haha niks stel. niet bij ons iig. maar kan de artsen ook wel begrijpen wat dat betreft, al blijft t een keus van de persoon zelf toch...?
succes ermee. moet ik hier eigenlijk ook maar nog geen zin normaal is max al om 10.15 uur wakker in de ochend, en nu slaap ik een keer niet uit. ligt meneer en mevrouw nog steeds te pitten ach ik geniet iig van de rust zolang die er nog is
hey meiden, kwam nog ff gauw om het hoekje kijken. kan er echt geen zinnig woord over zeggen hoe vaak me dat gaat lukken en het zal me dan ook helaas niet lukken om overal op te reageren dus bij voorbaat alvast sorry daarvoor. In ieder geval wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie lieve woorden en pb'tjes!!! Lief van jullie! Wat ik nog wel weet.... Ano, hoe is het nu met Noof? Kwebbels, gefeliciteerd met je verjaardag!!! Christiea, jeetje meid, het houdt maar niet op zeg, jij krijgt het ook continu voor je kiezen, hoeveel kan een mens aan denk ik wel eens. Ik hoop zo dat de chemo aan gaat slaan. En dan nu nog dacht ik iets te lezen met Steijn dat het niet zo goed gaat op school..... Een hele dikke knuffel voor jou! Ramoon, dat van je vriendin?!!! Verschrikkelijk! Wie ooit heeft gedacht dat het leven eerlijk is, slaat de plank echt vreselijk mis. En voor jou ook super heftig om dit opnieuw mee te maken. Meid ook voor jou een hele dikke knuffel. Sann, een PD? Jeetje meid, hoe lang weet je al dat dit speelt en ben je ervoor onder behandeling? Ben je alweer aan de beterende hand? Ook voor jou een dikke knuffel. En nu vergeet ik vast een heleboel andere persoonlijke dingen van iedereen, nogmaals sorry daarvoor. Maar uiteraard voor iedereen hier een dikke knuffel van mij! Ik probeer de dagen door te komen en het gaat heel wisselend. De ene dag gaat het redelijk en de volgende dag is weer een diep dal. Maar ik ben zoooooooooooooooooooooo intens gelukkig dat ik M. heb!! Daar haal ik zo veel positieve energie, liefde en kracht en wil om door te gaan en te knokken uit! Het gaat op zich heel goed met hem. Natuurlijk mist hij zijn papa enorm en dat gaat echt door merg en been, zeker omdat het geen gezamenlijke keuze was om uit elkaar te gaan. Maar ik probeer het zo goed mogelijk op te vangen en M. z'n bestaande structuren aan te houden. Vlgd week gesprek bij een mediator dus heel spannend nu hoe alles er straks financieel uit gaat zien en ben zoooooo hard aan het hopen dat we hier kunnen blijven wonen. Als ook dat nog voor M. veranderd, is echt zijn hele leventje zoals hij dat kende overhoop. Maar goed, daar heb ik dus nog geen zekerheid over. Nou, meiden, ik kom gewoon af en toe ff langs hier als jullie dat oke en leuk vinden. Anders gewoon zeggen hoor!! Maar wat ik al zei, elke dag gaat zeker niet lukken, eerder al niet en zeker niet met alles wat nu speelt. Knuffel van mij!
gefeliciteerd met je verjaardag! je bent al aardig verwend zie ik . en lekker vanavond naar de griek!
ja gaan nog steeds naar de osteopaat. Voor zijn schedeltje, is nog niet helemaal recht zeg maar en door wat hij doet gaat het wat beter recht staan zeg maar. Maar of dat nu echt zo is betwijfel ik want was met 20 minuten weer klaar en als ik zie wat hij gedaan heeft . Schat nog zo'n 3 keer erheen en dan is het klaar.
ja die kleintjes zijn slim hoor! mika is ook echt zo'n kleine onderzoeker, denk je dat het hem niet lukt nou echt wel dus
blegh krijg gewoon een brok in mijn keel als ik dit lees . Lijkt me zo moeilijk.. Heeft ze wel afscheid kunnen nemen van haar kids? En hoe zijn de kids eronder? beseffen ze wat er met mama gebeurt of gaat gebeuren?
Het hangt er vanaf hoe lang haar hart het nog volhoudt.....maar ik verwacht eigenlijk wel dat het vandaag ergens gaat gebeuren, hoogstens misschien morgen...... Heb ook alles binnen handbereik, laptoppie staat de hele dag aan, gsm staat aan en ligt naast me net als de gewone telefoon.....
oh lekker zeg! wij gaan 16 mei met een oom 2 nichten en 1 achterneefje naar de efteling. mika gaat ook mee maar finn laten we bij de oppas .
De meiden (de 2 oudsten) hebben het er heel moeilijk mee....want die beseffen heel goed wat er gaat gebeuren. De jongste weet ook dat mama ziek is en niet meer beter wordt ("mama's borstje is ziek"), en die begrijpt ook echt onwijs veel....maar ja hij is natuurlijk toch pas 4 jaar. Maar ook dat mannetje krijgt het nodige te verstouwen. De meiden hebben natuurlijk al volop herinneringen aan hun moeder, voor de jongste ligt dat toch anders.....de helft van zijn kleine leventje is mama al ziek..... Gister zijn de kinderen nog bij d'r geweest, toen was ze nog even wakker, dus da's wel fijn!
Mirrem: dankjewel voor je medeleven! En je komt maar gewoon langs als je het leuk vindt en als je er behoefte aan hebt, of als je je ei kwijt wil. Je bent gewoon welkom hoor! Dikke knuff voor jou en petje af, want ondanks je burnout "doe" je het toch allemaal maar en hou je de boel op de rit!
jeetje zeg, krijg gewoon kippenvel als ik dit lees en dikke tranen in mijn ogen. Door merg en been gaat het gewoon wat die kindjes nu doormaken en vooral nog allemaal te verstouwen krijgen.... HOe kan het leven toch soms zo gaan en dat toch gewoon alles doordraait??!! Echt onbegrijpelijk....word daar echt intens verdrietig van.
arme kids. Lijkt me zeer moeilijk om je moeder op die leeftijd te moeten missen . Wordt er gewoon naar van . Sterkte deze komende tijd!