Ja das nieuw.. ik stond de eerste keren ook te hannessen, en echt goed leggen ze het je ook niet uit Ging de kassa mevrouw niet gebukt staan??
Nee.. dan moet ze zo vaak heen en weer.. Misschien met een karretje achter dr driewieler haha. En bier, krijgt ze nog niet mee.. Maar verder geen probleem.. "eve spullen op de band doeeen... Eve "piepen" (pinnen dus), zooo klaar, TOT sieeens" *zucht* Meisjes... haha
Nee bij jou wel dan? Er was mij niks uitgelegd en ik ben zo gewend dat je dat pasje door een sleuf moet halen dus ik vond het al zo vreemd dat deze was afgeplakt. Er ging wel even de gedachte door mij heen van ik kan merken dat ik ouder begin te worden en nu begrijp ik dat ouderen er niks meer van snappen als het iedere keer veranderd.
Ow.. ik vergeet haar favoriete handeling Komen er ook voetbal plaatjes??" Nee noof.. die zijn al een tijdje op.. En dan naar de kassamevrouw kijken alsof ze je persoonlijk bezodemieterd... Dus dan zeggen ze "zo jij kijkt boos!" En noof.. JAH, de voetbalplaatjes hebbuh!
hahahahhaha Ik dacht het ook heeel even. Maar het verschil is, wij hebben het na 1x door.. bij de ECHT oude mensen duurt het nog 5x
Sven zat net weer te hannessen met zijn shake en nu heb ik er wat limo doorheen gedaan en vond hij het wel lekker, als dat dan uiteindelijk de oplossing is.
haha wij eten mexicaans hier ff vraagje he. Maxje was echt uit zijn stoeltje gegroeid en zijn vandaag bij de prenatal geweest voor een nieuwe stoel voor Nikita. Ze zit erg goed in t stoeltje en de riem gaat mooi over haar schouder heen dus geen probleem. verkoopster zag ook geen problemen met deze stoel. maar in de auto, in de bochten gaat t stoeltje hangen is dat normaal of heb ik m niet goed erin gezet? al heb ik de gebruiksaanwijzing gevolgd Nikita is nu bijna 13 kilo en dit stoeltje is vanaf 15 kilo en dat vond de verkoopster ook niet te licht ofzo want nikita is ook uit haar stoel gegroeid dus ze moest wel over. hoe kan ik dit nu oplossen?? iemand een idee? ga nu ff eten maken dus ik kom vanavond nog wel ff spieken in de reclames van TUDB
Thanks was erg lekker. Pannenkoeken hebben ze hier gisteren gegeten toen wij in Duinrell waren. Jij ook eet smakelijk.
De stoeltjes van ons kantelen ook enigszins maar niet zo dat ze dreigen om te vallen of zoiets. Niels gaf als advies dat je even moet kijken of het stoeltje volledig in contact is met het zitvlak van de auto. Anders zou je daar een lap of iets onder moeten doen.
Vandaag gaat het mwoah. Ze heeft 1 glas melk op (tot ongeveer 16.00) en toen een glas limonade, nu hopen dat ze nog wat wil drinken. Vanmorgen heeft ze ong 1,5 boterham op, vanmiddag niets, en vanavond aten we broodje hamburger en daar heeft ze een half broodje van op. Dus om nou te zeggen dat het veel is Ik krijg een eigen pagina op de site van het kankerfonds en daarop kunnen mensen mij sponseren. Als ik voor 1 aug min 250 euro heb dan mag ik meedoen.
zo weer bij! nou, het word nog wat. Het is zo dat ik dus ouderschapverlof heb aangebvraagd, 4 jaar 4 uurtjes per week. en dat hebben ze na een jaar stop gezet, met een brief welliswaar maar die heb ik verkeerd geinterpreteerd. en toen hebben ze dus weer gewoon 36 uur uitebteeld en toen ik dus dit jaar geen aanslag kreeg van dat ov ging ik bellen hoe dat zat en kwamen we er achter. maar anders waren we er volgens mij nooit achter gekomen. dus ik heb nu te veel gekregen maar we gaan het nog wel aanvechten/uitzoeken hoe we dat gaan oplossen. tis zo mega veel.....zucht.... ze zijn zeker nalatig geweest, maar ik ook. het is zo stom want mijn collega heeft het de zelfde tijd angevraagd en daar is het wel goed gegaan. en ik ben er gewoon vanuit gegaan dat het goed was.....(en ik had het natuurlijk kunnen zien aan mijn salaris aangezien dat veel hoger was maar ik heb zo'n onregelmatig salaris wat ook niet hoort heb ik gehoord, dat het me gewoon niet is opgevallen) ben er kapot van........ maar mijn vader heeft wel nog ideetjes...
goed hoor kwebbels!! super! (voor jezelf maar ook voor het goede doel) een vriendin van mij gaat de marathon in new york lopen voor kika. die heeft ook een eigen site.