hey nieuw deel alweer. stelletjes kletskousen hier zeg ff snel berichtje van mij.... Gister wedstrijd gehad en eb voor mijn 1 baton alweer de 1ste plaatsingspunten binnen. joepie. dance ging niet zo goed. met duo zijn we 3de geworden poms ging ook niet zoals t moest maar waren echt veel beter als de andere meiden en toch worden we 2de, en de reden....omdat hun naar t EK gaan worden ze uit principe op de 1ste plek gezet.:x Hier verder een klote dag achter de rug. Doodmoe van die ruknacht van vannacht en loop ik net in de bakker. breekt in ene 1 van de voorwielen van de wagen af Hebben best hard moeten sparen om die wagen te kunnen betalen en hij is nog niet eens een jaar oud. kan er wel om janken zeg. helemaal omdat ik nu overdag aan huis gekluisterd ben omdat ik die wagen elke dag gebruik om mee te wandelen en de boodschapjes mee te doen. gelukkig kom in de wagen opvangen aan de kant dat hij afgebroken is want hij kukelde zo om omdat ik de boodschapjes al gedaan had, (Heb ook meteen de winkel gebeld maar ik moet de kinderwagen maar brengen met kassabon en krijg dan voor een tijdje een leenwagen, op zich best goed maar ik heb 1 geen auto overdag en 2 gaan ze al om 17.00 uur dicht dus daar schieten we geen hol mee op:x) . een hele lieve oudere man die heeft ons maar met de auto naar huis gebracht want je kan er gewoon niet verder mee lopen zonder risico. dus Max op schoot bij mij op de achterbank en Nikita maar in de autogordel naast me gezet zodat we toch op tijd waren voor Max zijn groentehapje. Maar wat heb ik t gehad zeg vandaag. duik t liefste mijn bed in en wordt pas morgen weer wakker als t aan mij ligt sorry voor mijn klaagzang maar moest t ff van mij afschrijven.
Jeetje dat is echt mega piep.:x Ik hoop dat jullie wagen snel gemaakt is. Zou toch niet mogen na 1 jaar. Misschien een stukje zwak metaal. Mooi dat je je plaatsingspunten binnen hebt. En belachelijk dat ze zo doen met dat andere Pomteam.:x
ja misschien ik weet t ook niet. alles lijkt wel tegen te zitten vandaag. kinderwagen naar zijn grootje. jeroen al de hele dag niet te bereiken en bel ik zIjn collega moet hij gewoon weer overwerken en de spullen die ik nog in huis moet halen gaat ook niet omdat ik niet meer weg kan kan daar zo verdrietig om worden he. hij weet dat ik er niet tegen kan als hij niet belt terwijl hij later komt want ik zit nu weer met eten op hem te wachten terwijl t al klaar staat op tafel:x gatver zeg! ben er zo klaar mee vandaag. en dan vindt jeroen t raar als ik boos op hem reageer
straks maak ik t eten maar warm voor Nikita en dan eet hij maar lekker de rest in zijn eentje op ik ga echt niet op hem wachten. mag altijd alles regelen hier in huis en heb ik m nodig dan kan hij niet komen omdat hij zo druk op t werk is :x t is goed met hem was gister om 04.15 uur wakker en lag er pas om 00.00 uur in en heb doordat max de hele nacht gehuild heeft maar 3 uur geslapen. en danvindt hij t gek dat ik een kort lontje heb
En hij zit lekker makkelijk op z'n werk. Gewoon lekker gaan eten en zijn bord in de oven en hij warmt het zelf maar op.:x Gezellig is anders meis, dikke knuf.
dat gaat niet zo makkelijk want we eten vlees van de grillplaat. dus hij kan of in zijn eentje de rest op-grillen of een boterham smeren en als ik al op hem zou wachten kan ik wachten tot ik een ons weeg want hij komt dus nu pas tegen 19 uur thuis en als we dan klaar zouden zijn zou t zo een uur later wezen en dan wil ik Nikita eigenlijk alweer in bed hebben.
Oh, hier zou manlief er een moord voor doen hoor....die boterham van Jeroen . Maar goed, dat verhaal kennen jullie al
Hier liggen er 2 op bed en ik ga lekker zo voor de buis. Zouden ze weer tot 8.30 uur slapen? Fijne avond nog en tot morgen!
Goedenavond nog ff snel.. Hier druk dagje gehad.. Lekker 2x de stad in geweest en paar cadeautjes voor C.hris gekocht.. Zelf nog ff naar de dokter geweest om hb te laten prikken, omdat ik de laatste tijd zo giga moe ben.. Hb is goed, moet nu laten prikken op pfeiffer, lyme, schildklier, lever, enz. Even dingen laten uitsluiten
nee hoor........ik bewaar eigenlijk altijd eten voor 'm, wetende dat hij het toch niet eet/opwarmt....maar goed, eigenwijs is ook wijs zullen we maar zeggen.
t is inderdaad een boterham geworden kwam pas om 19.15 uur aankakken:x maar nu ligt Nikita nog steeds niet in bed want ze was helemaal hyper toen haar vader binnenkwam ga straks maar even douchen met haar in de hoop dat ik dit keer niet om 00.00 uur haar bed hoef te verschonen want ze had gister haar broek uit gedaan romper losgemaakt en de luier uitgetrokken en dus in bed geplast Hopelijk trekt Max ook nog ff door zodat ik lekker een filmpje kan kijken fijne avond en maybe tot morgen
Zo dacht ik net dat Rick met de douchesproeier de vloer had natgemaakt, maar Joost had naast het potje geplast (en het was gewoon blank )
Goeiemoggel Hier een lekker nachtje gehad...Wel een spannende dag vandaag want om 14.55 heb ik mijn rijexamen. Zucht.
Wat een leuke banner Christiea Hier een blegh nacht gehad.. E.smée is van half 12 tot half 2 wakker geweest.. Had last van de buik en liet steeds scheetjes en stonk uit d'r mond. Zetpil gegeven, werkte niet echt, ja.. na een half uur.. Dus rond half 2 sliep ze pas, en ze werd om kwart voor 8 wakker. Dus weinig slaap gehad. Terwijl ik gisteravond al niet lekker naar bed ging.. Nu lopen ze allebei in de pyama rond.. Ik vind het wel goed. Lekker pyamaochtendje vanmorgen