KK, Ventolin moet idd meteen werken echter bij mij als ik vol zit met slijm en vocht werkt het ook niet echt goed hoor. Soms moet ik nog extra puffen. Kwebbels, fijn dat het allemaal zo lkkr gaat. Bij mij valt het werken reuze mee, de eerste week was ik wel kapot maar goed moet gewoon weer ff in het rimte komen. Sann, dit is echt balen! Tja wat nu? Ik wou dat ik het voor je kon oplossen. Anno, je bent lkkr bezig! Enne onthou dat Noof zich super vermaakt op school!
Hier echt een BAAL dag! Wordt depri van het weer gewoon! Loop echt met mijn ziel onder mijn arm. Kids zijn redelijk gezellig, Tygo is uiteraard nu Cars aan het kijken en Lo begint moe te worden dus die ga ik maar ff in slaap sussen.
Haha, ja natuurlijk! Ze vind het prachtig, en ik vind het op zich ook wel lekker om gewoon te kunnen doen wat ik wil doen 9 vd 10 is het poetsen maar goed.. Das ook wel lekker. Nu is ze dr weer T is hier ook ROT weer.. Geen lekker zonnetje ofzo.. BLEGH.
Hier is het ook blegh weer Met Maus lijkt het iets op te knappen Ze heeft net weer 1 broodje gehad (wel zonder korstjes, maar het is tenminste weer iets..) Esmée ligt al vanaf 11 uur te slapen. Die ga ik om half 1 wakker maken. Kan ze dan broodje eten en naar de psz. Heb ik vanmiddag ff lekker de handen vrij voor de was en denk dat ik de douche ff ga schoonmaken of onze slaapkamer.. Of allebei..
Ah het ZOU wel wat beter worden.. geloof ik, en anders blijf ik liever in de waan haha. Goed van Maus! En ook van Esmée, slaapkoppie. Doe beiden maar, is het maar weer klaar Ik weet nog niet wat ik vanmiddag ga doen.. Noof in bed knikkeren in de hoop dat ze ook slaapt.. En dann ik denk Stephen king lezen, vandaag geen actieve dag
Ik kan me ook aansluiten in de rij mama's met zieke kindjes. Ivy ligt met 39,5 op bed. Arme meisje gloeit als een bezetene. Ze slaapt volgens mij al dus hopelijk doet dat dr goed. Ben zelf ff erg heftig in de deprimodus geschoten door het nieuws van de gastouder. Zen is er niet dus zit hier maar in mn uppie te piekeren. pffff. Ben alles ff zat, heb er zo geen zin meer in...
ja een beetje, tegen de tijd dat ik sliep begon finn alweer te huilen... maar dat is altijd als ik wil gaan rusten dus ja, ben het wel gewend . Opzich gaat het met finn wel beterder, begint alweer te lachen en drinkt gelukkig weer.. maar nog niet de hele fles, net weer 90 gedronken dan maar een paar keer vaker de fles geven... ben echt mega moe! ga zo ook op de bank liggen. Die strijd die ik elke dinsdag en donderdag moet leveren met mika put me echt uit.. hij wil nooit naar de creche, maar als hij eenmaal daar is vind ie het wel leuk. dus eer ik zijn jas aan heb zijn we al een half uur verder en ben ik te laat... donderdag begin ik om 8 uur met zijn jas aandoen en dan zul je zien wil ie ineens zijn jas aan en zijn we een half uur te vroeg
he bah meis, het zit je niet mee zeg! Echt balen van je gastouder, denk je eindelijk alles zover geregeld te hebben krijg je dit.. Helpen de medicijnen die je nu hebt niet zo goed? Doe maar rustig aan en denk maar even lekker aan jezelf, hoop dat ivy lekker lang slaapt nu ze er niet lekker aan is.
Grrrrrrrrrrrr mijn salaris is niet gestort!!! Zou gisteren moeten gebeuren en vandaag staat het er nog niet op! Kep allemaal rekeningen ingepland staan. Morgen die knakker van de administratie maar es aan ze jassie trekken...
Nou volgens mij heeft "Blue monday" mij gisteren mis gelopen en haalt ie deze vandaag maar in. Man ik zit echt niet lkkr in mijn lulletje. Er komt nix uit mijn handen, het dieeet wil ook niet lukken... Verlang naar het voorjaar!
Fijn dat het al een stuk beter gaat. Vervelend zo'n strijd telkens met Mika. Raar als hij het wel gewoon leuk vindt
de medicijnen doen nog niet veel nee. Verhoging duurt nog weer een paar weken voor dat aan slaat. Ivy en lekker lang slapen is ff afwachten, tot nu toe wil ze nog niet gaan slapen en Aelinn is ook onrustig.