Goedemorgen! Hier een goede nacht gehad.. Gisteravond muziek oefenen gehad voor zondag.. Was weer ff heerlijk! Meiden hebben goed geslapen vannacht, gister nieuw behang en saus uitgezocht, tussen C.hris en mij gaat het super, heb zin in de opleiding, mn zus gaat volgende week trouwen.. Wat wil een mens nog meer? Ben gelukkig... Haha... @Ling, goed dat je de stap hebt gezet meis! @Sann, was Zen nog laat thuis?
@Kwebbels lieve buddy, gefeliciteerd meis Heb je net nog een sms gestuurd via whatsapp. @Ling mijn andere buddy. Goed dat je de stap hebt genomen. Hoop dat het je gaat helpen. Knuf voor jou. @KK je klinkt echt happy. Goed zo en geniet er van. verder weet ik het niet meer. Gister met Mees naar de ha geweest. Hij heeft een neusspray gekregen voor hooikoorts. Hopen dat het wat gaat werken en dat hij eindelijk is geen verstopte neus meer heeft en verder lekker rustig aan gedaan samen gister. Hij is vandaag weer naar het kdv en als het niet gaat bellen ze. Heb vannacht over mijn vader gedroomd. het was levensecht Voel me vandaag een beetje
huh wat raar. Had vanmorgen een heel bericht geplaatst. Het stond er ook want heb er zelfs nog wat aan toegevoegd en nu is het gewoon weg ff opnieuw maar dan @Kwebbels: wat een gaaf nieuws joh. Gefeliciteerd!!!!! @Ling: knap dat je de stap gezet hebt meis. Kan me wel iets erbij voorstellen dat het moeilijk is om te zeggen wat je dwars zit. Hwb dat hier ook wel s omdat ik dan bang ben dat we onenigheid krijgen omdat Zen eht dan vaak helemaal anders ziet en daar heb ik helemaal geen zin in. Ows zie dat je het er al in pb met ramoon over gehad hebt. Kon je in ieder geval je ei ff kwijt. @Ramoontje: blijft toch vervelend zeg dat moeilijke eten. Het erin proppen is nou ook niet echt leuk. Hier eet Ivy op het moment ff best goed dus geneit daar even van zolang als het duurt. @Senn: eetse vanavond! @Daantje: gewoon s gaan passen op welke fiets hij goed zit. Hebben we bij Ivy laatst gedaan en bij haar is een 12 inch echt overduidelijk te klein, maar zij is dan ook al wel 1.02 meter. Gisteren minicrisis hier weer, de kat bleek weer lek van achteren. Overal druppeltjes. Wij zijn dus druk aan de poets geweest met dettol en ik ga zo een aantal bankhoezen wassen. Bah, vind het zo smerig telkens. Schiet er helemaal van in de stress. Vanmorgen de dierenarts maar weer gebeld en het blijft een beetje gokken waar het nou aan ligt. we gaan nu 2 middeltjes proberen tegen een giardiaworm. Als dat niet werkt dan zouden we het toch in de neurologische richting moeten zoeken maar zei hij onderzoek daarnaar is kostbaar. Tja, dat moet dan maar. Kan moeilijk een verder gezond beest in laten slapen. Net het maar ff opgehaald en was gelijk weer 40 euro armer zeg. Straks naar mn werk. Geen zin want ben moe en flink aan het dippen weer. @Christiea: he jasses, dat zijn moeilijk dromen meid, dan is wakker worden zo'n akelige klap de werkelijkheid in. Knuf voor jou
Ha meiden, Ik kan niet op iedereen reageren, want ik heb de laatste dagen wel alles bijgelezen maar niet gereageerd. Daar had ik geen tijd voor LK: balen dat je lichaam je op het moment zo verward maakt! Helaas dus geen zwangerschap voor je! Hopelijk is je lichaam snel weer hersteld en kun je opnieuw zwanger worden!!! Kwebbels: gefeliciteerd!!! Wat leuk, een brusje voor Indi!!!!!! Sann: dikke knuffel voor jou, want de laatste dagen gaat het niet super geloof ik!!! Ling: goed dat je naar de psych gaat, ik vind het dapper van je!!!!! KK: wat klink je gelukkig, heerlijk!!!! Zo, meer weet ik ff niet hoor Hier gaat het ook prima. Joucke rolt zich sinds zondag van zijn rug op z'n buik, knap hoor! Ik hoop alleen dat hij ook snel terug leert rollen, want hij vind het vreselijk op zijn buik Verder krijgt hij nu nog maar 4 