kk, je kan ook wat geraspte appel proberen of appelsap. ik weet uit eigen ervaring dat ik dat als kind zijnde wel goed kon verdragen als ik zo ziek was. Ik weet niet wat er in zit maar het werkte bij mij goed. En bij een kater schijnt blauwe wicky ook te helpen!! hahahaha maar dat zal ze wel niet hebben...flauw grapje sorry...
succes! en laat hem/haar dan bellen naar je baas! je kan zo toch niet gaan werken alleen omdat jij je schuldig voelt? Sterkte meid!!
KK: balen dat E.smee er niks inhoudt! Inderdaad steeds wat kleine beetje slappe thee geven, en voor de rest gewoon niks. Als ze alles er steeds uitspuugt schiet ook niet op! Fijn dat schoonma er even was! Sann: succes bij de psych en inderdaad haar laten bellen met je werk of de arbo, want dit kan echt niet! Jij moet zo niet gaan werken!!!! Liesje: balen dat je ook een PD hebt! En geniet inderdaad maar lekker van de vrije tijd. Leuk zo'n workshop. Wel spammen als je je taart gemaakt hebt he!!!! Kwebbels: hopelijk groeit je nagel nu weer goed aan! Hier een heerlijk weekje. Arinde is deze week super goed in haar doen, waardoor ik me ook een ander mens voelt (of ik zit goed in mijn vel waardoor zij zich ook super gedraagd). Vanmorgen hebben we samen geknutseld. Arinde heeft een paar mooie kleurplaten met waterverf geverfd en ik heb alvast mn puzzelplaatje uitgeknipt en een voorbeeld ingekleurd voor op mn taart ben benieuwd, want het is best een ingewikkeld plaatje Zo nog even speuren voor wat puzzeltips en misschien alvast het marsepein kleuren.
Ja, zo zou ik het wel doen. En dan gewoon lauw laten opdrinken. Als ze het wil, want Arinde hoeft dat dus echt niet
oh, dat moet ik nog vertellen! ik was van het weekend toch mijn pil vergeten!! en bijna 2! dus hadden even stresss, nou ja ik niet ! Dus maandag de dokter gebeld en die adviseerde toch maar de morningafter pil, dus die hebben we nog maar even gehaald. Dennis zei wel, als het niet anders is, dan is het zo, maar hij wilt echt nog niet, dus dan maar het zeker voor het onzekere. Zo stom want ik ben altijd heel secuur met dit soort dingen.
ga toch maar ff doen. dan heb ik het maar gehad. oh en dennis heeft de badkamer (plafond) geschilderd, onder bad gevoegd (moest nog), en de wanden gevoegd waar het nog moest, dus nu kan hij schoonmaken en afkitten, douchescherm plaatsen en wc plaatsen.....ben benieuwd wanneer het af is! niet te veel hopen, want dan valt het weer tegen!!
Lekker toch dat er weer wat gedaan is. Hier moet nog steeds geschilderd worden (kozijnen) in de badkamer, terwijl het al een jaar af is maar we willen er nog een nieuw raam in, dus dat laten we nu maar eerst doen. Dan kunnen we alles in 1x schilderen. Strijkze....ben blij dat ik het gister al gedaan heb al hangt er inmiddels al weer een nieuwe was
Even een vraagje. Wij wilden onze verzekeringen eens onder de loep nemen (inboedel, woonhuis, WA enz...) maar we zijn er inmiddels achter dat het niet veel goedkoper kan dan dat we nu hebben. Maar nu vraag ik me af: moeten we de kinderen daarbij ook doorgeven, of zijn die gelijk met ons meeverzekert? Weet iemand dat?
@Suus, dat is schrikken zeg! BAH! Naar hoor! @Ling, fijn dat de badkamer weer een beetje opknapt. @Sann, hoe ging het bij de psych? Hier is E.smée weer uit bed. Iets meer praatjes als vanochtend, maar ze heeft natuurlijk ook lekker geslapen Net weer dikke diarree luier (4e van vandaag). Ze wil nu graag een broodje, dus ga ik maar een beschuitje maken Is toch iets milder... En ze zit aan de roosvicee stop, hopen dat het ff wat doet...
Ja je moet de kinderen ook opgeven. Vaak omdat je dan een hoger inboedel bedrag verzekert krijgt. Ook met de auto verzekering moet je ze aanmelden i.v.m. ongevallen inzittende risico. Ook op de reisverzekering moeten ze bijgeschreven staan. Andere verzekeringen weet ik niet.
Hmm.. zo goed ging het dus niet met E.sméetje... Ze ligt nu weer voor pampus op de bank na een diarreeluier en een keer overgeven Huisarts is op woensdagmiddag dicht, dus die kan ik ook niet bereiken