Juli mama's 2008- deel 14!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 21 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Spuugt ze nu nog steeds zo dan?:(

2. Yep, net alweer.. Heeft vanaf 2 uur ook geen plasluier meer gehad :( Alleen waterige diarree :(

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dan heeft ze een flinke buikgriep te pakken.:(
    Zetpillen helpen ook niet echt als ze zo aan de diarree is.:)

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik ga even een hapje eten.:)

5. Hmm.. wat zou wel kunnen helpen Senn?

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Geef je haar nog steeds te drinken?:(
    Misschien even helemaal niets geven tot morgenochtend zodat haar maag tot rust kan komen?

7. Ja, ze vraagt steeds zelf om drinken.. Ze heeft het nu al een tijdje (samen met ORS) binnen ;) Dus ik hoop dat de roosvicee stop ook een beetje werk gaat doen, want ze heeft vanaf 4 uur geen diarree meer gehad..Gelukkig maar, vind het zo sneu.
    Wat raad je aan? Ze heeft om 1 uur een zetpil gehad. Nog 1 geven?

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Je kan er haar nu nog 1 geven en dan 1 voor de nacht als jij naar bed gaat, tenzij je over 2 uur op bed ligt. Er moet wel 4 uur tussen zitten.;)
    Ik hoop dat ze het binnen gaat houden.
    Ik snap heel goed dat ze dorst heeft alleen snapt ze niet dat haar maag zo van streek is dat alles wat ze drinkt ook al is het maar 1 slokje er net zo hard weer uit komt.:)
    Ik heb het zelf ook een keer gehad en na een dag niks eten en drinken kon ik weer wat vocht binnen houden omdat mijn maag tot rust was gekomen.

Arm schaapje.:(

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    of een beetje suikerwater............toen hier op school zoveel kindjes ziek waren met de griep laatst, verdroegen de meesten alleen water niet en suikerwater wel....doordat de maag dan moet blijven werken in lage modus om de suiker te verwerken....;)

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Joost heeft maat 24 en Rick heeft maat 30.

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    ahhh, wat een heerlijk kereltje om te zien!:)

12. Bah, had het niet moeten zeggen. 5 min. nadat ik het vorige berichtje getypt had, moest ze weer overgeven...

Maar wel een positief ding: ze wou zelf naar bed! Ze wou persé op C.hris wachten en dat vond ik prima, dus ze kwam bij me op schoot gekropen en ging lekker liggen. Doet ze wel vaker, maar ze viel dus gelijk in slaap. Dit was rond half 7. Ze is tussendoor nog ff wakker geweest en heb haar de keus gegeven: wachten op papa of naar bed. Nou, ze wou eerst naar bed, maar later toch wachten. Prima!
    Toen C.hris thuiskwam, moest hij haar gelijk in bed leggen en ze slaapt nu al een half uur gelukkig.. Met zetpil, zonder drinken ;)

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hopelijk slaapt ze vannacht goed, en dan morgen toch maar effe de HA bellen....;)

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Zo hier ook weer een redelijk hectische dag achter de rug. Vandaag zijn ze aan de tuin begonnen en dat valt wat tegen....maar komt wel goed ;). Verder nog ong. een halve dag werk voor het tuinhuis en dan is dat iig. klaar. Heb nog 3 nieuwe spotjes gekocht, dus die moet de electriciën morgen ook nog even monteren in de keuken. ;)

En dan de oudste van mijn vriendin (moeder van vriendjes van Rick) ligt sinds vanochtend in het ziekenhuis. Van de week was er eerst de verdenking van nekkramp of een hersenbloeding, maar dat was het gelukkig niet! En na een nacht eerste hulp mocht ie weer mee naar huis...alleen hij bleef hoofdpijn, koorts, spierpijn houden....Dus vanochtend opnieuw terug naar de huisarts en die dacht allemaal dat er wat over het hoofd gezien werd, dus het ziekenhuis in Veldhoven gebeld en daar kon ze gelijk terecht. Wederom een hele rij onderzoeken en een nieuwe hersenscan, maar die was gelukkig goed, pfffff....en nu blijkt hij een hele zware longontsteking te hebben. Maar eentje die geen hoesten veroorzaakt, maar waardoor de longen wel heel erg drukken op het zenuwgestel...en vandaar dus de pijn. En aangezien hij nu al zo lang ziek is eigenlijk, wilde de kinderarts 'm daar houden.....hij ligt nu aan 't infuus met oa hele zware antibiotica. Kreeg vanmiddag nog een sms, dat hij echt heel erg ziek is en eigenlijk alleen maar zieker lijkt te worden...maar de sms van net was al iets positiever. De pijnstiller en koortsremmer lijkt zijn werk te gaan doen, maar hij lijkt wel allergisch te reageren op de antibiotica (kan er ook nog wel bij)... hopelijk een goede nacht slapen voor hun en dan zien we morgen wel weer verder....
    Ik heb de jongste mee op gevangen vanmiddag (kleine moeite ;)) en die is daarstraks door zijn oma opgehaald, waar hij vannacht ook zal slapen....

pffff, wat een dag........

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik ga er weer vandoor. Ben snotverkouden en heb keelpijn, dus ga op tijd mijn mandje in.

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    heb je nu niks aan denk ik, maar zou haar maag even rust geven, ben bang dat als je haar nu iets te eten geeft dat het er weer uit komt, als ze een paar uur niet gespuugd heeft kun je haar iets van beschuit ofzo geven? of lauwe thee..

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    pfieuw gelukkig goed advies gegeven ;).

Hoe is het nu met E.smee?

18. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    zou wel de hap bellen, hebben we met mika ook gedaan en hebben we domperidon zetpillen gekregen voor het braken te stoppen! Dan maar wat overdrijven, maar dat hoef je niet te doen want ze houd gewoon de hele dag en nacht niets binnen.

19. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    hier een hectische dag gehad op het werk. Ben ook bekaf nu. Morgen met finn naar het cb ben benieuwd wat ze zeggen omdat hij zo ontzettend druk is.Denk ook dat hij nu een fase van eenkennigheid heeft, zolang ik bij hem ben is het goed, maar loop ik naar de keuken of ga ik de gordijnen dicht maken, en ben ik dus niet bij hem als ie in de box ligt dan is het brullen geblazen. Wel heel lief, maar soms zo irritant :).
    op mika ben ik opnieuw verliefd geworden. Het is toch zo'n schatje. Ik kwam thuis en hij had met Leon een eigen kweekbakje voor plantjes gemaakt. Dus ik was met leon even aant praten over vandaag zegt mika: 'mama, mama tom(kom) 's!' pakt hij me bij de hand en neemt ie me mee om trots zijn kweekbakje te showen. En zijn gezichtje gewoon glunderen! Zo lief!

20. Zo, was ik ook nog even.
    Straks even een boltaartje proberen te maken en dan duiken wij het bed in, hopende op een betere nacht ;)
    Ze slaapt nog steeds lekker, dus is al 1,5 uur lekker aan het slapen... Af en toe hoest ze even, maar als dat alles is ;)

Deel Deze Pagina