zo ff douchen en dan naar de opticien! mag wel weer eens een nieuwe bril na 6 jaar oid!! tis dat ik lensen heb hoor maar een nieuw montuurje kan geen kwaad. deze valt van ellende bijna uit elkaar. justin is er van de week ook op gaan staan dus hij is niet echt recht meer!
oei, Justin toch........maar nu kun je wel -met goede reden - een nieuwe bril uitzoeken . Ben benieuwd wat je uitzoekt...
Ik hoop dat de neusspray snel werkt bij Mees. Dan heeft je vader je vast een bezoekje gebracht en op die manier contact met je gezocht. Eigenlijk heel mooi dat hij op deze manier contact met je zoekt. Kan me wel voorstellen dat als je dan weer wakker bent het gemis er weer is.
Och jeetje wat vervelend voor je ouders. Niels zijn oom heeft het ook gehad maar hij moest eruit wegens een reorganisatie. Zie dan maar eens op je 58e een nieuwe baan te vinden.:x Leuk een nieuwe taartenopdracht. Ben nu al nieuwsgierig hoe hij wordt.
Fijn dat je zo genoten hebt alleen balen dat je ziek werd. Ga je nog mee met de taartenworkshop? Ik moet deze week nl het geld betalen.
Ik vind niet dat je overdreven reageerd. Karsten had van mij ook niet mee gemogen. Gelukkig begrepen ze het later wel en heb je Leon aan jouw kant staan wat betreft je so's. Misschien moet je dat boek maar gaan schrijven, wie weet wat er van komt.
Dat zijn meer meningsverschillen. Leon ervaart pijn misschien heel anders dan jij en grijpt daardoor minder snel naar de pcm, alleen ziet hij dan niet dat anderen dat anders kunnen voelen.
Zo, Ivy is gedouched, een bul was gevouwen en Aelinn ligt lekker te slapen. Nu even rust en dan zo de tafel dekken en eten. Ivy is toch wel bezig met het zindelijkheidsgebeuren. gisteren op de psz had ze voor het eerst gezegd dat ze moest plassen en vanmorgen wilde ze ook naar de wc want ze moest plassen en heeft ze een flinke plas gedaan
whahaha, eftelingradio staat op voor Ivy en er begint een muziekje en ze roept jaaaa k 3. Ik dacht er iets van plop in te herkennen dus zeg nee joh das plop. Neeehee mama is k3 en verhip ze had nog gelijk ook. dus ik zeg oja, is k3. Jaa ivy goed zei ze
valt mee, kids vroegen nogal veel aandacht. Heb gestofzuigd, Ivy gedouched en een bergje was opgevouwen. Ivy lijkt moe dus ga zo maar s de tafel dekken en eten. Dan gaat ze hopelijk daarna lekker slapen en kan ik weer ff verder.
Zo, goedemiddag inmiddels Meiden liggen lekker op bed en heb ff tijd voor mezelf Meiden hebben vanochtend weer heerlijk gespeeld op de autootjes van de speelotheek E.smée is de hele ochtend weer droog gebleven en heeft aan het eind van de ochtend een hele dikke plas op het potje gedaan. Trots dat ze was! Heerlijk! @Sann, goed bezig toch? @Senn, fijn dat het leuk en lekker was @Ling, heerlijk weer ff op de motor geweest Lijkt mij ook geweldig! Maar eerst de kids maar wat groter hebben en mn diploma gaan halen en dan maar eens verder kijken