Juli mama's 2008 - Deel 15

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 10 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Kan me voorstellen dat je baalt als een stekker.
    Waar heb je je spulletjes besteld?:)

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    op de welbekende taartensite :p

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Belde om 12.30 uur de juf van school of we Maarit wilde komen halen omdat ze niet lekker was.
    We waren niet helemaal verrast want gisteren heeft ze ook slecht gegeten dat we nog dachten misschien gaat nummer 3 wel ziek worden.
    Niels heeft haar opgehaald en ze ligt nu op bed met een molletje van ze had 39,2C. Ze zei dat ze alleen hoofdpijn had en zich niet lekker voelde.
    Hopen dat het daarbij blijft.
    Vanmorgen was ze weer droog na 3 nachten nat maar ik denk dat we haar nu ze ziek is maar een luierbroekje aan doen zodat ze vannacht niet beroerd haar bed uithoeft en misschien wel heel diep slaapt omdat ze ziek is en de plas niet voelt aankomen.

Karsten is vandaag weer lekker naar het KDV gegaan.
    Hij lijkt weer helemaal opgeknapt.:)

Sven is ook aan de beterende hand alleen is het eten nog een ramp.
    Vanmiddag gaat hij even lekker spelen op de BSO en maandag mag hij van ons weer naar school toe dan weten we zeker dat hij helemaal beter is.;)

Ik hoop dat Maarit voor zondag weer een beetje opgeknapt is want ziek je verjaardag vieren is niet leuk.:(

Nog iets minder dan een uurtje werken en dan heb ik er 6 uur opzitten en ga ik lekker naar huis.
    Zit nog te wachten op een telefoontje van de arbo want moet volgende week langskomen en heb liever een telefonisch gesprek aangezien ik volgende week weer 8 uur per dag ga werken en de week erna weer 100%.
    Maar ze wist niet of dat ging lukken omdat er een probleem/herstel analyse gemaakt moet worden vanwege mijn verzuim. Dat is in mijn ogen niet nodig omdat ik weer aardig op weg ben om volledig te gaan werken.:)

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Volgende keer anders aanvinken dat ze bij afwezigheid het pakje bij de buren mogen afgeven.
    Mits je een goede band met de buren hebt natuurlijk.;)

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    dat heb ik dus gedaan ;), daarom snap ik niet dat het niet daar afgeleverd wordt..

6. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    KK. mooie banner:p en jeroen vond t leuk om te doen hoor;)
    daantje. ik zal t vragen aan jeroen. laat t vanavond weten zodra ik t gevraagd heb goed?;)
    senn. nu maarit ziek:(balen zo vlak voor haar verjaardag.
    sann. wel fijn dat t nu een keer van je sm haar kant kwam om af te spreken. ik zou me ook gepasseerd voelen hoor;)

hier gisteren weer getraind. en ik mag op onze eigen wedstrijd op de plek van Nathalie mee draaien dus de komende 6 weken draai ik in t twirlteam mee:D sabrina komt 1 malig op de plek van shanna en dan zien we wel verder wie er op de plek van naat komt maar ik heb dan wel weer een voorsprong van 6 weken.:):D
    verder redelijke nacht gehad. Max werd wakker om 05.19 uur en ik ben er toen heen geweest. daarna begon hij weer om 05.45 uur en toen heb ik jeroen eruit geschopt en die heeft Max weer tot 07.15 uur te slapen gekregen dus mag op zich niet klagen he;)
    Nikita heeft zoals ik gewend ben van haar ook heerlijk geslapen dus ik wat dat betreft helemaal happy.'
    vandaag hoef ik niet veel te doen al had ik wel gehoopt dat de zon zou schijnen zodat ik de was lekker buiten kon hangen maar helaas:( dikke bewolking hier.

ga nu maar ff een poepbroek van meneer verschonen en daarna meteen hem in bed leggen want hij is moe;) haha

7. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    dat flikken ze hier ook altijd:x bellen inderdaad hier niet aan dus je moet mazzel hebben als je ze op tijd ziet.
    vind t geen stijl maar goed....

8. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    oh trouwens nog wat leuks...
    ik t gratis en aanbiedingen topic heb ik 4 gratis entree kaarten gescoord voor t grote SBS6 paasfeest op 24 april:D
    op=op dus wie nog wilt moet even die link bezoeken;)

9. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    kreeg net een smsje van christie:
    dag lieve buddies, mijn pap ligt op sterven. het gaat heel slecht. ze gana hem zo inslaap brengen omdat de morfine ook niet meer werkt :( liefs, chris.

Lieve buddy, heel veel sterkte meid, voor jou en je familie.
    dikke knuffel van ons....

10. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    he gatver wat een rotnieuws.

lieve christiea. hele dikke knuffel van mij en veel sterkte met t verwerken hiervan. :( dit wens je niemand toe:(
    bah ben er helemaal naar van

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ach jeetje wat afgrijzelijk.:(:(:(:(
    Wil je mij haar nummer PB-en dan kan ik haar een hart onder de riem steken.:)

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    He super zeg dat je met het largeteam mee mag doen.:)

Hier heb ik ook de zon nog niet gezien.

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Veel plezier alvast, ik kan helaas niet.

14. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    je hebt pb

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Stom ze stond gewoon al in mijn telefoon, ben gewoon van de leg.:)

16. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    largeteam stond ik al in;) ging om t twirlteam he maar wist wat je bedoelde;)

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Laat maar, ben echt even van de leg door Chris haar vader.:)

18. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    christie en familie: heel veel sterkte de komende tijd. Dit is zo moeilijk! Hoop dat je vader niet te veel pijn heeft. Heel veel kracht en sterkte voor jullie allemaal!

19. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    senn sms je mij haar nummer ook even?

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Kreeg een sms-je terug van Christiea:

Mijn vader slaapt nu en is eindelijk rustig en heeft geen pijn meer.
    Vanmorgen was echt vreselijk hij had zo'n pijn.:(:(
    Morfine hielp niks. Hij heeft toch een darmperforatie en ze kunnen niks meer doen.

Liefs Chris

Deel Deze Pagina