Gooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeddddddddddddddddddddddddddeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemmmmmmmmmmiiiiiiiiiiiiiiiiiidddddddddddddddddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggggggggggggggggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ff wachten op C.hristian en dan mag ik weer naar huis! Jippiejee! Lopen gaat aardig, ook zonder drukverband Nog wel pijnlijk natuurlijk, mja.. Logisch! Ze hebben toch wel wondjes gemaakt in de liezen he? Nu 5 dagen niet tillen en daarna weer rustig aan dingetjes oppakken, enz.
Tja dat is het beleid nu eenmaal. En het rare is dat Niels wel gelijk een datum kreeg. Wat ben jij druk geweest met bakken zeg. En wat zal dat allemaal lekker smaken. Heb je er foto's van gemaakt. Nu heb je iig meer bakervaring dan mij.
Ik zou het ook niet kunnen hoor, het zou altijd in mijn achterhoofd spelen. Ben je met elkaar bezig en dan het idee dat dat dingen ergens anders in heeft gezeten of dat je je afvraagt of hij wel aan jou denkt en niet aan een ander. En wie zegt dat het niet nog een keer gebeurt.
hahah goed verwoord !! ik zou dat dus ook hebben. en weet je ze heeft het ook niet voor niks gedaan. het zat niet goed in die relatie anders ga je niet vreemd. maar ze wil volgens mij alles er aan doen...heb haar zelf nog niet esproekn maar een vriendin, die precies zo denkt als ik. die denkt ook dat ze bij elkaar terugkomen maar voor hoelang?? ach weet je, ik kan me er niet meer druk over maken. ze zoeken het maar uit!!
haha ja maar dit zijn geen taarten als die jullie maken!! heb een 2x tart tatin gemaakt (omgekeerde appel en peer taart) en de schuimtaart heb ik al zooooo vaak gemaakt. die is zo makkelijk! maar zeker wel lekker!! zal zo wat foto's showen!
ja dat zou heel goed kunnen hoor, tis natuurlijk erg lang geleden inmiddels en weet ook niet hoe mn collega's gaan doen en zo dus is ook erg spannend.
rest van de dag ging het gelukkig wel wat beter....als hij zich maar rustig houdt heeft hij er ook minder last van, alhoewel een flinke lachpartij ook wel weer goed is, want dan hoest ie (soms) door....