Juli mama's 2008- deel 14!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 21 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Ik zou ff de was ophangen, en naar de apotheek, voor van die zakjes van noof.

Gister nog ff met Jor de stad in geweest, en een lekker geurtje voor Byron gekocht, moest wel lachen, op den duur stonden we allebei te niezen in de winkel haha, en rook alles voor ons het zelfde ;)

Noof heeft vannacht goed geslapen, ze kwam om half acht bij ons, en dat is een unicum haha

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat is dan niet leuk winkelen.:(

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    *knuf*

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Lijkt me erg zwaar en aangrijpend.:(

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Een paar kleine visjes onder de worm, zodat het lijkt alsof er van alle kant naar gehapt wordt?:p

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hier een bout nacht gehad.
    We zijn er in totaal 4x voor Karsten uit geweest.:x
    Op het gegeven moment (om 3 uur) had hij weer 39,3C dus een zetpil gegeven en daarna heeft hij tot 7.15 uur geslapen.
    Om 10.40 uur heb ik hem weer op bed gelegd want hij was ZO moe dt er geen land met hem te bezeilen was.
    Het enige verbeterpunt is dat hij vanmorgen niet boven de 38C is geweest.:)

Om 13.15 ga ik weg om Sven van kamp te halen, ben heel benieuwd hoe hij het gehad heeft.:p

7. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend joh! Maar ze kunnen veel bereiken ermee hoor!!!
    Mijn oom heeft een eigen kliniek waar ze stamcelbehandelingen geven en mijn moeder heeft er inmiddels 2 behandelingen gehad en is er super van opgeknapt!!!!

8. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    KK: leuke taart!!! je kan ook nog wat luchtbelletjes bij de vis doen of misschien iets met waterplantjes.
    Daantje: balen dat je niet kon slagen met het winkelen, want het wordt nu toch echt wel zomerjassenweer!
    An: hoe is het met Noof, zit er al wat vooruitgang in?
    Sann: hoe is de groepstherapie geweest, of heb ik daar overheen gelezen?
    Senn: balen van je nacht! Dus Karsten is nog steeds niet helemaal de oude. Was Sven met school op kamp? Hij boft maar met zijn kampen!!!
    Ramoontje: staat altijd weer heerlijk fris als de kids naar de kapper zijn geweest he!!!

Hier even rust in de tent gelukkig! Arinde was aan het begin van de dag goed in haar doen, maar nadat we even naar de bakker waren geweest was het helemaal mis. Ze had haar loopfiets mee en toen had ze in haar hoofd dat we ook nog naar de speeltuin zouden gaan, maar het was al bijna 1 uur, dus ik wilde gaan eten. Nou...pfff....fiets werd op de grond gesmeten en madam ging er bij liggen gillen:x:$:) Ik ben maar rustig doorgewandeld met Joucke, maar ja, ze kwam echt niet!!! Na een poosje wachten ben ik toch maar weer terug gelopen en ben ik even goed boos geworden. Maar ja, toen kon ik dus met een schreeuwend kind naar huis...voel me dan echt zo gefrustreerd:x:x:x Dus toen ik haar naar bed bracht heb ik gezegd dat ze vanmiddag echt moest gaan slapen en volgens mij heeft ze dat wel goed doorgehad;)

Gisteren weer gewerkt en het was weer als vanouds. De kids werkten goed mee en ik had de slag weer helemaal te pakken, leuk hoor!!!

9. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    wie weet wat het kan zijn:

ben al een aantal weken redelijk misselijk op bepaalde momenten (nee ben niet zwanger ;)). En soms ook een vaag pijnlijk beurs gevoel rechts onder in mijn buik, en nu zo'n menstruatie achtige pijn in mijn rug terwijl ik helemaal niet ongi hoef te worden (maar dit kan misschien een eitje zijn want springt :p).
    Maar dat misselijke gevoel kan ik niet verklaren.. en dan soms die vage pijn, nee het eigenlijk geen pijn, tis een vaag gevoel rechts onder in mijn buik.. kan ik ook niet verklaren

10. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee. Maar als het zo blijft misschien eens naar de ha???

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    he meiden, was ik ook weer ff. Zal wel kort worden want Ivy wil helaas niet slapen.

