ow pokke zeg, zie ineens dat de fotograaf morgen op de psz komt. Ships, dan moet Ivy dr pruik wel helemaal goed zitten. Vroeg opstaan dan maar en dr ff onder de douche poten en een leuk kloffie aan.
je ziet het bij haar enkels inderdaad duidelijk zeg, daar zitten gewoon plooitjes. Bel anders gewoon de seh ff om te voorkomen dat je jezelf helemaal gek maakt vannacht.
Die kunnen op dit moment toch niks doen, en als ik bel, en ik zag, NOU mn dochter slaapt nu, ik kom morgen wel is ook zo wat Mocht het echt nood aan de man zijn, hebben we altijd nog 112.. Ik maak me niet gekker dan ik al was/ben
Gelukkig zie jij het ook begin soms aan me zelf te twijfelen haha. Maar HEEL erg bedankt, ik zoek nog ff uit of ik een nummer gelijk van die arts oid kan vinden.. en dan ga ik ook naar bed, als ik meer weet hoor je het! Jij succes met het temmen van die bos (en de rest natuurlijk)
Misschien kan ze mij nog wat leren dan ik kan wel bellen.. maar niet naar de goede mensen AL heb ik ondertussen een telefoon nummer van de afdeling kindergeneeskunde