Juli mama's 2008- deel 14!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 21 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Nou gister een lekker dagje gehad. Eerst ff bij mijn ouders, toen ff naar mijn schoonmoeder. Bn ik even met mijn sm naar de stad geweest want ik mocht nieuwe schoenen uitzoeken voor mijn verjaardag. :D Ben goed geslaagd dus ben helemaal happy. Toen kwam gisteravond de belastingadviseur langs en gaat voor ons de aangifte doen. Hopelijk krijgen we nog wat terug.

Oh ja, kwam erachter dat ik gister een kalknagel heb op mijn grote teen. Heb dus het grootste gewon weggeknipt en heb nu n og maar een half nagel erop zitten haha. MMaar nu weet ik wel hoe het komt want manlief heeft er ook 1, al jaren. Heeft hier al meerdere malen een kuur voor gevraagd aan de ha maar die vind dat niet nodig omdat je er eigenlijk geen last van hebt enje alleen maar bijwerkingen van die kuur hebt.;) Heb dus gister ook maar ff zijn kalknagel onder hande genomen en manlief heeft nu ook bijna geen nagel meer :) Nou ik ga indi uit bed halen en richting schoonmoeder. Fijne dag allemaal!

2. Goedemorgen!

Hier een vreselijke nacht gehad! Bah, bah, bah!
    E.sméetje is ziek en niet zo'n klein beetje ook :( Loopt al vanaf 2 uur elk half uur tot uur over te geven. Nu komt er steeds alleen maar gal uit..
    Wat denken jullie wat ik haar het beste te eten kan geven?

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36

Ik vraag me af of je er goed aan doet door donderdag te gaan werken.:)
    Kan je de psych niet bellen en vragen of zij met de Arbo kan bespreken dat je er nog absoluut niet aan toe bent.
    En de volgende keer dat je zo'n gesprek hebt zou ik zeker iemand meenemen die het voor jou op kan nemen op het moment dat jij er niet uitkomt.
    Heb het idee dat je leidinggevende alleen maar naar de werkkant kijkt en totaal geen oog heeft voor jouw situatie.
    Ben je niet aangesloten bij een vakbond of iets?;)

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hopen dat het nu weer gaat groeien zonder dat het een kalknagel wordt.

Jij ook een fijne dag vandaag.:)

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Houdt ze iets binnen dan?
    Als ze het binnen houdt zou ik beginnen met een beschuitje, iets lichts iig.
    Drinken is belangrijker, alleen met 1 slokje beginnen en als ze dat binnen houdt een kwartier tot half uur later nog een slokje en dat heel langzaam opbouwen.
    Haar maag is gewoon zo van streek door het vele spugen dat het eerst weer even tot rust moet komen.

Beterschap voor haar.

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    lekker joh nieuwe schoenen. Wat heb je voor iets gekocht?
    Zal er mooi uit zien zo'n halve nagel. oppassen dat ie niet ingroeit he.

7. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ik betwijfel of je haar wel wat te eten moet geven als haar maag zo van streek is. Drinken is belangrijker en dan het beste wat slappen thee ofzo. Als je haar tpoch eten wil geven dan een droog beschuitje.

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hoi dames,

was ik ook weer even...miv deze week moet ik een dag minder gaan werken van de ha ivm een ppd.
    Dus vandaag zijn de kindjes naar de oppas (wat stil in huis) en moet ik leuke dingen gaan doen waar ik van ontspan. Dus ik ben vanmorgen maar gaan shoppen haha
    Morgen avond ga ik een workshop taarten decoreren doen, ben erg benieuwd.

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Leuk waar ga je die doen?:)

Heb je nog wat leuks kunnen shoppen?:D

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    bij sweetycake in hengelo

ja voor de kinderen wel ;)
    maar voor mezelf (nog) niet

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ik moet vandaag weer naar de psych dus ga het er vast nog over hebben. Ze gaf vorige keer al aan dat de arbo een infoverzoek bij haar kan doen.

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    dus toch meis. Wat rot. Hopelijk ben je er snel vanaf door wat rust en tijd voor jezelf te nemen. Leuke dingen doen is heeeel belangrijk hoorde ik al van mijn psych

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    zo gaat het hier nou ook altijd, kom alleen met dingen voor de kids thuis

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ben ik gelukkig niet de enigste ;)
    maar ik vind het ook veel belangrijker dat zij de dingetjes krijgen dan ik;)

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik hoop ook dat ik er gauw vanaf ben...

ja ik moest leuke dingen gaan doen, hobby enz dus ik heb gelijk morgenavond een taart workshop :D

16. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ja ik ook. En als je er maar voldoening uit haalt en ik vind het fijn om mn meisjes goed in de kleren te hebben.

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wat vervelend dat ze op het werk geen begrip hebben :x

Ik zag dat nu ook bij mijn baas...tja voor een baas gaat werk voor, en voor mij gaat mijn gezondheid voor..vond ie niet leuk
    de collega's trouwens ook niet...of ik dan niet de vrijdag kon werken en dan een andere dag vrij want dan konden hun ook nog eens een lang weekend hebben..nou dat werkt voor mij niet en nu helemaal niet

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat is precies mijn instelling!
    en nu moet ik eerlijk toegeven dat Rihanna zat kleding heeft hoor ;)
    maar zo nu en dan moet ik er gewoon wat bij halen, ook al is het maar gewoon nieuw ondergoed :p

19. Ze houdt echt niks binnen :( Zo sneu! Ieder slokje water/ranja komt er na een half uurtje weer uit.. Met gal...;)

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ach wat zielig zeg, ik hoop dat ze zich gauw beter voelt

Deel Deze Pagina