister natuurlijk ook prikjes gehad...
finn is gelukkig nu wat beter d'r aan. geen koorts meer, wel lichte verhoging maar niet dramatisch ofzo. Heeft wel de fles niet opgedronken maar ja, hij heeft wat bij te zetten he .
ik dacht dat je alleen regeldagen had met bv? En telt het dat hij nu 7 weken is en als ik het overtijd lopen van mij erbij reken dan is ie al bijna 8 weken...
Ik heb uiteindelijk WIDM niet afgekeken. Ik was ZO moe dat ik om 21 uur naar bed. Nu vallen mijn ogen weer dicht dus ik ga vanmiddag ook even een uurtje naar bed als Karsten ook gaat slapen. Hij wil niet naar bed maar hij gaat gewoon. Alles is nee vandaag en daarbij zie ik aan hem dat hij nog erg moe is.
Zo, was ik weer ff.. Maus is echt niet lekker... Heeft 38.6 en moet steeds hoesten. Tot 3x toe nu al met overgeven erbij Arm ding...
ik moet om 12 uur met finn bij de ha zijn.. . Belde eigenlijk om voor mika even te overleggen en kan met finn er naar toe.. Ze vond het rochelen en piepen mede met het hoesten toch wel iets waarvoor hij gezien moest worden en ook omdat hij dat al een week heeft.. *zucht* we zullen zien..
@Daantje, sorry ik zag je te laat. Maar het plassen met Karsten gaat best aardig, hij heeft vanmorgen bij het opstaan een plasje op de wc gedaan en dus weer een stickertje verdiend.
denk het maar wel ff ja.. inmiddels heeft ze denk ik al wel 10x overgegeven.. net tot 2x toe het bedje eronder