Juli mama's 2008- deel 14!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 21 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nope.
    Maar ik zie er echt nog uit als een lijk, mijn vhh en bijholtes gonzen de hele dag, heb zwarte kringen onder mijn ogen alsof ik heel erg ziek ben.
    Lijkt me niet echt gezond.
    Daarnaast heb ik totaal geen fut in mijn lijf en ben ik enorm moe maar slapen overdag lukt niet en 's nachts ben ik na 4 uur ook heel regelmatig wakker en kan ik moeilijk in slaap komen.

Ik word er een beetje schijtziek van.:)

Misschien gooit ze er wel een bloedonderzoek tegenaan of er niet nog wat anders is en ik hoop dat ze de CT scan eerder willen doen dan over 4 weken.;)

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    @linnie, ik hoop niet dat ik je gekwetst heb met mijn opmerking over PD.:)

3. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet...heb het mezelf ook al afgevraagd de achterliggende dagen. Ik wil eerst maar eens zien hoe het deze week gaat als we wat afleiding hebben... ;)

Fijn dat het boek zo leuk is! Er is ook een tijdschrift voor taartenliefhebbers. Volgens mij staan daar wel veel voorbeelden in met een beschrijving erbij...'mjam taart' heet dat:)

4. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan me voorstellen dat je het helemaal gehad hebt zeg!!! Dit duurt inderdaad wel erg lang!

Maar wat denken ze met een CT scan te kunnen zien dan?

Enne...je hebt me niet gekwetst hoor!!! Had er zelf ook al aan zitten denken;)

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ga ik eens bekijken.:)

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Op de CT scan kunnen ze zien in hoeverre mijn holtes open zijn op juist helemaal dicht geslipt waardoor ik iedere keer deze klachten heb.

Ik vond het wat moeilijker om er bij jou over te beginnen omdat ik je wat minder goed ken dan de andere meiden hier, vandaar dat ik het wat voorzichter bracht.;)
    Ik hoop gewoon voor je dat deze week met je schoonzusje je even een break/oppepper geeft en dat Arinde een beetje bijdraaid.
    En wat ik ook denk is dat het mooie weer je van de week goed gaat doen.:)

7. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben weer weg....Arinde is wakker dus we gaan maar eens ontbijten.

Tot straks nog even denk ik. Maar de komende dagen zal ik niet veel zijn. Even familytime hier:)

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    O ik ook nog even een trots momentje!
    Kreeg net een mailtje van de badmeester van Maarit dat ze nu naar de officiele B selectie mag.:)

Houdt wel in dat in de weekenden dat Niels werkt ik met een uitdaging zit.
    Sven voetbalt van 9.45 tot 11.30 uur en Maarit zwemt van 11 tot 12.
    Dat wordt dus flink heen en weer sjezen maar gelukkig ligt het 2 minuten rijden bij elkaar vandaan.;)

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Gewoon lekker je tijd ervoor nemen, wij lopen niet weg.;)
    Veel plezier met je schoonzusje.:)

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    helaas

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    He meis wat vervelend. Kan heel goed dat Arinde nu pas gaat merken dat er definitief iets veranderd is in huis en qua mamatijd en zich zo uit. Heel goed om haar even wat tijd zonder Joucke er bij te geven.
    Die tranen en dat deprigevoel komt dat echt alleen doordat Arinde dwars doet of is er meer aan de hand? Bedoel daarmee te zeggen dat je op moet passen dat er niet stiekem een beginnende pnd zit.

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    wat goed van Marit!!!

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Senn: hoe was het bij de dokter?
    @Linnielin: geniet van je familytime meis. Hoop dat je er van opknapt.

Ivy is op de psz. Gelukkig want die was zo druk van de vermoeidheid. Ze was om kwart over 5 al wakker. Mee naar mijn bed genomen maar geen oog meer dicht gedaan dus er maar uit gegaan want ze maakte Aelinn ook wakker. Ga zo lekker ff douchen. Zal je net zien dat Aelinn nu wakker blijft. Laat haar maar ff in de box liggen denk ik en douche ff heel snel

14. Heb niet terug gelezen, sorry :)
    Net de ha gebeld, in januari heb ik griep gehad en mijn holtes worden maar niet beter. Heb nu continu pijn en molletjes helpen niet meer.
    Kan vanmiddag een kuur ophalen. Hopen dat het helpt.
    Vooral die constante pijn achter mijn ogen is vreselijk en voorals als je steeds pc werk moet doen :(

15. Toen ik eind vorig jaar zo slecht sliep gebruikte ik van die valeriaan tabletjes van .... (zal het even nakijken thuis vandaag) en dat werkte best goed.

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    hallo dames,

even snel een berichtje van mij. We hebben een super weekend gehad. Zaterdag receptie voor leon en gister nog naar een andere receptie geweest. Was echt super gezellig! nu thuis alles weer op orde maken want het is een bende ;).
    Senn nog gefeliciteerd met je verjaardag! hoop dat je het toch een beetje hebt kunnen vieren?

Hoe staat het verder nog met iedereen? heb niet echt meer bij gelezen want moet nu boven nog het eea opruimen, en nog een paar wasjes draaien, nog 2 bakken uitwassen, de bank nog zuigen, nog wat rommel buiten zetten, en de salontafel en eettaffelstoelen weer in de kamer zetten en dan ben ik redelijk klaar voor vandaag. oh ja mika zijn bed nog opmaken en nog wat was opruimen... en dan ben ik klaar.

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    De ha heeft me weer terugverwezen naar de KNO arts.
    De CT scan hebben ze vervroegd naar vrijdag en dan moet ik volgende week dinsdag naar de KNO arts terug.
    Tot die tijd moeten we het maar uitzingen.:)

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik zeg niks.:)

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Mooi dat je genoten hebt.
    Vindt Leon het leuk om prins te zijn?:D

Hier nog steeds niet goed, heb er inmiddels flink de balen van.:)

20. ik weet het :)

Deel Deze Pagina