Hij had toen nog geen koorts.....37.4 dus best netjes....weet niet hoe het er nu mee gesteld is, maar ik laat 'm maar effe lekker liggen op de bank
Dan neemt hij ook zijn rust. Karsten slaapt nu even en Sven ligt op bed een boekje te lezen want hij was moe zei hij.
Hij heeft inmiddels wel verhoging 38.1....Gelukkig heb ik mijn voorraad pcm, nurofen en neusspray weer aangevuld vanochtend bij de apotheek .
Wij hebben gisteren eens de medicijnkast op- en uitgeruimd, was hard nodig maar nu heb ik weer overzicht met wat er in huis is. Pcm en neusspray heb ik altijd op voorraad want je zal altijd zien als je het nodig hebt of de winkels dicht zijn of je kan niet weg.
Zo het stofzuigen beneden en de op de trap naar de 1e toe is ook gebeurd. Ik doe in het huis helemaal niks meer. Ik verwacht mijn moeder en Maarit over een 1/2 uur hier en dan ga ik haar van de tram halen (hoeft ze niet met Maarit haar bagage te zeulen). Daarna nog even met de 2 oudsten naar de markt om snoep te kopen want de trommel is eindelijk bijna leeg. Kunnen ze zelf uitzoeken wat ze lekker vinden. En dan als dat weer op is wordt er pas nieuw snoep gehaald. En dat zal wel weer even duren want er is maar 1 snoepmoment per dag hier. Nu ben ik pas echt moe.
Daarom, ik had de laatste verpakkingen vorig weekend geopend, dus nu maar gelijk een nieuwe voorraad gehaald.
Ik ga Rick zo halen, en even een ander vriendje thuis afzetten. Ben er misschien straks weer en anders vanavond nog wel even .
ff snel senn. wie denk je dat de mol is dan?? mijne zit er nog steeds in en de neusspray is ontvangen hoor meteen gebruikt toen max naar bed ging. bedankt nogmaal en maak t snel naar je over. sann. hele dikke knuffel meid. soms baal ik er zo stevig van dat ik niet dichterbij woon ramoontje. beterschap voor joost. en wat sneu voor rick zeg dat hij zijn vriendje zo moet missen kk ook beterschap voor jou en je meissie, hopelijk worden jullie niet verder ziek op vakantie hier redelijke nacht gehad. Nikita slaapt nu zo goed als zonder tuut. zit geen zuig gedeelte meer op en heeft alleen dat plasticdisckje van de tuut nog mee in bed maar daar komt hopelijk ook snel een eind aan haha max is al wat beter te pas alleen zit hij nog erg vol met snot sorry voor de details. ij begint nu echt te kruipen en is nog snel ook. zo leuk om te zien. alleen is hij al 2 nachten een keer gekomen rond half 4 om vervolgens tot half 7 te slapen. dan pak ik m nog ff bij me zodat hij doorslaapt tot half 8 gelukkig werkt t. straks nog een hoop doen in huis maar t stofzuigen laat ik aan jeroen over want t is me daarnet erg in mijn rug geschoten:x dus alles wat ik doe voel ik helaas, maar ach dat komt vast ook wel weer goed. Morgen gaat jeroen met de kinderwagen terug naar Babydump in beverwijk. hij heeft een spuitklusje in zaandam geloof ik dus dan maakt hij meteen een tussenstop. kan ik weer wandelend naar de winkel toe de komende tijd haha. ik kom vanmiddag nog ff langs. ga nu ff wasje vouwen om ruimte te maken om er weer 1 op te hangen en dan nog ff een bammetje voor Nikita smeren
@Ramoontje: beterschap voor Joost maak me best zorgen om Aelinn. Ze wil nog steeds amper drinken en of ze slaapt of ze huilt. Heb haar tot nu toe 4 flesjes aangeboden waarvan ze een keer 60, 20, 0 en nog een keer 20 op heeft. Superweinig dus, maar ze wil gewoon niet. Ze begint te drinken en na een klein beetje gaat ze brullen en wil niet meer. De koorts is met pcm wel wat lager, net 38,6. Vind het maar niks allemaal
Kijk maar in het Mol topic bij radio en televisie. Wil het hier niet verklappen omdat er misschien nog meer Molkijkers zijn. Werken de neusdruppels beter dan de zoutoplossing voor Max? Voorzichtig aan hè met je rug, je hebt er maar 1.
bel ff de dokter meid. net als wat senn zegt. zo kun je t weekend niet in. had ik vorige week ook met max en heb je ORS is huis? schijnt ook goed te werken maar heb daar zelf geen ervaring mee
ja werkt iets beter. leek wat losser te komen en niet zo dicht meer te zitten. en ik zal ff checken in t topic. straks weer terug mot namelijk nog steeds de was op hangen haha