anno. beetje laat maar succes in t zh met Noof. hopelijk worden jullie nu wel goed behandeld, senn. fijn dat je je wat beterder voelt vandaag sann. grappig dat Ivy die jurk uit de was haalde. christiea. meis toch. nu ook steijn een beetje dwars al kan ik t ook wel begrijpen geen leeftijdsgenootjes op de bso en t ele gebeuren met je vader. is voor zon ventje ook niet makkelijk natuurlijk.en huilen is goed he. anders krop je t alleen maar op en dat moet er toch een keertje uit en dan krijg je t dubbel en dwars. dikke knuffel linnie. spannend je laatste week verlof. en een leuke vooruitzichten zeg kk. leuk zeg. dat t balletje nu begint te rollen. succes met knopen doorhakken hier: redelijke nacht gehad. Max is 1 x wakker geworden en die heeft jeroen gedaan omdat ik erg wankel was en een knallende hoofdpijn had door die stomme verkoudheid. verder gaat t hier redelijk. Nikita erg lief en Max erg druk met oefenen om te gaan lopen en los staan schrik er soms zo van, ook is hij vandaag nog maar 1 keer hard gevallen. de andere keren wist hij zichzelf goed op te vangen dus ik begin er langzaam minder van te schrikken haha. straks ff wasje ophangen en een flinke was strijken. ook nog ff naar de apotheek voor mijn medicijnen voor als ik weer eens migraine aanval krijg want heb nog maar 2 pilletjes en wil er niet naast grijpen ik kom straks nog ff langs want nu max in bed ligt ga ik ff aan de strijk want vindt t altijd maar eng met zon rondkruipend mannetje in huis
Ivy is op de foto geweest. Ze was nog goed blijven zitten ook zei de juf dus dat val weer mee. Ik denk dat ik zo de kinderarts nog ff bel. Evne vragen wat ik nou het beste kan doen.
Voor dat Joucke geboren werd ging ze 3x per dag op het potje, maar daarna wilde ze niet meer. En gister zei manlief tegen haar: als je geen luier meer omhoeft krijg je van mij een helicopterboek (hij was vrijdag met de helicopter meegeweest) en toen wilde ze gelijk haar luier af. Dus daar hebben we maar gebruik van gemaakt. Ze is nu heel gemotiveerd, maar ik moet eerst nog zien hoe lang het duurt
ow das wel een goeie zeg. Ik heb het idee dat Ivy het allemaal gewoon nog niet zo goed snapt. Ze roept wel dat ze moet poepen maar dan is ze dus al bezig of gaat gelijk beginnen en plassen hoor ik dr echt nooit over.
Hier ook niet zo'n fijne dag.............de mama van een vriendje van Rick (de mama met borstkanker) ligt sinds vorige week in het ziekenhuis en sinds dit weekend aan de morfinepomp al op de hoogste stand.... Ze heeft zelf al aangegeven gister dat het genoeg geweest is (voorzover ze dat nog kon aangeven) en sinds gisteravond is ze al in een hele diepe slaap...de kindjes zijn er vanmiddag nog heen en ik denk dat het dan heel snel gaat.... Pffff, heb gewoon nu (alweer) tranen over mijn wangen stromen.....maar hoe graag ik ook zou willen dat ze nog heel lang hier bij ons en bij d'r gezin zou blijven, ik hoop voor haar dat het heel snel voorbij is. Word gewoon weer even ruim 4,5 jaar terug in de tijd geworpen...
kan ze niet lekker buiten spelen.....of is het bij jullie geen mooi weer? en dan kan ze vanavond op tijd naar bed
Heb zo'n spijt dat ik er vorige week niet nog even ben heen gegaan, maar ja met al die zieke hier de laatste weken en mijn eigen verkoudheid...ik wilde er geen extra baccillen gaan rondstrooien
Ik ga maar even een wandelingetje maken buiten met Joost en dan gelijk door naar school om Rick te halen. Hebben we effe een frisse neus gehaald. Tot later!
ow meis wat erg. Dat is dan toch snel gegaan zeg. Vreselijk voor haar kindertjes om zo klein hun mama te moeten missen. Ik weet even niet wat je 4,5 jaar geleden hebt meegemaakt
ze is beneden maar wil de tuin niet in. Raar meisje. Stuk wandelen zit er niet in, Aelinn ligt op bed.
nou hier ook een dagje ongeregeld. Vanmorgen met finn mika halen bij sm, toen naar huis heeft mika nog even tv gekeken en ik nog even mails beantwoord. Toen was het alweer etenstijd. Daarna heeft mika nog een tijdje buiten gespeeld, ik nog wat was gestreken, en toen kwam finn alweer, hem groente gegeven en ondertussen mika in de gaten houden want hij heeft er een handje van om buiten gewoon zijn broek uit te doen en te gaan plassen. Verder nog gehaktballetjes moeten draaien voor vanavond en ondertussen finn entertainen en mika entertainen. Daarna finn de fles geven en nu zit mika mickey mouse te kijken en als dat af is even naar de groenteboer fruit halen en dan finn naar bed doen, en aan het eten beginnen.. pff erg hectisch..