Juli mama's 2008 - Deel 15

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 10 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    trusten daantje. hopelijk slaapt mika lekker door (en finn) zodat jjij ook wat slaap kan pakken!!

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ik ga er ook vandoor. Slaap lekker allemaal! tot morgen!
    (even kijken of mika nog wilt gaat slapen, hij is nu aant huilen :( )

3. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    slaap lekker allemaal (jij ook Mika!)

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    wat vreemd een wekadvies. Dat wordt op mn werk alleen gegeven als iemand echt op zn hoofd is gevallen, je hersenpan dus zeg maar. Heb het bij Ivy een keer gehad en je moet inderdaad zorgen dat ze even goed wakker worden. Slaperig mag natuurlijk maar wel dat ze ff goed reageren.

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ja zo heb ik het toen ook gedaan. 2 keer wakker gemaakt tot ik zelf naar bed ging en toen lekker laten slapen

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Ramoontje: mooie taart weer zeg. Jeeeee Joost lijkt echt op jou.
    @Susanne: wat een ontzettend gave banner zeg. Hoe maak je zoiets, met photoshop?
    @Kwebbels: nog nieuws daar;);)?

Het wonder is geschiedt hoor. Vanmorgen belde mn schoonmoeder. Ze wilde wat afspreken. Ze zou 1 van de kinderen van schoonzus mee nemen dus of het bij een tentje met een grote speeltuin er bij kon en dan Ivy ook mee. Ze vond het alleen een beetje te veel om gelijk 2 mensen tegenover zich te hebben dus ik mocht niet mee. Heb dus Zen afgezet daar en ben met Aelinn de stad in gegaan tot ie klaar was. Ach was ff een tikkie beledigd maar begrijp het ook wel dat 2 mensen wel veel is gelijk. Ze hebben nog even geprobeerd te praten maar werd weer het oude liedje dus uiteindelijk maar besloten om dit achter ons te laten en de draad weer proberen op te pakken. Tis een begin, nu nog daadwerkelijk ook die draad weer oppakken. Dat laat ik aan Zen en sm over, ik ga niet bellen in ieder geval. Ga nu maar weer s me met mezelf bezig houden.
    Aelinn heeft nog steeds een akelige hoest. Wel wat minder die enorme blaf maar nu wel veel meer hoesten. echt van die hoestbuien waar ze half in stikt en ze drinkt ook slecht weer. Het hoesten doet dr ook zeer volgens mij want ze gaat er telkens van huilen. Zijn dus ook geen beste nachten hier nu.
    Met mijzelf gaat het niet echt opperbest, maarja das ook oud nieuws inmiddels.

7. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    pffff nou ik hoop dat je het naast je neer kan leggen, en verder kan gaan. Hier was het ook hoor met dennis zijn zus. die hebben we door miscommunicatie en koppigheid 2 jaar niet gesproken en nu gaat het weer verder alsof er niks is gebeurd. tja, het is niet meer zoals voorheen maar we kunnen elkaar weer aankijken en praten met elkaar. wel zo fijn voor mijn schoonouders.
    Tis niet mijn manier van oplossen maar soms moet het maar.
    sterkte ermee......althans eerst voor Zen. jij moet eerst lekker aan jezelf denken!

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    nou vannacht was weer een drama nacht hoor!
    om 22.00 uur en 23.30 uur was mika aan het huilen, meer in zijn slaap en dat hij boven de dekens lag. en toen om 0200 uur begon het.. Finn was weer wakker. eeft tot half 4 geduurd, ben er een paar keer uitgeweest om te troosten, en toen om half 4 maar een fles gemaakt want het was krijsen! Ging er goed in en daarna ging ie tevreden slapen... zou toch niet alweer een sprongetje zijn? nu vanmorgen sliep meneertje natuurlijk nog, maar die heb ik even wakker gemaakt hoor ;). ben nu dus behoorlijk brak, en ga finn nu weer een flesje geven anders kom ik in de knoop met mika naar de creche brengen.

9. Zo, goedemorgen! Bannercheck! Hij is supergaaf geworden! Thnx to Jeroen! ! !

Hier een mwoah nacht gehad.. M.ausje is op het moment ook zo onhandelbaar.. Giga snel huilen, enz. Mja, gaat wel over voor ze een jongetje is ;) Toch? Wie weet of ze met 18 maanden weer een sprongetje hebben? Dan kan ik het daarop gooien :p

@Sann, fijn dat je sm toch een beetje weer toenadering heeft gezocht en ook goed dat ze zelf aangaf hoe ze het wou. Ik snap dat je je even gepasseerd voelde, maar denk wel dat dit het beste was voor haar en jullie ;)
    Jammer dat het met Aelinn niet zo lekker is.. Knuf!
    En wbt jezelf? Misschien door gister, dat je het stukje bij beetje nu kunt gaan verwerken/plekje geven, of wat dan ook ;)

@Daantje, balen van je nacht meis!

10. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ramoon jij had gister toch een backup gemaakt van je laptop?
    nou ik ben ook een paar dagen bezig voor een backup te maken, en bij elke schijf die ik erin gooi vraagt ie of ik die wil formatteren omdat er nog bestanden op staan, terwijl die schijf gewoon nieuw is, en een hele tijd later geeft ie aan dat er nog iets opstaat en dat ik er een lege schijf in moet doen... ik kan nergens een usb stick vinden anders deed ik het daarmee.. heb gewoon 4 cd's gebruikt....

11. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    kk, erg leuk banner!

suus zou jeroen als ie tijd heeft er ook eentje voor mij willen maken :)

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Tuurlijk had je het mogen komen halen, heb nog bijna een kilo liggen.;)
    Ik zei het niet om je lekker te maken.
    Ben na 14.30 uur thuis dus je bent welkom om als nog een stukje te komen halen.:)

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36

Lekker toch.:)

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En toch kan je hoofd door die klap op je mond een flinke optater krijgen.:)

Heb zelf wel eens een kaakslag gehad nou dat dreunt ook goed door.

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Houdt je van de straat zullen we maar zeggen.:p

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Veel plezier, al zal je er nu wel zijn.:D

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    grrr, bellen ze tegenwoordig niet meer aan ofzo? Of ik heb gewoon de bel niet gehoord.. kwam in de kamer en zag de bus staan van tnt rijd ie ineens weg! dus ik snel naar buiten in de brievenbus gekeken ja hoor, alweer een formulier dat we niet thuis waren dat ik het pakket morgen na 1300 uur pas op kan halen op het post kantoor, nou dan wordt het waarschijnlijk volgende week pas want heb morgen geen tijd omdat ik tot 2 uur thuis moet blijven voor een expert die kan komen, en daarna moet ik werken... misschien dat ik het nog voor mijn werk kan halen, maar die kans is klein..
    baal zo!

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zou ze het eindelijk beginnen te leren?;)
    Ik hoop dat het een eerste stap is maar sta er niet verbaasd van te kijken dat het een tijdelijk iets is. Een vos verliest zijn haren maar niet zijn streken.;)

Wat naar dat Aelinn zo aan het hoesten is.
    Ik weet wel een middeltje maar dat mag ze niet omdat ze nog geen jaar is.:)
    Ik hoop dat het snel weer beter gaat.

Logisch dat het met jou nu ook minder goed gaat door je onregelmatige nachten.;)

Check je met Zen nog even de data?:)

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Vervelend zo'n nacht.:(

Sprongetje zou kunnen, anders even in het boek kijken op op het internet.

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zeker gave banner.:D
    Mooi gedaan Jeroen.:)

Sprongen blijven komen tot de kleuterleeftijd dus het zou kunnen.;)

Deel Deze Pagina