Zo, hier dus niet zo'n makkelijke ochtend gehad, of toch wel? Schoonmama was hier, dus die heeft zich over E.sméetje ontfermd en M.ausje liep lekker rond. Ik heb E.sméetje haar kamer schoongemaakt en gezogen en gedweild en bed opnieuw opgemaakt en was opgeruimd en was gedaan en in de droger gedaan en beneden stofgezogen, enz. Om kwart voor 12 Es.mée naar bed en M.aus er gelijk achteraan, dus heb nu ff rust!
Echt hoor, ze walst zo over je heen zonder maar op wat voor manier rekening met je te houden. Het is heel lief van je dat je je baas tegemoet wil komen maar niet ten koste van jezelf. Je kan je zelf nog maar amper staande houden en dan ook nog werken erbij..........
ik ben alvast voor de zomer aan het inslaan en gisteren was Ivy zeiknat geworden op het strand dus toen meost ze ook droge kleren
je hebt helemaal gelijk, maar ik ben zo'n ongelofelijke zwakkeling op dat gebied. durf daar niet goed tegenin te gaan.
echt wel. We hebben deze gympies voor haar gekocht. staan zo leuk Midcut sneaker - Schoenen - Meisjes - vanHaren Schoenen
Misschien anders ieder uurtje een slokje proberen? 1 dag zonder drinken gaat nog wel, dan heeft de maag tijd om tot rust te komen.
Geniet maar even van de rust. Je hebt al weer veel te veel gedaan in huis. Je bent net een week geleden geholpen. En als Meetje slaapt krijgt haar maag ook even rust.
Hier ga ik shoppen als de kinderbijslag is gekomen. Eerst kijken wat nog past van vorige jaar en de rest aanvullen. Ze moeten sowieso alle 3 nieuwe schoenen hebben en Maarit een zomerjas.
Daarom de volgende keer ook iemand meenemen. Niet omdat je het zelf niet kan, maar zo'n persoon tegenover je is zo overweldigend dat je dichtklapt, en ze bezorgt je nog een schuldgevoel ook waardoor je toezegt dat je gaat werken.
ja is zo. hoorde mezelf ook een paar keer zeggen dat het geen onwil was. Pfff waarom moet ik dat in hemelsnaam gaan bewijzen.