flessen. De laatste fles vaak al rond 20.00 uur en dan slaapt hij door tot een uur of half 8, heerlijk hoor! We vinden het vooral lekker dat we gewoon weer voor 22 uur naar bed kunnen, want dat hadden we zo gemist!!! Arinde is de laatste tijd ook wel weer redelijk in haar doen. Het lijkt alsof ze de ergste peuterpuber-periode achter de rug heeft. Vandaag was ze helemaal superlief en luisterde ze heel goed, dus we hebben net als beloning maar knakworstjes gegeten...even een keer ene positieve stimulans Ik heb ook weer een taartenopdracht binnen. Volgende week een Woezel en Pip taart voor ons nichtje wat 1 jaar wordt....leuk Verder de laatste dagen niet zoveel online geweest omdat mijn vader geen werk meer heeft. Dus daar was ik veel mee bezig...frustrerend is alleen dat je niks voor hem kan doen Het bedrijf waar hij voor werkt is failliet, dus ja, dat wordt echt op zoek naar een andere baan. Wat natuurlijk niet meevalt op zijn leeftijd. En ze zijn net verhuist naar hun nieuwe huis, dus ja....zorgen genoeg
heb lang niet alles terug gelezen waren zeker 10 pagina's. Las zo snel wel in een quote dat lk een miskraam gehad heeft . Meis sterkte! en dat kwebbels wel zwanger is, super! gefeliciteerd! geniet er van! (voelt alleen heel even krom om het zo in een berichtje te zetten, hoop dat lk het wel snapt dat ik het serieus erg vind voor hun )
verder: donderdag zijn we naar europapark geweest, was erg leuk! Hebben ons goed vermaakt, was helemaal niet druk dus konden overal eigenlijk zo doorlopen. 'savonds in het hotel nog wat gegeten en de dag erna zijn we richting de moezel gereden naar het plaatsje beilstein. Een heel klein dorpje maar ze hebben wel een burcht waar we geweest zijn en lekker gewandeld hebben. Helaas begon ik daar al wat ziekjes te worden (last van mijn keel) en was de vermoeidheid weer hevig terug. de dag erna gingen we weer naar huis en toen was ik helemaal ellendig, huidpijn flinke keelpijn, hoofdpijn, echt de griep . Dus dat was minder, was alleen maar aant hopen dat we zo snel mogelijk thuis zouden zijn. Leon is toen al naar de kindjes gegaan terwijl ik boven naar bed ging . Zondag was voor mij ook een beroerde dag voelde me echt nog niet lekker maar ja.. de kindjes kwamen weer thuis en die had ik super gemist... Gister was de huidpijn gelukkig weg alleen nog flinke keelpijn, en mijn oren die dicht zijn gaan zitten en erg gevoel zijn, maar ben wel mee geweest naar de efteling. mika heeft super genoten! hij vond alleen de pandadroom erg eng (3d film) hij begon letterlijk te gillen: 'mama eng! bang!' en huilen. Zo zielig. Dacht dat het wel mee zou vallen, maar viel tegen . Komt er ook nog ineens een grote schildpad naar 'voren' en beweegt met zijn kop dat was de druppel . Verder heeft ie ontzettend genoten, helaas was de droomvlucht dicht door storing dus daar baalde mika wel van. Verder is ie overal wel ingeweest waar hij in mocht. Hij is wel 5 keer in de piranja geweest . Wel met een regenjas aan en nog bij mij onder de poncho (die kun je aan de zijkanten doormiddel van drukknoopjes openmaken daar heeft ie dan onder gezeten) maar hij vond het maar wat leuk, vooral toen het waten in de boot kwam . Hij was afgepeigerd toen we weer naar huis gingen. Nu heb ik nog steeds last van de keel en mijn oren, maar is nog te handelen
