Neeeeeeee, hele rea, flikkert mijn i-net eraf! Grrr.. Nieuwe poging: @Ramoontje, heeeeeeeel veel sterkte vandaag! Het zal een moeilijke dag worden, maar probeer er ook de mooie dingen uit te halen @Kwebbels, al ongi geworden? En wat een goed doel zeg! @Senn, Daantje en Christiea, beterschap met jullie mannetjes! @Ling, balen van je werk zeg! En leuk, die eerste opdracht! Ik heb ook een opdrachtje van mijn moeder, mijn broertje is vrijdag jarig en ze vroeg of ik een taartje wou maken met als thema: pc @Christiea, mooi taartje zeg! Waar haal je zulke recepten vandaan? Ennuh, die witte schuim, is dat marsepein bolletjes? @Sann, je klinkt de laatste paar dagen wat vrolijker. Voel je je iets beter? Zo, dat was het geloof ik... Hier gisteravond een hele leuke avond gehad. Leuk bosspel gedaan met de jeugd en tieners van de kerk
En morgen weer voor het eerst werken, heb ik nou net even geen zin in nu Karsten ziek is, maar het moet maar.
Ach, ik zal wel weer te horen krijgen dat het vanzelf over gaat en dat als het erger wordt ik weer aan de bel moet trekken.
Neeeeeeee, hele rea, flikkert mijn i-net eraf! Grrr.. Nieuwe poging: @Ramoontje, heeeeeeeel veel sterkte vandaag! Het zal een moeilijke dag worden, maar probeer er ook de mooie dingen uit te halen @Kwebbels, al ongi geworden? En wat een goed doel zeg! @Senn, Daantje en Christiea, beterschap met jullie mannetjes! @Ling, balen van je werk zeg! En leuk, die eerste opdracht! Ik heb ook een opdrachtje van mijn moeder, mijn broertje is vrijdag jarig en ze vroeg of ik een taartje wou maken met als thema: pc @Christiea, mooi taartje zeg! Waar haal je zulke recepten vandaan? Ennuh, die witte schuim, is dat marsepein bolletjes? @Sann, je klinkt de laatste paar dagen wat vrolijker. Voel je je iets beter? Zo, dat was het geloof ik... Hier gisteravond een hele leuke avond gehad. Leuk bosspel gedaan met de jeugd en tieners van de kerk
ja weet je wat het is. Die keren dat hij er wel is is ie wel heel prettig om mee te overleggen. en hij vind helemaal niet dat je je aanstelt zeg maar, en hij vraagt ook altijd hoe het gaat, en hij neemt wel de tijd voor je. Ook toen het met mij wat minder ging nam ie ook echt de tijd voor me en wilde het toch in de gaten blijven houden dus steeds afspraken gemaakt en bij hem terug op controle, ook met finn is ie heel betrokken en kan altijd langs komen. Dus wat dat betreft wil ik daar niet weg.
Ivy is weer op de psz. Klein praatje gehouden daar. Ze gaf aan dat Ivy nog niet zoveel praatte daar. Dat ze weinig aandacht van hun vroeg en zelf lekker speelde. Moet ik dat nou als iets slechts zien? Ze kan zichzelf in ieder geval prima vermaken en thuis kletst ze genoeg. Aelinn ligt op een kleed op de grond te spelen. Ik wil nog van alles doen, kattenbakken en was maar ben zo verrekte moe
moet zeggen dat ik er nu aan gewend begin te raken. Gisteravond zei leon: als finn begint vannacht dan maak mij maar wakker. nou toen wist ik al hoe laat het was. Dus om 01.00 uur maak ik leon wakker omdat finn weer flink aant huilen was zegt van als ie over een kwartier nog bezig is dan ga ik er wel heen, moet je me alleen even wakker maken . Ben er uiteindelijk maar weer zelf naar toe gegaan omdat leon er dus niet uitging, komt ie evenlater op de kamer kijken waar ik bleef. jah duh, blijf even bij je zoon die heeft het benauwd en moet hoesten.. en aangezien jij er toch niet uit komt..:x nou toen had ik het weer gedaan hoor, en ik moest maar proberen om de knop om te zetten:x, ja hallo alsof ik mijn zoontje gewoon kan laten liggen als ie ligt te krijsen . en dan ben ik opgefokt volgens leon. Ja gek he als ik al een week lang elke nacht 2 tot 2,5 uur wakker lig om vervolgens eindelijk in slaap te vallen en 2 uurtjes later weer wakker wordt van de wekker van leon..:x