ik heb vanmiddag al een mail gestuurd dat ik er vanaf zag. Er hangt zoveel op mp rond dat ik iemand helaas niet zomaar op haar woord geloof als er toch echt een vlek lijkt te zitten.
wist niet eens dat er zoiets bestond zeg. Wel handig. Heerlijk joh ff een uurtje in je eentje afkoelen.
Aelinn heeft net zomaar 120 cc gedronken. Gelukkig want ging zo waardeloos al de hele dag. Nu staat ze toch ineens op 280 cc al en ik geef straks nog een fles. Ivy was niet echt in een superbui vandaag. Die was alleen maar moe waardoor ze hyper en vervelend werd. En nu ligt ze al een uur wisselend te zingen en te huilen in dr bed. Ben zelf niet echt in een superstemming vandaag
Lieve Senn, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad!!! Beetje laat, maar ben de hele dag in de weer geweest voor de 2e hands kinderkleding en -speelgoedbeurs en was om 17.15 uur helemaal gebroken thuis....
Het gaat een heel stuk beter met Aelinn!!!! Temp net 38,2 dus das heel netjes en ze heeft vandaag rond de 380 gedronken dus best een boel alweer. En het allerfijnste, ze heeft vanavond weer lekker gelachen. Wat was dat heerlijk zeg om weer ff een vrolijk snoetje te zien. Heb haar net op bed gelegd en het is stil dus hopen op een goeie nacht. Kan ik wel weer s gebruiken.
Hier lagen er ook 3 om 19 uur in bed en wij deden om 20.30 uur het licht uit. Heb goed geslapen tot 4 uur en daarna was het weer bal.:x
Senn: nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag van gister!!!! Zo te lezen heb je toch nog een gezellig dagje gehad met onverwachts bezoek! Is het boek trouwens wat je er van had verwacht? Sann: fijn dat het weer wat beter gaat met de kleine meid. Hopelijk heb je ook een goede nacht gehad! Ling: balen dat Justin 's nachts nog steeds komt. Is hij dan gewoon helemaal wakker of wil hij graag bij jullie in bed ofzo Christiea: leuk zo'n printer! Je hebt echt je hobby gevonden he heb je al ideeen voor de opdrachten van je collega's? Verder weet ik het niet meer... Hier nog steeds hetzelfde met Arinde. Schoonzusje zei zaterdag ook al dat ze Arinde niet meer terugkende, zo slecht als ze luistert We hebben het idee dat ze nu een terugval krijgt doordat Joucke er is. In het begin was alles natuurlijk nieuw en leuk, maar nu is het nieuwtje eraf en merkt ze dat hij natuurlijk toch veel mama-tijd in beslag neemt. Waarschijnlijk heeft ze het daar nu moeilijk mee. Ben daarom blij dat schoonzusje vanmiddag komt logeren en dat manlief deze week de middagen thuis is omdat hij 's nachts moet werken. Ben van plan om er een leuke week van te maken voor Arinde, waarin schoonzusje en ik ook eens samen met haar op pad gaan. Dan kan Joucke bij manlief blijven en kunnen wij haar eens even positief aandacht geven. Ik hoop dat dat ons een beetje uit de negatieve bui haalt... En hopelijk knap ik er dan zelf ook van op, want mn tranen zitten elke keer zo hoog en ik ken mezelf gewoon bijna niet meer terug zo depri als ik soms ben
En die tranen is dat puur uit frustratie vanwege Arinde of sluimert er misschien een lichte PD? Ik bedoel het niet verkeerd he. En ik weet niet of het toeval is maar ik hoor hier in de groep de laatste weken heel veel kindjes die heel slecht luisteren, zelf het KDV maakte er een opmerking over dat Karsten zo slecht luistert op dit moment. Hij zit nu ook alweer op zijn kamer omdat hij niet zijn drinken wilde opdrinken. Dus of het bij Arinde komt omdat Joucke er nu is of dat het (heel ongunstig voor jou) een fase is ............. Het boek is erg leuk. Er staan heel veel voorbeelden in met wat voor figuurtjes je van marsepein en rolfondant kan maken en hoe je dat moet doen. Het liefst zou ik eigenlijk nog een boek willen waar alleen maar plaatjes in staan van voorbeeldtaarten, en dan niet om ze na te maken maar om daar weer mijn eigen ideeen op los te laten. En als in dat boek dan ook de diverse techieken besproken zouden worden zou dat helemaal ideaal zijn. O en dan ook nog in het NL.