Hier ligt alle was weer schoon in de kast. Zelfs Karsten heeft nog geholpen met aangeven, alleen hij geeft het sneller aan dan ik kan vouwen. Daarna snel op en neer Maarit uit school gehaald want ik wilde Karsten niet meenemen want er staat best een windje buiten. Gelukkig was ik binnen 7 minuten op en neer. Alleen liep Maarit te mopperen dat ik te laat was, maar ik was even in gesprek met de overbuuf omdat ze daar bezig zijn met nieuwe dakpannen en bij hun is het eindelijk klaar. Niels had vanmorgen al gekookt dus dat hoef ik straks niet meer te doen. Ben nu best moe maar ik mag tevreden terug kijken met wat ik allemaal gedaan hebt. En als je een ziek kind hebt wat erg aan je hangt vreet dat ook best wat energie. Dan is het heel makkelijk om op je werk te zitten en daarvan moe te worden.
Hier een niet slapende peuter, net boodschappen gedaan, en mevr is dus weer lekker dwars... Alles doet spontaan Auw.. al geloof ik dr niet echt veel van op het moment, volgens mij wil ze meer dr zin.. Maar jah ligt ff op de bank, baat het niet het zou ook wel niet schaden.. (al hoewel, de resultaten van het onderzoek wat Dora met kinderen doet zijn nog niet binnen.. )
Ja oke.. maar soms heeft ze woorden dan vraag ik me af wat het nut is... Nee ze is eng, en brutaal, en ze heeft plastick haar Diego vind ik trouwens ook niks.. Dan zie je een (in mijn ogen) struisvogel, heet het beest ineens anders.. Nou dan voel je je dom hoor.. kan hij niet gewoon opzoek naar koeien ofzo
Hé meiden, daar ben ik weer.....ga niet alles terug lezen hoor. Degenen met een ziek kindje: dikke knuff van ons! Zoals verwacht was het een zware ochtend en middag. pffff In de kerk ging het nog wel enigszins, tot haar broer een prachtige brief voorlas.... Knap hoor... Daarna gauw door naar het crematorium, waar de dienst -begrijpelijk- ruim een half uur later dan gepland begon. Wat is dat toch als er dan muziek opgezet wordt...???? En dan de brieven die voorgelezen werden....en haar man die -zittend voor de kist- een prachtig lied heeft gezongen.... Zo onwijs knap!!!! Dat was echt zoals hun 2 ook waren samen.... En dan de kindjes die hartverscheurend huilden....pfff krijg weer tranen als ik er aan terug denk. En de jongste (het vriendje van onze Rick) bleef bij het condoleren maar tegen mij en mijn vriendin zeggen "Ik wil bij jullie blijven, mag ik met jullie mee...." Al met al een zeer emotionele dag, maar onze kanjer heeft een prachtig afscheid gekregen!
Hij is gloeiend heet en heeft waarschijnlijk flinke koorts, maar zolang hij niet vervelend of hangerig is laat ik het zo.
Kinderen zijn rare dingen Ach zolang ze zich niet ziek gedragen, voelen ze zich vast ook niet echt vreselijk..
Heb er tranen van in mijn ogen. Is het verder allemaal gegaan zoals J. het gewild zou hebben? Dikke knuf, en wat zal je moe zijn.