Juli mama's 2008- deel 14!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 21 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dit was ook maar 1 voorbeeld maar zou er zo nog een handvol kunnen noemen.:p

Succes met al je hh klussen, ik heb er vandaag echt de puf niet voor.:)

Leuk dat ze gastouder zo enthousiast reageerde.:)

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Niet fijn, ik hoop wel dat C.ris er vaak uit is geweest en jij je rust hebt kunnen pakken ondanks dat je beroerd geslapen hebt.

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hij is wel lief.;)

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat is echt een rotstreek als een ander op die manier die plek in zou nemen.
    Ik hoop dat ze snel terug antwoord.

Het KDV was erg blij met de kleding.:)

5. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    ja zou zeker een rotstreek zijn.

ik verwacht vandaag ook geen antwoord meer.;)

en gelukkig was t KDV blij met de kleding. hebben ze toch weer een nuttige bestemming gekregen;)

en hoe is t eigenlijk gelopen bij de KNO arts?. de uitslag bedoel ik dan he;)

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    De KNO arts was helemaal niet te spreken over de CT scan.
    Aan de linkerkant zit het potdicht en zal er operatief een extra holte gemaakt moeten worden naar mijn kaakholte toe zodat de boel kan doorlopen.
    Die verklaard ook de hoofdpijnen en de gonzende pijn op de holtes.
    Normaal is er 8 tot 9 weken wachttijd maar hij wil zo vlot mogelijk iig binnen 3 weken opereren.
    Dus ik ben flink aan de beurt.:x

7. En tot die tijd werk je niet Senn?

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nee ik blijf thuis.
    Als ik alleen de autorit daar naartoe neem sta ik al met knikkende knieën van inspanning laat staan als ik dan nog een paar uur moet werken.:)

9. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    hey gatver zeg. klinkt niet fijn:( maar verklaart dat dan ook waarom de medicatie niet naar behoren werkt??
    en hoe gaan ze dat dan doen? :)die extra holte erbij maken? via de binnenkant van je gezicht ofzo?

10. Zo, was ik ook weer ff..

Vandaag lekker rustig aan proberen te doen ;) Straks eens een nieuw recept voor muffins/cupcakes proberen..
    Welke gebruikte jij ook alweer Christiea? En jij Ramoontje?

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ja dat doen ze via de neus.;)
    Dus gelukkig geen littekens aan de buitenkant.:)

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wat ga je erin doen?

Ik moet morgen even een spuitzak scoren, ze zijn bij de Xenos voor 2,98 euro in de aanbieding.:)

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik heb er gister gemaakt met de funcakemix voor CC's, met een theelepel mocca-extract erdoor en die waren errug lekker :D.
    Maar ook een "gewoon" recept kan heel goed hoor (dus 125 gr ongezouten roomboter, 125 gram suiker, 125 bloem, 2 eieren en 2-3 eetlepels melk....en afhankelijk van het soort bloem een theelepel bakpoeder erbij ;))...en je kan nog een smaakje of kleurtje toevoegen natuurlijk :D

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    snoepzakken voldoen ook prima hoor (met een spuitmondje in het uiteinde) :D

15. ik ga ze normaal maken met een klein citroenvleugje erin en daarna maak ik botercreme met verse roomkaas.. heerlijk!

16. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @KK: lief dat C.hris zo zorgzaam is. Arme jullie en E.smee. Is ook niets niks. Ivy was toen ook helemaal van de mik toen ik in het ziekenhuis lag.
    @Susanne: wat een rotstreek zeg dat ze dan haar laten mee doen. Kan me voorstellen dat je kwaad was.
    @Linnielin: fijn dat de taart in de smaak viel
    @Ling: gefeliciteerd met je verjaardag meis

Verder weet ik eht even niet meer. sorry.
    Heb een flink zwaar gesprek bij de psych gehad. eerst nog over sm gehad en daarna vroeg ze hoe de week gegaan was. Ik gaf aan dat het niet zo goed was gegaan en toen ze daar verder op door ging kwam de hele ellende er uit zeg. Flink gehuild en ook een angst uitgesproken die ik nog nooit uitgesproken had. Voelde fijn maar maakte de angst ook nog werkelijker dus mijn hoofd zit vol.
    Werken raadt zij momenteel absoluut nog af. Is te vroeg zegt ze en dan neem ik teveel hooi op mn vork. Ze gaf duidelijk aan dat ik nu nog steeds in een neerwaartse spiraal zit en dat de pijl eerst omhoog moet wijzen voor ik dat soort dingen moet gaan proberen. Ben benieuwd hoe mijn leidinggevende daarop gaat reageren.
    Ben doodmoe maar mn hoofd zit zo vreselijk vol dat ik er nog niet aan moet denken om in die stille slaapkamer te gaan liggen.
    Zal je altijd zien dat mn vriendin nu niet op msn is om even te kletsen:(

17. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meid toch! Kun je alles wat er in je hoofd omgaat niet van je afschrijven/typen. Dan kun je het toch even onder woorden brengen en kun je het misschien wat meer loslaten! Je hoeft het aan niemand te laten lezen dan, dus kan je gewoon helemaal uiten!!!

Dikke knuffel meid!!!

18. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    KK: klinkt lekker met zo'n roomkaastoef..hoe maak je dat dan en wat voor roomkaas gebruik je dan?
    Senn: fijn dat ze het van binnenuit doen en je geen littekens overhoudt!
    Susanne: inderdaad niet netjes dat ze die ander lieten invallen. Kan me voorstellen dat je je erg gepasseerd voelt. Ben benieuwd wat ze daarop gaan zeggen!!!
    Ramoontje: je jongens boffen maar met zo'n bakkende moeder, of geef je veel weg;)

Hier een druk dagje gehad, maar heb wel lekker veel gedaan. Lekker aan de schoonmaak geweest en nog boodschappen gedaan. Net nog naar een vergadering van de MR geweest (maar dat was totaal niet boeiend:x). Mannetje heeft slapend opgepast, want hij moet vannacht werken dus ging maar even voorslapen (kinderen horen we 's avonds toch nooit, dus dat kon wel;)).
    Morgen gaan we na de lunch richting mijn ouders. Manlief gaat daar weer klussen en ik ga helpen schoonmaken/uitpakken. We blijven daar slapen zodat we zaterdag ook nog de hele dag kunnen helpen. Lekker er even weer 2 dagen uit en voor het eerst met Joucke gaan logeren, maar dat komt vast goed...hij is zo makkelijk:)

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Linnielin: veel plezier bij je ouders.

Hoera, Ivy heeft tot 7 uur geslapen. Heerlijk hoor. Vanmiddag komt Zen weer thuis. Wat ben ik daar blij mee zeg.

20. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Goedemorgen!

Hoe is het hier? Heb niet teruggelezen :)
    Heb gister een gesprek gehad met mijn vriendin en het is weer uitgepraat gelukkig. Heb aangegeven dat ik het niet op prijs stel dat ze het niet overlegd had en dat begreep ze. ;) Vandaag naar ballorig met mijn zus en de kids dussss gezellig!

Heb ook alvast een nieuw fototoestel besteld want hij was nu nog in de aanbieding en op veel sites ook al uitverkocht dus ja. Als het ogoed is komt hij vandaag binnen:D

Deel Deze Pagina