nu even klagen: de kids waren woensdag bij mijn schoonouders. Toen belde schoonmoeder op of mika met sv met de tractor wat weg mocht brengen. Waarop leon had gezegd dat hij dat liever niet had, aangezien hij niet wist hoe hij vast zat ed. Nou so kwaad dat het niet mocht, dus mika weer van de tractor gehaald en zijn ze maar met de auto gegaan. Leon had nog wel terug gebeld of ze snapten waarom hij dat gezegd had, nou blijkbaar niet want ze waren wel wat gepikeerd geweest. De dag erna ging mijn moeder de kids halen omdat ze die nacht daar bleven slapen (wij waren dus weg ) en hoppa so doen beklag tegen mijn moeder, waarop mijn moeder zegt van het is hun kind en hun doen wat ze willen en zeggen wat ze wel of niet willen. Daar kan ik niet over oordelen.. dus hun waren uitgeluld . Toen zijn we 'szondags maar even naar mijn so gegaan om het uit te praten want ik had het zo helemaal even gehad met die mensen.. bleek ook nog dat ze mijn schoonzus ook nog gebeld hebben om hun beklag te doen :' ja zelf doen ze wel zus en zo met mika en zijn ze ook 'wild' aant spelen, en dan mag ie niet mee op de tractor' Dus toen leon met zijn vader buiten was heb ik binnen met de moeder van leon gepraat en heb gezegd hoe ik erover denk, dat wij niet weten hoe mika vast zit, dus ze gaat het even uitleggen, waarop ik haar onderbreek van ja luister WIJ weten het niet, jullie wel, WIJ hebben het nog niet gezien, jullie wel. Ik wil eerst weten hoe hij erop zit om te kunnen beoordelen of hij mee mag. Maar al zou hij vast zitten dan vinden leon en ik nog niet dat hij met de tractor op de openbare weg mag rijden. Het is dan geen 'grote' weg zeg maar maar een achteraf weg, maar toch er komt toch verkeer en dan vind ik het anders dan dat je in een bos rijd wat vlak bij hun is. Ja oke daar kan ook wat gebeuren, maar daar rijd je wel anders als op een weg, en meestal ga je dan wel met z'n tweetjes of meer er naar toe en nu was sv dus alleen met mika... maar gelukkig snapte ze uiteindelijk wel onze redenen en ze zag ook wel in dat het misschien niet zo slim was. Maar dan vraag ik me af ben ik dan zo 'overdreven' dat ik dat niet wil dat mika met sv op de tractor mee gaat? Verder heb ik gelukkig ook met leon er goed over kunnen hebben dat ik me steeds meer ga storen aan mijn so. En hijzelf ook. En heb ook gezegd dat als bij de bom barst hij ook echt goed barst en dat ik het nog zie gebeuren als het zo doorgaat als het nu gaat dat het contact ook een stuk minder wordt. En hij deelde gelukkig dezelfde mening. nou sorry voor mijn geklaag (was nog lang niet alles, kan over mijn so een heel boekwerk schrijven )
Was net even voor school bezig Fijn dat jullie het gezellig gehad hebben samen! Alleen balen dat je zelf niet lekker was, dat geeft dan wel weer een domper! Groot gelijk dat je Mika niet een eind laat rijden op de tractor. Als het nou gewoon even een klein rondje is oke, maar echt ergens naar toe...nee, dat zou ik ook niet willen! Fijn dat je in ieder geval met Leon op 1 lijn zit, dat is al heel belangrijk! Het gaat tussen jullie geloof ik wel veel beter dan een poos geleden...of heb ik dat mis
het gaat wel beterder ja. Maar dat het echt super de super loopt niet echt. Met veel dingen lopen we niet op 1 lijn. Zo had ik gister mika een sinasprilletje gegeven omdat hij last van zijn benen had. Mama mika auwa aan benen. En ik weet van mezelf dat als ik veel gelopen heb ofzo dat ik ook last van mijn benen/knieen krijg in de zin van groeipijnen.. dus dacht dat mika dat nu ook had dus maar een sinasprilletje gegeven. Zei ik dat tegen leon was het van. ik vind dat je veel te snel naar asprines grijpt bla bla.. ook voor jezelf.. jah wat moet ik dan dat kind maar met pijn laten liggen. en mezelf maar met pijn laten zitten.. ik mocht dus geen sinasprilletje meer geven . Tis wel goed zeg, als mika pijn heeft en hij baat heeft bij een sinaspril dan geef ik hem een sinas pril. quote leon: zo bouwt hij geen weerstand op... nee om elke keer maar pijn te hebben bouw je weerstand op *zucht*
Je komt hier in ieder geval wat relaxter over dan een paar maanden geleden, gelukkig maar! En ja, het zal toch wel vaker gebeuren dat je niet op 1 lijn zit. Dat hebben wij hier ook wel eens hoor!
