Even mn mooie meiden laten zien hoor. Ivy heeft normaal alleen in bed een tut maar de laatste week wil mevrouw als Aelinn een tut heeft en zij gaat bij liggen ook een tut
lief hé. Ivy is echt superlief voor dr zusje. Echt een klein moedertje. Aelinn krijgt idd helemaal een eigen gezichtje. Wel leuk hoor weer een totaal ander kleintje. Al is een kind wat op Ivy lijkt ook geen straf
O nee zeker niet. Sven en Maarit lijken ook niet op elkaar en Karsten is juist een mengelmoesje van die 2.
Gisteren ben ik met Lorenzo bij het cb geweest voor de prikjes, even huilen en toen was het ook goed, hij heeft er gelukkig weinig last van gehad. Hij weegt 6670 gram en meet nu 64 cm. Je krijgt bij 3 maanden weer zo'n vragenlijstje om in te vullen hoe je je voelt enzo en daar schrok de cb-arts toch wel van, van wat ik ingevuld had en ze raadde mij toch dringend aan om contact te zoeken met de ha om erger te voorkomen. Gisteren gelijk met mijn baas om tafel gezeten om het eea uit te leggen en te zeggen dat ik dit traject in ga stappen en dat de oorzaak waarschijnlijk een combi is tussen mijn psychische gesteldheid en de stress/drukte op het werk. Nou dat komt hij zich helemaaaaal niet voorstellen dat het door het werk kwam :x Hij begon het gelijk in de privesfeer te zoeken en hij weet er helemaal niks van. Maandagmorgen heb ik een afspraak bij de ha en dan zien we wel wat er gaat gebeuren. Zo nu ga ik nog even op de bank liggen want ik heb een giga hoofdpijn
ach ja, denk dat je de enige niet bent. Zen zal ook vast niet zo verbaasd zijn. Maar wat ik al zei geen zorgen hoor, ik ga het gewoon redden met 2 van die geweldige kleintjes en een schat van een vent.
he meis toch. Gaat dus toch allemaal niet lekker. Goed dat je een afspraak bij de huisarts hebt gemaakt en laat je baas maar lekker zeuren. Hele dikke knuffel voor jou en als je iets kwijt wilt?? Ik weet wel aardig hoe je je voelt.
Nee gaat toch niet helemaal goed. Het is wel met ups en downs maar het bleek gisteren toch dat het toch wel heel verstandig zou zijn om een afspraak te maken met de ha dus heb ik dat maar gedaan.
Daar ben ik ook van overtuigd dat het weer goed gaat komen. Alleen is het niet altijd even makkelijk als je in een heel diep dal zit om de zon te zien schijnen.