ja weet ik id, maar hij zette zn nagels vol in mn been dus kon nog net die spuit leeg drukken en toen liet ik m los want deed best wel zeer.
schrok me nog rot trouwens vanavond. Ik was met Ivy naar boven gegaan om haar naar bed te brengen en ging nog even 2 kussenhoezen uit de wasmachine halen. hoor ik ineens een hoop gehuil beneden. ik sprint de trap dus af om te kijken. Was ze met de kraan aan het spelen geweest en had dus het hete water aangedraaid ipv koud. Gelijk lauw water gedaan om te koelen maar ze krijste al toen ze de straal zag. Maar ff een teiltje gevuld dus. Goed gekoeld en zie er verder niks meer aan en ze leek het ook aardig vergeten na het tanden poetsen. Denk dat ze m gelijk er onder uit heeft getrokken gelukkig.
hè toch......arm meiske , maar waarschijnlijk is ze nu zo geschrokken dat ze er een volgende keer wel vanaf blijft
echt kinderen kun je geen moment alleen laten he!! hier ben ik nog steeds net op tijd geweest maar hoe vaak ik het ook zeg die linker kraan blijft interessant! en wij hebben een boiler in de keuken dus dat is meteen kokend. iedere keer schrik ik me rot als hij eraan zit. jij zal je ook wel flink rot geschrokken zijn! pff gelukkig liep het goed af
das waar en hij weet dat ik voornamelijk bar slechte dagen heb de afgelopen week dus hopelijk denkt ie daaraan.
ja das zeker een leuk idee!!!! dank!!!! die ga ik onthouden! komen er wel veel vlaggetjes in maar dat boeid niet!
ja, ik schrok flink. Was binnen notime beneden zeg. Je kan ze idd geen seconde alleen laten, maarja het moet helaas toch. moet toch ook wel s naar de wc of de was ophangen of Aelinn naar bed brengen.
oh ik ga los!!!! en wat dacht je hier van: 2 halve boltaartjes, eerst bekleden zoals je net zei sann, en dan met lint aan elkaar vast binden en dan op een "onderstel" (taart) maken. voor het aansnijden kan je dan eerst de bol eraf halen en halveren door de linten los te maken en dan de onderste taart kan je dan ook nog aansnijden!! wauw als dat zou lukken!!! wel erg ambitieus
laten we hopen dat het helpt. Ik wacht nu ff tot ie gebeld heeft dat ie onderweg is en dan ga ik lekker ff douchen in de tussentijd