Juli mama's 2008 - Deel 15

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 10 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelykids

lovelykids VIP lid

nou ik loop nu te stampvoeten in huis ;)

nee hoor ik snap het wel. en vind het ook echt niet erg.
    dankjewel voor de sterkte wens

2. lovelykids

lovelykids VIP lid

maandag moet ik naar ha. dat was protocol een week na een mk hoe vroeg die ook was. dus ga het dan zeker te sprake brengen.
    maar eigenlijk ben ik nu zo ver dat het uitstrijkje ff de ijskast in kan. eerst nog een baby en dan zien we wel weer.
    de gyn had toch geen bijzonderheden gezien in feb dus ben er niet zo heel bang voor

3. Zo, was ik ff weer..

Vanmiddag nadat ik E.smée van psz heb opgehaald ben ik ff met ze boodschapjes gaan doen en daarna gezellig bij de buuf een bakje koffie gedronken.. Was gezellig ;)

We hebben gister zo'n loopautootje voor M.ausje meegenomen bij de speel-o-theek en voor E.smée een bak met treinspeelgoed.. Hadden ze dus steeds ruzie over het autootje.. Dus heb de bak met de trein vandaag maar gewisseld voor nog een loopautootje en nu zijn ze heerlijk tevreden aan het spelen.. Allebei lekker op zo'n autootje de kamer doorcrossen.. (dit zijn wel de grotere versies van loopautootjes trouwens) Super, hoe lief ze nu ineens spelen :)

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik heb het er nog heel uitgebreid met mijn moeder over gehad, over het gedrag van Joost ;). En ben toch wel tot de conclusie gekomen, dat het voor Joost inmiddels "normaal" is dat hij niet lekker in zijn vel zit (of pijn aan zijn longen heeft) en dat hij daardoor idd dwarser is dan een ander kind. En omdat hij dan weer niet duidelijk kan maken wat er scheelt, bouwt de frustratie zich op....waardoor hij dus nog dwarser wordt ;). En zo is het (vicieuze) cirkeltje weer rond.... :cool:

5. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezellig dagje dus vandaag:)

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    ziet er goed uit

7. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zal er zeker wel mee te maken hebben hoor! Is toch heel logisch ook, dat als je je eigenlijk altijd niet fit voelt dat je daar niet vrolijker van wordt...geef hem eens ongelijk;) Maar het ´geen oogcontact´ maken enzo heeft daar natuurlijk geen invloed op lijkt mij. Ik las trouwens nog dat je het er met de HA over gehad hebt! Slim van je....en nu dus nog even een poosje aanzien zoals ze adviseerden.

8. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vond het zelf wel een handig systeem:)

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    ik over mijn schoonfamilie ook ;):x

10. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    hallo! :)
    hier vanochtend helemaal in mijn sas omdat ik lekker op de motor naar mijn werk ben gegaan!! heeerlijk! lekker uitwaaien in de regen en vanmiddag lekker met zon terug!!

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Nee dat klopt, maar mijn moeder zei daarover ook nog dat hij wel oogcontact maakt met opa (en dat klopt) en hij maakt wel oogcontact als hij bijv. een muntje krijgt voor in zijn beursje....tja, een moeilijk geval zullen we maar zeggen ;). Maar voor nu laat ik het idd maar gewoon eventjes los....en volgend schooljaar zien we dan wel weer verder.

12. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, inderdaad maar gewoon even aanzien dan!!!

13. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je klinkt goedgemutst:)

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    ik kan er nu toch nog niets aan veranderen/mee doen, dus dat is de enige optie....:cool::)

15. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    weet je justin heeft ook een hele tijd oogcontact vermeden. met iedereen. en dat is vanzelf over gegaan. en ook al doet joost dat miss nu al heel lang, en alleen met opa niet of als hij een beloning krijgt, dat betekend dat hij het er dus wel bewust van is. Dus wrs is het gewoon iets van hem. iets waar hij macht over heeft ofzo. niet dat hij dat zo ziet miss maar daar heeft hij controle over.
    het zal vast wel beter worden!
    en miss is negeren ook wel een idee?

16. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    mwoa......

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Daar heb je wel een punt....dat hij daar controle over heeft....

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    ik ga effe een koppie thee maken....

19. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    heb ik net op! :)

20. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    ja en miss is dat het enige in zijn ogen waar hij controle over heeft.
    dus dan houdt hij zich daar aan vast.
    ik zeg ook maar wat hoor maar klinkt op zich wel logisch toch? :D
    ik weet ff niet meer wat ik met justin heb gedaan...volgens mij genegeerd maar wel als hij ECHT moest luisteren of als hij straf had, zijn kin beet en hem naar je toe draaien. dan nog draaide hij met zijn ogen weg, maar als hij maar even keek, de juiste blik geven en dan was de boodschap wel duidelijk. ook helpt lage stem en zacht praten beter. maar das wel lastig als je word uitgetest! ;)

Deel Deze Pagina