Zo, heb lekker mn bed afgehaald en de molton zit al in de wasmachine. Was veel te lang geleden. Vind dat wel moeilijk aan die hele pnd dat ik dat soort dingen veel te veel verwaarloos. Voel me soms net zo'n slons.
Het gesprek stelde niet zoveel voor. En daarna kon ik toen ik thuis kwam zelf met een andere locatie gaan bellen voor een afspraak. En een datum heb ik niet gekregen, daar word je een paar dagen van te voren over gebeld.:x
ik geef het op dat opruimen. Ivy trekt de hele tijd van alles tevoorschijn waardoor het alleen maar een grotere troep wordt. Ik word zo moe van dr en ben gaan zitten want ben bang dat ik anders echt superkwaad word. MNevrouw heeft ook nog s het geheugenkaartje van het fototoestel gejat en ergens neer gegooid. Heb alle zooi al onder en achter de bank weg gehaald maar het stomme ding is nergens te vinden. Grrr, nou zat ze weer in de vensterbank op het raam te timmeren. Het lijkt verdorie af en toe wel een losgeslagen wilde:x
Ik kreeg net een sms van KK. De ingreep is goed gegaan maar ze hebben helaas niks kunnen vinden. Qua pijn is het erg tegen gevallen zei ze.
Kan je haar niet even op haar kamer zetten zonder dat ze er zomaar vanaf kan komen? Het kan natuurlijk een vorm van aandacht zijn omdat jij niet lekker in je vel zit. Ze weet precies wanneer je het niet kan hebben en daar acteert ze op.
ze maakte het nu echt te bont door de koelkast leeg te gaan trekken dus heb haar boven in dr kamer gezet met het reistraphek er voor.
Zo, was ik weer. Helaas hebben ze niks kunnen vinden. Maar het is me wel erg tegengevallen.. Ze hebben 2 stofjes gebruikt. Eerste was soort adrenaline, wat je hartslag erg versterkt en 2e was tegenovergestelde. Die was VRESELIJK! Had het gevoel dat het hele lichaam overgenomen werd. Werd helemaal doof en benauwd gevoel in lichaam.. Giga hoofdpijn, maar was 30 sec. en dan trok het weer weg. Dat hebben ze 3x gedaan, maar zelfs toen nog niks kunnen vinden...
Waarschijnlijk mag ik vanmiddag naar huis en dan is het afwachten tot ik weer last krijg en dan moet ik direct naar het ziekenhuis om een ecg te laten maken. maar ik hoop dat ze door vandaag iets hebben gedaan miss waardoor het weg blijft
Niks kunnen vinden, hoe kan dat dan nou weer........... Nou ja, fijn dat de ingreep goed gegaan, hoop dat het qua pijn ook heel gauw beter gaat!!! En ben ook wel benieuwd wat er nu verder gaat gebeuren.... heb het net al gelezen............laten we dan idd maar hopen dat het nu wegblijft, dan is het nog ergens goed voor geweest. Hopelijk mag je idd vanmiddag naar huis!
Zeg Senn, hoe laat spreken we eigenlijk af voor zondag? Of wil je het liever uitstellen, voel je niet bezwaard hoor!