grr belde de poli kindegeneeskunde op dat ik vandaag een afspraak had staan voor finn, dach echt dat het donderdag pas was. maar een nieuwe afspraak gemaakt voor 22 februari
Zo, was ik ook weer ff.. Esmée naar schooltje gebracht, daarna was opgehangen, nieuwe was erin gedaan, was opgevouwen, slaapkamer opgeruimd en zit nu ff.. Mausje ligt heerlijk te slapen
pffff, Aelinn is een schatje maar op t moment is ze zo vermoeiend. Alleen maar jammeren en gillen. Heb haar nu bij me staan in de wipstoel. Hopen dat ze daar wat relaxter van wordt.
Tygo loopt maar te roepen in bed! Ik vrees dat het middagslaapje ten einde is!!! Mja hij heeft het nog wel nodig want op het KDV doet ie het wel van 12:45 - 14:30 uur!!! Hier gaat ie er al na 13 uur in en kijk es op de klok....
balen Sil. Ivy slaat het ook steeds vaker over helaas. Nu is ze gelukkig wel in slaap gevallen. Beter voor de koorts. Nu Aelinn nog rustig zien te krijgen.
Nou zolang hij niet de boel verbouwd en hysterisch aan het huilen is blijft ie net zo lang boven hoor! Beterschap met Ivy... Lo ligt gelukkig te slapen maar ik denk dat het strax weer flessentijd is. Ze had om half 11 maar de helft gedronken dus ze zal strax wel komen....
ow dan is de kans idd groot dat ze straks wel honger heeft ja. Aelinn heeft om half 1 gehad dus duurt nog ff hier. Ik heb haar nu met wipstoel en al naast me op de bank gezet en dat vind mevrouw wel ietsje beter gelukkig.
Hmmz..tis bijna half 3 hij heeft het nog niet eerder zo lang volgehouden om niet te slapen terwijl hij in bed ligt...
Zo, was ik ook weer ff.. maar ik ga zo ook weer.. Nog ff een pakketje wegbrengen en daarna Esmée weer ophalen Ga straks ff lekker koffie drinken bij de buuf Gezellig altijd!
Idd kan gebeuren, alsof je de hele dag nix te doen heb ofzo Wat lomp dat ze dan zo stom reageerden. Wel balen dat je pas over een maand weer teregt kan...
Nou als meneer een kwartier nog steeds wakker is haal ik hem er maar uit! Want dit heeft dus geen zin meer....
ja adn had ie hier pas weer spreekuur, anders zou ik helemaal naar venlo moeten. en zo ziek is finn nu ook weer niet dat ik perse nu naar de kinderarts wil.. en vind die man ook maar een griezel dus ben blij dat ik vandaag niet hoef .