@KK: gave taart zeg. Vind die vis erg leuk geworden. Gefeliciteerd met je brdoertje.
    @Daantje: heftig. Nog een jonge meid dus? Hoop dat het aanslaat.
    @Ramoontje: lekker weer korte koppies daar. Wel ff heftig lijkt me zo'n mis in dezelfde kerk.
    @Senn: hoe is het nu met Karsten? Nog steeds koorts?

Verder weet ik het ff niet meer, sorry.
    Gisteren voor het eerst de groepstherapie gehad. Kan er nog niet zoveel van zeggen na zo'n eerste keer. Is vooral voorstellen. We zullen zien.
    Ben keikapot. Vanmorgen weer op mijn werk geweest en nu ook deels meegewerkt. Pffff, moet me inspannen alsof ik een examen doe om me te kunnen concenteren.
    En dan krijg ik met de post een kaart. Dacht ow leuk een verjaardagskaart al. Blijkt ie van mn schoonmoeder. Ik had toch op har facebook aangegeven dat de kinderen hun oma wel eens wilden zien en dat ze altijd welkom was voor een kop koffie. Schrijft ze in die pokkekaart dat ze graag de kinderen weer eens wil zien en dat de deur altijd open staat. Ja zeg, pleur lekker op. Wil ze dus weer na zo'n open uitnodiging van mij dat wij de volgende stap zetten. Rot lekker op, dan maar niet. Ga dr zo mailen dat ik geen zin heb in dit kinderachtige gedoe

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    sann: wat lastig zeg :(. Als jij al aangegeven hebt dat ze langs mag komen om de kids te zien, dan verwacht je niet zo'n kaartje. Ik zou er ook klaar mee zijn denk ik.

13. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan me voorstellen dat je kapot bent meid!!! Gisteren die groepstherapie en vandaag gewerkt, heavy hoor!!

En tja...met je schoonmoeder?? Ik heb werkelijk geen idee hoe je dit aan moet pakken, sorry!!!

14. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb net nog even wat voorbereid voor maandag voor school. Nu ga ik Joucke maar eens wakker maken want het is flestijd.
    We gaan nu toch maar iets minderen met de hongerige babyvoeding, want we moeten hem steeds voor elke fles wakker maken! Wel lekker rustig natuurlijk, maar dat betekend dat hij het niet meer volledig nodig heeft. Dus heb vandaag al steeds 2 scheppen gewoon er door gedaan, maar nu slaapt hij dus ook nog steeds;)

15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Linnielin: fijn hoor dat je het zo naar je zin hebt weer op je werk. Balen dat Arinde zo dwars was.

Hier nog een dwarse peuter. Ze loopt nu weer in de tuin rond want ze weigerde te gaan slapen. Baal ik van want had zelf ook willen gaan slapen. Ben zo compleet afgebrand.
    Heb sm een mail gestuurd net dat ik het een rare actie vind om mijn uitnodiging niet met beide handen aan te pakken zodart ze de kids weer kan zien maar de bal terug te kaatsen. Dat ik daar niet op in ga en er boos om wordt. Dat mijn uitnodiging staat en dat de keus aan haar is of ze er gebruik van maakt. Ben er verder echt klaar mee nu met dat ge-OH

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36

Lekker dat je de slag weer te pakken hebt op het werk.:)

Sven was idd 3 dagen met school op kamp.:p
    Alleen weet hij niet meer wat hij gedaan heeft.
    Hij is echt rete moet want hij lag gisteravond pas om 23.15 uur op bed.:$:D

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Je darmen misschien?:(:(

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Misschien zit daar het hele probleem wel van je sm.
    Dat ze face to face niet goed weet hoe ze moet communiceren.
    Mail je lekker terug dat ze maar moet bellen wanneer ze de kinderen wil zien.;)

Kan me voorstellen dat je gesloopt bent.
    En de groepssessie en werken en je sm is een beetje veel van het goede.;)

Karsten had vanmiddag weer 38,5C maar gelukkig nog niet hoger.
    Maar hij is alles behalve lekker.;)

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En als hij het niet meer nodig heeft ook prima toch.:)
    Misschien is het gewoon een fase geweest dat hij veel energie nodig had en niet genoeg had aan zijn gewone voeding.

Succes met de voorbereidingen voor school.:)

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Prima toch.;)
    En als ze het weer af doet met een kaartje, dan gewoon negeren.

Deel Deze Pagina