Sann wat fijn dat Zen weer thuis komt. Ik kan me dat gevoel nog zo goed herinneren van mijn man, toen hij in het buitenland werkte. Was hij sowieso 1 week weg, maar vaker 2 of 3 weken. Pff wat vond ik die eerste helft van de periode altijd moeilijk zeg! En als je dan over de helft ben is het aftellen begonnen en leef je weer naar het moment toe dat hij weer thuis is
Goedemorgen! Hier wel een redelijke nacht gehad! E.sméetje ging om 11 uur pas echt goed slapen en toen werden we pas wakker om kwart over 7. Ze is gelukkig niet meer wakker geweest vannacht.. Daarvoor wou ze steeds maar in ons bed / bij ons in bed. Maar dat hebben we tegen kunnen houden gelukkig. @Sann, fijn dat Ivy ook goed heeft geslapen vannacht en dat jij ook goed hebt geslapen..
en wil ze nou nog dat je mee betaald of niet? Wel fijn dat het uitgepraat is. Veel plezier in ballorig.
En laat haar dat ook zwart op wit zetten dat je nog niet in staat bent om te werken, dan kan de Arbo je ook niet tegenwerken. Ik ga je zo nog even PB-en.
Vanmorgen ben ik met Sven in het ziekenhuis geweest bij de psych. Ben inmiddels al bijna 2 uur thuis en sta nog steeds met shakende benen. Zegt echt iets over dat ik niet in orde ben.:x De psych was niet zo over Sven te spreken met de zaken die ik vertelde. Hij moet idd naar een diëtist toe. Het feit dat hij ondergewicht heeft daar kan zijn vermoeidheid vandaan komen en dat hij zo bleek ziet. En omdat hij vanwege faalangst de lat zo hoog heeft liggen kost hem dat nog eens extra veel energie die hij eigenlijk niet heeft. Ook verklaard het waarom zijn concentratie slechter is dan het hiervoor was. Een bloedonderzoek vond ze niet nodig want ze denkt dat alles samenhangt met zijn gewicht. En i.p.v. over 6 maanden moeten we nu over 3 maanden terug om te zien of hij voldoende gaat aankomen.
Hij zit een beetje in een vicieuze cirkel zo dan he. Heel goed om dan maar snel met hem naar een diëtist te gaan zodat hij in ieder geval lichamelijk beter in zijn vel komt. dat heb je nodig om de boel verder op orde te kunnen krijgen. Jij lekker rustig aan doen meis. Je hebt pb terug trouwens
Vanmorgen heel druk geweest. Ik wilde de kast waar de flessen en voeding staan een beetje opruimen en op de één of andere manier ben ik van af daar in de trapkast terecht gekomen en die ook helemaal gaan opruimen (erg grote inloopkast) En toen ook nog maar de kast met levensmiddelen in de keuken. Ruimde ontzettend op want er kon een boel wel wat over de datum was Aelinn heeft de smaak van het draaien erg te pakken. die gaat de hele tijd van rug naar buik. Vreselijk he die aardbeving en tsunami in Japan
Ja is wel lekker als je de boel op ziet knappen. alleen doe ik dan weer veel te veel in 1 keer waardoor ik vervolgens zo moe ben dat ik mee ga huilen met een huilende Aelinn
Zo, net eens even een paar dingetjes besteld bij de leukste taarten shop. biscuitmix chocola biscuitmix naturel roze marsepein cakevormpjes papier roze met bloem nu ff afwachten wanneer het binnenkomt heb vanmorgen trouwens voor het eerst superlekkere cc's gebakken! heeeeerlijk luchtig. schoonmama was ook erg verrast! ze waren echt super!
Ik heb het gezien en er stond niets in waarvan ik dacht dat wist ik nog niet. Ik houd je in de gaten.
Ik heb het gehoord maar nog niet echt veel over gelezen. Geeft een lekker gevoel he dat dat weer gedaan is. Niet teveel in 1x doen he (zegt iemand die net zo eigenwijs is )