Kwebbels gefeliciteerd meis! Heel gaaf voor jullie! Linnielin ook hier twijfel ik over die fietsen... hij lijkt echt heel krap te zitten op de 12 inch.. zijn jullie er al uit? LV meis wat rot dat het helaas niet goed is gegaan...heb je al met je HA overleg gehad over dat uitstruikje? Gaat dat dan nu wel door? Daantje heel vervelend als je het niet eens bent met schoonouders...ik vind dat toch moeilijker praten dan met je eigen ouders! En wat betreft de sinaspril die had ik ook gegeven. Pijn is pijn en als een kind er over klaagt dan hebben ze er echt last van hier in ieder geval wel! KK heerlijk zo'n vrolijk bericht! Ik heb as zaterdag de bruiloft van mijn schoonzus en zwager! Jij volgende week toch...hebben jullie ook mooi feest erbij? Ramoontje las iets over slecht eten en school van Joost....Ik merk hier ook als Senna niet goed in zijn vel zit dat hij veel opstandiger is! Ik heb dan echt een heel ander kind...ik hoop dat het allemaal weer op zijn pootjes terrecht komt! Komt tijd komt raad zegt mijn mams altijd! Hier zijn we ook bezig met zindelijkheid...gaat heel goed. Alleen de grote boodschap wil hij perse in de luier..geeft aan mama persen op de cee doet auw... dus hij vraagt lief om een luier en dan gaat hij poepen! Verder is hij praktisch overdag droog en met slapen doe ik luier aan verders niet! Ik ga nog even terug lezen xx Nina
Wij gaan trouwens zo'n stoelverhoger voor Arinde kopen...vond het wel een handige oplossing!!! En over een paar maandjes moet ze toch op een gewone stoel als Joucke in de kinderstoel zit, maar ze kan met onze eetkamerstoelen nog lang niet goed bij de tafel...en zo dus wel KABOOST: Portable Chair Booster. Raises the Chair.
Arinde is niet supergroot, dus wij hebben besloten om toch maar voor de 12" te gaan. Dan kan ze gelijk goed zonder zijwieltjes leren fietsen, want overal lees je dat ze dan alsnog een 12" kopen om ze los te leren fietsen. En vanmorgen zag ik dat ze de fietsjes bij de Hema weer hebben, dus ik denk dat we die daar maar gaan kopen. Ben er alleen nog niet uit welke we nemen. Ik vind de roze wel erg leuk, maar ja, de groen/blauwe kunnen we voor Joucke ook weer gebruiken (en een roze vind ik toch niet zo leuk voor een jongen) Knap hoor dat hij al bijna zindelijk is! Hier lukt het nog helemaal niet!
Hier een heerlijk rustig middagje gehad zeg!!! Joucke slaapt al vanaf 12 uur en Arinde begint ook nu net pas wakker te worden. Ik heb aardig wat kunnen doen achter de pc, ideaal! Heb nu eindelijk tijd gevonden om foto's uit te zoeken van Joucke, zodat ik aan zijn album kan gaan beginnen. Verder flink wat voor school kunnen doen, dus dat is ook wel handig. En ondertussen ook alvast een plaatje van Woezel en Pip uitgezocht voor op de taart Ga nu Arinde maar uit bed halen en eens kijken of Joucke zin heeft om wakker te worden, want het is inmiddels wel weer flestijd! Tot vanavond misschien nog!