Zo, hier een gezellige middag gehad.. C.hris kwam ook onverwacht vroeg thuis.. Die is nu met E.smée naar de mc donalds en gelijk mijn zwager aan het ophalen, want ze reden vandaag samen C.hris heeft, terwijl ik weg was met de meiden, de helft van de kamer alvast gesausd Ik ben lekker alleen thuis met M.ausje en we hebben net lekker patatjes gegeten en nu gaan we nog ff snel douchen met zn tweetjes en dan kan ook zij vast naar bed.. Ik heb vanavond eerst podiumavond van mijn zusje van haar school en daarna gaan we nog even samen naar C.hris zijn ouders en passen de buurtjes even op
senn, ik denk dat justin idd erg levendig droomt. maar omdat ik nu naast hem lag, zag ik hoe hij wakker werd. was best wel zielig om te zien. aangezien hij zo verschrikt was. duurde ook echt even voordat hij doorhad waar hij was en dat ik bij hem was.
ja vind ik ook ook het snachts wakker worden komt er wrs vanaf. het is namelijk een hele tijd goed gegaan maar de laatste weken is het weer erger. tja, het is zo'n slim mannetje dus hij weet dat er wat is, maar kan daar niks mee.
had vorige week een boekje gekocht om te beginnen met lezen. en als hij er zin in heeft doet hij goed mee. hij herkent al veel letters en het spellen vind hij ook leuk. soms snapt hij het niet helemaal maar goed, hij is er wel in geinteresseerd. wel leuk om te zien. en heb hem vanavond nog zonder luier laten lopen, gaan we vanaf nu maar iedere avond doen na het eten, en heeft zijn poep afgemaakt op het potje (hij was al in zijn luier begonnen nl), en daarna nog in zijn broek geplast! En de laatste keer, plaste hij ook maar ik zag het en zei het tegen hem. dus toen stopte hij, op het potje gezet en een grote plas! dus hij heeft nu miss ook door dat hij het tegen kan houden. iig is het begin er!
Knap hoor, zowel het lezen als het zindelijk worden. Moet het met Joost ook vaker gaan doen (vind ik, al is het er de afgelopen 2 dagen weer bij ingeschoten ).
en als hij geen tuinder wordt oid weet ik het ook niet meer!! hahaha hij kent ongeveer alle bloemen die er in tuinen staan! rozen, narcissen, hyacinten, violen, tulpen etc staat best bijdehand als je bij een tuin staat en hij noemt alle bloemen op!! hihihi
nou bij ons schiet het er ook steeds bij in dus we proberen het nu maar na het eten. en dan het weekend erachter aan als ik tijd heb moeten we een eind komen. het lezen, tja, hij is altijd al geinteresseerd erin geweest en wie ben ik om het tegen te houden! toch? ik probeer alles te stimuleren wat hij leuk vind.
tja miss. heb het wel eens geprobeerd maar had niet echt een idee dat dat werkte maar kan het nog wel een keer proberen ja. hij krijgt zowiezo zijn hele ritueel voordat hij naar bed gaat dus daar zit wel regelmaat in.
zo grappig hoe mensen dan ook kijken!! was een tijdje terug ook in de dierenwinkel met mijn moeder. hij zegt: hey dat lijkt op een leguaan!! (van Diego) en een vrouw draait zich om, ziet hem staan, en zegt: hoe oud is hij? eh hij is 2 zegt mijn moeder. en ze zet een partij grote ogen op!! hahahahaha waar Diego al niet goed voor kan zijn!! heerlijk!! maar hij kan je ook flink voor schut zetten hoor!! op de fiets ziet hij een oudere mevrouw lopen zegt hij: he daar loopt ook een oma!!! eh ja, dank je wel!!