dank u, dank u! . ja die hoop heb ik ook maar is altijd vergeefse hoop . Nou ga nu echt een boterham maken voor mij en mika, en dan mika de kleren aan doen, jaja hij zit nog in zijn pyjama... en dan naar de ha. tot vanmiddag ergens een keertje!
Groot gelijk. Hebben ze nog gezegd over hoeveel tijd het voorbij is met al die pijn en dikke handjes en voeten?
Is goed, succes! Ik hoop dat ze met wat komen "Als ie over 5 weken nog niet drinkt/slaapt/eet, kom dan maar terug"
Dat henoch scheulein, kan 4 tm 6 weken duren, en de plekken zijn nu weg.. Dus ik gok, dat die dingen ook over een poosje over zijn..
Moet ze eerst zeker weten of ze kan want misschien had Pat iets met de hondenclub. Had je mijn PB van gisteren nog gezien?
In de vakantie heb ik zo gelachen (beetje lang terug maar oke) Ik ging met Jor en Noof boodschappen doen, maar we moesten veel, en had geen zin savonds met de auto te gaan. Dus wij een karretje, en spullen dr in, waren klaar, zeg ik weet je wat? we nemen de kar wel mee naar huis! Nou, Noof heeft nog weken vol gezeten dat ze zomaar helemaal tot huis in het karretje mocht.. Want toen ik thuis kwam dacht ik dat is handig! Dus heb het karretje van kast naar kast gereden
BIj sm? neej, daar denk ik dan niet aan, de afkorting is niet voor niets zo he haha. En wat ik versta onder ellende? Gegil, geruzie en een rot sfeer