Ik zou graag een taart voor Ivy maken, maar ik heb het dan gewoon te druk! We komen de 16e terug van vakantie en dan is Arinde de 21e jarig, dus dan moet ik haar taart nog maken. En om dan ook nog van Ivy erbij te doen, wordt een beetje te gek. Sorry
Mijn vader is dus 55, ook niet echt een handige leeftijd...en te jong om al met pensioen te gaan. Zou nu wel willen dat ze wat dichterbij wonen..dan kon ik er even een om mee te leven
Nou, dat is toch al aardig wat!!! Balen trouwens dat Zen nu cursus heeft als hij thuis is, zo heb je nog weinig aan zijn dagen!!!
Hier ook wel een aardig ochtendje gehad. Met Joucke naar CB geweest en die is weer helemaal goed gekeurd. Hij weegt nu 6640gr en is 64 cm...een heel stuk slanker als Arinde toen, want die woog toen al 7330gr en was ook 64cm Verder mogen we met groente/fruit gaan beginnen. Bij Arinde hebben we tot 6 maanden gewacht, maar ik ga met Joucke toch alvast maar beginnen hoor. Heb er wel zin in en ze zeiden dat het beleid nu weer anders was, dus dat ze het ook aanraden vanaf 4 maanden. Dus net maar even worteltjes gekookt, dan kan hij die straks eens proeven Over 6 weken mogen we weer en dan gaat Arinde ook gelijk. Heb ik mooi een dubbele afspraak, net zo handig!
Lekker dat Joucke het zo goed doet. Ben benieuwd hoe hij de worteltjes vindt. Sneu hoor voor je vader. Niels zijn oom moest ook gewoon iedere maand zoveel sollicitaties de deur uit doen. Nu een paar jaar later is hij volgens mij nog steeds niet aan het werk, pensioen naar de knoppen enz. Kan me voorstellen dat je nu graag dichterbij zou willen wonen.
Grrr.. het is inmiddels half 3 en M.ausje heeft gewoon helemaal niet geslapen! GRRRRRRR..... Nu maar ff kijken of ze wel goed te spreken is vanmiddag... BAH!
ja geslaagd! en gratis zonnebril op sterkte erbij! en heeeerlijk 2 uur geslapen....samen met justin!! hij werd allen heel er geschrokken wakker. keek om zich heen heel schigtig (schrijf je dat zo?) en duurde ff voordat hij wist waar hij was
Dat is een goede koop en nog even lekker geslapen ook. Misschien heeft Justin wel intensief gedroomd?