Juli mama's 2008- deel 14!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 21 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @KK: als E.smee een flinke buikgriep heeft kun je de diarree beter niet proberen te stoppen, want de ziektekiemen komen er langs die weg juist uit. Dan duurt het dus alleen maar langer. Ik hoop dat ze zich morgen wat beter voelt.
    @Linnielin: wat een prachtig ventje heb je zeg!
    @Ramoontje: jeetje, wat een narigheid bij je vriendin. Jij beterschap.
    @Susanne: pffff das schrikken als iemand zo dichtbij zoiets flikt. Brr, walgelijke mensen.
    @Daantje: aaah lief van Mika zeg. Hier is ook wel wat eenkennigheid. Mama is absoluut favoriet.

Sorry, verder weet ik het ff niet meer.
    Was weer vermoeiend bij de psych. Ben daarna om te proberen mn hoofd weer wat tot rust te brengen maar even een paar winkels in gegaan voor wat kleding voor de kids en boodschappen gedaan. Leuke dingetjes gekocht alleen ging me er neit bepaald beter van voelen. Heb nu echt een humeur waar je beroerd van wordt.
    Morgen dus naar de bedrijfsarts en daarna werk en begrijp net van Zen dat hij in Ivy dr kamer bezig wil en ik dan 's middags moet helpen. Joepie, had ik nou net nog wat energie voor over.

2. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    nee hoor. tis volgens mij gewoon een pil met meer hormonen die zorgen dat het evt. eitje niet kan innestelen. nergens last van gehad.
    hoorde wel dat je er last van kan krijgen maar gelukkig heb ik dat niet.

3. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    dan zou t alleen t twirlteam zijn hoor;) als twirlen in je bloed zit dan ga je tot de dood door:D:)

maar alles is vandaag voor de training van t team uitgesproken en verhelderend geweest en ik ga zo hard mijn best doen.....alsof t beest los gebarsten is:D

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik hoop dat ze een goede nacht heeft gehad en dat haar maag weer wat kan verdragen.
    Als het vandaag weer zo gaat als gisteren zou ik even de ha bellen.

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat is zeker een hectische dag.
    Wat een toestanden bij je vriendin zeg.:(
    Ik hoop dat haar zoontje snel opknapt en mee naar huis mag.

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hoe is het nu met je?

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Leuke momenten zijn dat he, als Mika zo lief doet.:)
    En die eenkennigheid weet je dat weer over gaat alleen wat je zelf zegt, soms zo irritant als je dan even naar de wc moet dat hij al begint te brullen.

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wat zei de psych n.a.v. het gesprek op je werk?
    Ik zou er bij de Arbo op aansturen dat je dit echt nog niet trekt.;)

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Gelukkig maar.:)

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Maar denk eraan je hebt maar 1 lijf hè.;)

11. Goedemorgen!

Hier een redelijke nacht gehad :D
    E.smée heeft niet meer overgegeven gelukkig en ook geen diarree meer gehad.. Wel regelmatig wakker, maar we gingen een kusje geven en het was goed. 8 uur uiteindelijk eruit en nu ligt ze op de bank met 39.0 koorts... :( Arm ding.. M.ausje ligt nog lekker te slapen...

Even kijken of ik straks nog ff naar de winkel kan.. Miss is de buuf ook nog thuis, die had ook griep gister, dus kan E.smée daar misschien even heen :( We zien wel ff..

Gister het boltaartje gemaakt.. Het deeg is helemaal naar mijn zin (heb van dlt het recept van Lady Sharon gebruikt) Nu nog ff bakspray kopen, want het blijft steeds aan mn blikken plakken, dus scheurt elke keer de boven kant bij mij... Hmm...

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Zit met de zenuwen in mnemotechniek buik te wachten op de arboretum . Pff nl hoop zo dat die het wel snapt.

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Arbo bedoel ik dus. Lastig met je foon.

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Fijn dat meetje redelijk goed geslapen heeft en niet meer gespuugd.:)
    Heeft ze al iets gedronken vandaag?

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Goed voor jezelf opkomen hè.;)
    Je kan het!!!

16. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ramoontje: hopelijk knapt het zoontje van je vriendin snel op! Wordt je tuin wel mooi, ook al gaat het niet zo snel als je verwacht had? Ik zag op het taartenforum dat je daar ook al actief bent (en je eerste opdracht ook binnen hebt...leuk hoor;))
    KK: fijn dat jullie een goede nacht gehad hebben. Waarschijnlijk is haar maag goed tot rust gekomen in de nacht! Nu maar hopen dat ze vandaag weer kleine beetje binnen kan houden!
    Senn: vandaag wachten op telefoontje van het ziekenhuis, toch? Ben benieuwd hoe laat je maandag aan de beurt bent! Is het een dagopname, of is dat afhankelijk van het tijdstip?
    Sann: zet 'm op bij de Arbo! Kan me voorstellen dat je niet zit te wachten om vanmiddag aan de klus te gaan, maar als het een keer af is is natuurlijk ook wel fijn! Kan Zen het niet alleen dan???
    Susanne: fijn dat alles is uitgesproken in het team!
    Daantje: ben benieuwd wat ze op het bureau zeggen over FInn! Wij mogen morgen weer, krijgt Joucke zijn eerste prikken:(

Ik ga vandaag mn puzzelplaatje proberen te maken, ben benieuwd hoe het gaat lukken. Gisteren nog een aardige bestelling gedaan, want had niet genoeg marsepein en kleurstof en ja...dan kom je niet ver. Maar al die bedragen lopen wel op zeg:$ Wordt tijd voor opdrachten die geld op gaan leveren:)

17. ja, gelukkig wel. ze wil nog steeds niks eten, mja, dat moet dan maar ;) ze heeft net zelfs bijna een halve fles yoghi van ma.usje te pakken gehad :D

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik word tussen 13.30 en 15.30 uur gebeld met een tijd.
    Het is in principe een dagopname maar voor hetzelfde geldt houden ze mij een nacht.

Ben benieuwd hoe je puzzelplaatje wordt.:)

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Drinken is het belangrijkste.;)

20. Zo, E.smée ligt op bed met 39.6 en een zetpil. Wil werkelijk waar niks eten. Alleen af en toe drinken.. Tot hoelang mag dat? (ik bedoel, hoelang mag je niet eten als kind? )

Ze viel vanochtend ook steeds op de bank in slaap en voelt zich echt hondsberoerd :(

@Linnielin, waar koop je de kleurstof en wat kost je die als ik vragen mag?
    @Senn, dus volgende week al.. Spannend zeg!

Voor de rest ben ik het alweer vergeten. Ben een zeef op het moment. Als het goed is word vandaag of morgen mijn bestellinkje van taartenshop bezorgd :D Dus vanavond eens kijken of ik met de taartenmix een leuk boltaartje kan maken :D

Deel Deze Pagina