klein beetje bijgelezen maar niet veel blijven hangen christiea. heel veel sterkte meid. en je schoonmoeder..... ik zou er ook geen kracht voor hebben en hopelijk wordt je vader bespaard met de chemo en wordt ij er niet al te ziek van. anno. beterschap met je meissie. gelukkig hier bijna nooit zieken beertje. welkom en ik ken jou nog wel. veel kletsplezier hier en gefeliciteerd met je zwangerschap mirrem. hoe gaat t met je meid? ramoontje. denk je ook een beetje om je zelf ? sann. goed van je dat je voor de groeptherapie gaat. hopelijk geeft dat beter resultaat, en ben je de pnd te baas al heb ik t idee dat je wel steeds vaker beter in je vel zit of zit ik mis en fijn dat Zen ook weer thuis is hier goede nacht gehad. max werd om 06.00 uur wakker vanmorgen dus maar dat laatste uurtje bij me gepakt Nikita had ook nog iets vannacht. kwam rond 22.45uur thuis van trainen en zij hoorde mij boven komen om te gaan douchen en ik ging er ff heen. bleek dat ze niet gedouched was door jeroen voor t slapen gaan en dat hoort echt bij haar slaapritueel dus zij zegt tegen mij. meisje vies.... ikke ook douchen haha. dus maar meegenomen in de douche en daarna heeft ze heerlijk geslapen tot vanmorgen. moesten haar zelfs wakker maken vandaag alleen maar met de was bezig geweest en nog even de bovenverdieping zuigen straks en de boodschapjes halen en dan vindt ik t wel even prima voor vandaag training was best zwaar en heb hard mijn best gedaan. gaan dit weekend voor de laatste keer op met t pomteam en largeteam dus dat is ook wel fijn natuurlijk. scheelt een hoop gehaast op t einde van de wedstrijddag. morgen gaan we naar tilburg toe tot zondag avond laat dus dan kom ik niet online. gaan best vroeg weg omdat we nog t theatertje moeten spuiten van mijn schoonvader die hij zondag avond nodig heeft, en we moeten nog een hele hoop spullen pakken voor t weekend en de wedstrijd dus druk druk druk morgen kom straks weer ff spieken, ga nu nog ff een broodje smeren
Als ze 18 is zal ze niet meer zo vaak 'snachts wakker zijn... of juist wel omdat ze dan opstap gaat tot 'smorgens vroeg
heb vanmorgen oma d'r haren nog in moeten draaien (Watergolven) en toen door naar de slager, toen naar huis de was opgehangen, toen maar mika halen. Ik was iets te vroeg waardoor ik nog wel even lekker kon spieken aan het hek hoe de kindjes lekker buiten aan het spelen waren . Ook mika lekker in de gaten houden natuurlijk . Daarna door naar huis mika een boterham smeren, finn de fles geven. Zelf een boterham eten en finn naar bed doen. Nog een machine was aan gezet, de trap afgestoft en af genomen. Nog met mika buiten gespeeld die zit nu voor de tv ice age 2 te kijken . Even een rustpuntje in de dag. Strakjes als finn wakker is gaan we naar mijn moeder toe daar blijven de kids eten en dan doet mijn moeder ze hier in bed aangezien leon en ik naar de stad gaan .
Dank je, al is dit natuurlijk gezeur, als ik het vergelijk met jouw situatie. Ik las ff een stukje terug, maar ik hoop dat je vader er nog een beetje "bij" komt.. arme man, en je moeder.. Zwaar hoor.. Heeel veel sterkte voor jullie!!
Dat hoop ik maar.. straks wil ze dan nog tussen ons in liggen.. Je weet het maar nooit, ach als ze maar niet hoest en snotterd En al helemaaal niet huilt
veel plezier in de stad! Lekker! Klinkt goed actief, vind de combi oma dr haren, en toen door naar de slager erg origineel Was het zo verpest dat zelfs de kapper er niks mee kon?
haha heeft ze een vriendje zegt ze tegen hem, ja we moeten wel bij papa en mama in bed want daar slaap ik altijd
Hey Ano, beterschap voor snotterende NOof! Daantje, lief hoor dat je de haren van je oma hebt gedaan, wel handig hoor zo'n kleindochter! Susanne, laat geworden gisteren dus en als ik het geod onthouden heb vanavond weer weg, druk schema zeg! Alles goed met de kids verder? Hier is het nog steeds drama. Vanavond komt R langs voor M.ees. Contactmomentje op aanraden van de mediator, maar eerlijk gezegd ben ik bang dat het het voor M. alleen nog maar verwarrender maakt. Verder ook drama, ex stelt zich super onredelijk op en heb er de buik enorm van vol zeg maar. Volgende week maandag komt er een financiele man langs voor allerlei berekeningen (alimentatie, hypotheek ed) en dan hoor ik meer of ik hier kan blijven wonen, wat op dit moment eeen van mijn grootste wensen is. En dan nog het ouderschapsplan... zucht... Zitten we ook niet mee op 1 lijn helaas. Dus hebben nog een hele lange, vermoeiende weg te gaan. En als R nou iemand was waar redelijk mee te praten of overleggen was... Maar ziet alleen zijn eigen belangens en behoeften en handeld ook alleen vanuit dat uitgangspunt.