Ahh auwa zeg...dat doet zón zeer..door je rug gaan..Hoop dat t strakkies beter gaat. Wat bedoel je met de groepstherapie als ik vragen mag?
Mijn vader heeft buikvlieskanker met uitzaaingen naar zijn lever en ruggemerg. Ze kunnen niks meer voor hem doen. De chemo die hij krijgt is alleen pijnstillend en tijd rekken. Hulp en begeleiding is al aangeboden via het ziekenhuis, maar dat wil mijn vader niet.
Klopt helemaal. Jouw naam kon ik me wel herinneren, maar was ff vergeten dat kwebbels ook bij ons hoorde... Echt grappig dat jullie nog steeds zoveel contact hebben. Dan moeten jullie het wel gezellig hebben! Denk dat ik zo af en toe ook een beetje mee ga lezen. Fijne dag allemaal!
Ze hadden dus geen biscuitmix meer... Oeps, balen! Kregen ze vrijdag pas weer binnen.. Dus ik helemaal achterin dat rek gedoken en er stond er nog 1 tussen de botercreme mix
Hoe doe je dat dan als je voor 10 uur gebeld wordt met de kids? Heerlijk even tijd voor jezelf, is ook af en toe nodig!
dikke knuf meis! . Is ook niet niks wat je vader moet doorstaan. Maar is ook niet niks wat jullie door moeten maken. Jullie vader voelt het en jullie zien het allemaal . Lijkt me erg moeilijk. Hoop dat de tweede kuur minder zwaar valt voor hem.
Sterkte met je rug! Goed van je dat je naar de therapie gaat! Hoop dat het wat voor je kan betekenen.
pff, stond op het punt om met mika naar de psz te gaan, zegt mika toen we alles aan hadden (jas) mama mika broek nat! Had meneertje in de broek geplast . Dus maar weer omtrekken. Waren iets te laat, maar dat maakte daar niets uit zeiden ze. Voelde me wel lullig..
Zo, goedemorgen! Ff snel bijgelezen! Leuk Marietje, dat je er ook weer bent ennuh: gefeliciteerd! @Christiea, dikke knuf... Het valt niet mee he? @Ling, leuk taartje zeg! @Sann, sterkte met je rug. Wel fijn dat Zen weer thuis is.. Heeft hij nog wat gezegd over dat je zoveel gedaan hebt? Verder weet ik het zo ff niet meer. Gister een onwijs gezellige avond gehad met de buuf.. Eerst naar Ikea, hebben we ff lekker rondgelopen en koffie gedronken. Daarna naar de makro geweest en heb heerlijk weer wat ingeslagen
Ik heb na de geboorte van Aelinn vorig jaar augustus een postnatale depressie gekregen wat nog niet erg lukt om uit te komen. Daarvoor ga ik nu in een speciale groepstherapie.
Ik kan me je helaas niet meer herinneren, maar je bent van harte welkom in ieder geval. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
leuk zeg naar de ikea en de macro. Macro moet je toch een pasje voor hebben of niet? Uit zichzelf zei Zen er niks over dus heb m ff op de gang gewezen.
Zo, Ivy is weer lekker op de psz, Aelinn ligt in de box herrie te maken en Zen slaapt nog. Had er wel een beetje spijt van dat ik Aelinn had meegenomen naar de psz, erg zwaar met mn zere rug.