Ik heb vorige week ook besloten om een opleiding te gaan doen maar dan wel pas als Kartsen naar het VO is. Anders ben ik helemaal nooit meer thuis.
dat maakt je geen sukkel maar gewoon een moeder die er graag voor haar kids wil zijn. Geef je groot gelijk hoor
Ik ook niet. Dit was meer omdat je vermoedde dat dat 5 jarige meisje waarschijnlijk binnen de familie zwanger was geraakt. Tenzij ik je verkeerd begrepen heb natuurlijk.
Gaat er soms moeilijk uit idd. 1 boxkleed is het me nog niet gelukt, de rest wel. Hij is nu naar buiten en kon de bovenkant van de tv dus ff met dettol doen. Bah
Ehm.............iemand moet dat kind toch zwanger gemaakt hebben, het is er niet ingewaaid om het maar zo te zeggen.......:x
Ik kijk in groep 3 wel verder Wil het echt graag doen.. maar de kosten voor het kdv, zijn dan nu bijna net zo hoog, als dat ik gewoon het schoolgeld zou betalen, en ook dat is nu niet echt een optie.. we zijn wel rijk (natuuurlijk) maar niet zo rijk
haha, ja dat was iets netter geweest he. En ff vragen. Nouja, ze had om een koekje gevraagd en ik had nee gezegd. dus werd het zelfbediening. Had boos moeten worden maar kon niks anders als lachen.
Oeps...........ze liggen wel grotendeels op een bord, da's dan wel weer netjes.......... Ik kan er stiekem wel om lachen, maar kan me voorstellen dat jij anders gereageerd hebt.....
nee, ik bedoelde dat ook, dat er vast iemand uhm niet van haar afkon blijven. Maar dat stond ook over die 12 jarige in de krant.
Hier hetzelfde. Zou niet weten waar ik het vandaan moet halen. En het is een voltijd HBO studie met daarnaast bergen huiswerk en dan moet ik ook nog 32 uur per week werken. Gaat me nu zeker niet lukken.
hmmm hmmm... dat blijft niet lang genoeg goed maar goed, misschien heb ik het verkeerd.. maar in dat chloor enz.. ik weet niet..