Nou, dit is toch wel uniek voor de middag. Ben helemaal alleen beneden. Zelfs Aelinn ligt boven. Hopelijk gaat ze slapen, hoor af en toe wel een klein huiltje. Ben het zat dat ze alleen maar in de box af en toe kort slaapt. Niet goed voor haar en neit goed voor mij dus we gaan het maar weer s boven proberen. Ik heb de geheugenkaart van het fototoestel gelukkig gevonden. Heel de kamer op zn kop gehad maar niks. Uiteindelijk dacht ik zal ze m in de cdla van de laptop gestopt hebben. Daar dus niet maar wel in de sleuf voor grotere geheugenkaarten. Moest ik daar het klepje van met de hoek van een pasje open maken en toen schudden en ja hoor daar was ie. Ik hoorde wat rammelen dus denk hmmm hij moet er in zitten. Hoe komt ze er op
KK: balen dat ze niks gevonden hebben, want de klachten moeten toch ergens vandaan komen! Wel fijn dat je vandaag al naar huis mag! Sann: hier vandaag ook weer een dochter die me het bloed onder de nagels vandaan haalt! Ben je gister met de kiddyboard wezen boodschappen doen, of heb je het nog niet gebruikt? Ling: ben benieuwd naar je taartcreaties, succes ermee! Ramoontje: fijn dat je boltaartje nu wel gelukt is. Heb je het ook al versierd? Senn: kon de logopediste nog iets voor Maarit betekenen? Hier vandaag weer drama met Arinde. En mijn geduld is waarschijnlijk wat minder door mn ongi...en het is ook geen weer om even lekker naar buiten te gaan helaas! Maar goed, ze ligt nu lekker op bed, dus hopelijk wordt ze straks wat gezelliger wakker. Morgen gaat ze weer een dagje naar de gastouder, is ze er weer even lekker uit...dat zal haar goeddoen!! Ik heb net op Marktplaats geboden op een flinke partij Duplo, hoop dat ik het voor een leuk prijsje kan krijgen. Zijn heel veel bouwstenen, poppetjes en alle dieren van de dierentuin
Technische dame hoor, de die dochter van je maar gelukkig heb je het er uit gekregen. Hier slaapt Joucke 's middags in ieder geval altijd boven als Arinde ook op bed ligt. Vind ik wel zo lekker, beide kids in bed...kan ik tenminste doen waar ik behoefte aan heb. Verder ligt hij overdag ook wel regelmatig in de box te slapen, maar boven slaapt hij eigenlijk wel beter.
ow pfff ook al zo'n draak in huis. Ik leef/lijd met je mee Wel lekker dat ze morgen even naar de gastouder gaat. Deze week heeft Ivy helemaal niks, gastouder is gestopt en psz is dicht. Hoop dat het lukt met de duplo
Happy 10.000 berichten! Dat je dan bedenkt dat hij daar ligt. En hoe Ivy er dan op komt om hem daar neer te leggen.
Leuk zeg, hier wordt ook nog graag met Duplo gespeeld. Maarit heeft wat ademhalingsoefeningen mee gekregen en daar zijn we druk mee aan de gang. Heb haar net met de lunch laten vertellen wat ze op school gedaan heeft en dat ging best aardig. Ze moet er nog wel veel bij nadenken maar dat wordt straks gewoonte net met lopen dat je daar niet bij na hoeft te denken.
he had ik niet eens gezien, tnx. Tja ik schudde ermee om te horen of ie in die cdla zat en hoorde wat rammelen dus ben op onderzoek uit gegaan. Anders had ik daar echt nooit op gekomen. Hmm moet geloof ik otch ff naar boven voor Aelinn. Hopen dat Ivy dan wel blijft slapen.
ja die is er per 1 feb. helemaal mee gestopt. Het gastouderburo heeft waarschijnlijk iemand gevonden nu. daar heb ik 21 maart een kennismaking mee. Hopelijk klikt het want ze willen me op de afdeling weer wat aan het werk hebben (Waar ik zo ontzettend tegenop zie)
Ik vind het zelf ook zulk leuk speelgoed, maar zo megaduur. En die dierentuin wilde ik zo graag hebben voor de kids...dus heb nu maar eens de gok gewaagd om het via MP te doen. Maar daar meestal niet zo'n fan van, maar vind dit gewoon te duur om allemaal nieuw te kopen. Fijn dat ze wat oefeningen mee gegeven heeft, en inderdaad...het moet gewoon een gewoonte worden natuurlijk! Hopelijk gaat het snel beter!
ja boven is eht gewoon veel rustiger. Maar tot nu toe wil Aelinn iedere keer niet. Maar ga het nu toch weer proberen
Oke, fijn dat ze zo snel alweer iemand anders hebben gevonden. Ik kan me voorstellen dat je er tegenop ziet, maar aan de andere kant is het misschien ook wel weer goed als je er af en toe even uit bent. Je staat er toch zoveel alleen voor, kan me best indenken dat de muren af en toe ook op je afvliegen misschien kun je vragen of je op therapeutische basis mag beginnen, dan hoef je tenminste nog niet zoveel!
mits je goed op let kan je mooi spul via m kopen hoor. Ik heb heel veel van little people gekocht op mp en Ivy dr favoriete speelgoed, een ballenboom van vtech ook. Goed schoonmaken en klaar.