@Daantje: balen van je slechte nacht weer. Leuke foto's. Die hand in hand is echt heel mooi. Hier wel goed geslapen. Was alleen een beetje vroeg dat Ivy al riep dat ze moest plassen. Kwamen maar 3 druppels uit mar met genoeg herrie om ook Aelinn wakker te maken dus we zitten alweer een tijdje beneden. Zo even wat opruimen en stofzuigen en beetje was vouwen. Rond 11 uur komt mn moeder en dan lopen we samen ff over de braderie vanmiddag. Leuker dan alleem met de kids, dan vind ik er geen moer aan. Fijne zonnige dag allemaal.
Het was een kaart van Sinterklaas en achterop had hij een bericht gezet aan mij. Ik had achterop de enveloppe alleen mijn postcode en huisnummer gezet dus hij heeft zelf het adres erbij gezocht. Deze gaat dus in mijn bak met bijzondere post.
Die zaten dus al op zijn nieuwe fiets gemonteerd (toen ik daar vrijdagochtend voor belde), maar die heb ik er bij thuiskomst meteen weer afgehaald.....zijn helemaal niet nodig
@Daantje: en nog wat leuks kunnen vinden in de stad? @Senn: leuk zo'n pb'tje van de sint @Ramoontje: wat gaaf zeg die foto's. Kijk m nou s gaan. Wat een lap tuin heb jij dan als ze er zo in kunnen fietsen. Redelijk gezellig dagje gehad met mn moeder. Ik had echt een hele slechte dag dus was een goede afleiding wel. Op de braderie stonden ook nog wat mensen met tweedehands spullen dus heb een teletubbiehuis en een sesamstraat vormenstoofhuisje gescoord voor maar 5,50 bij elkaar. Zag alleen thuis dat lala missing in action is. Nouja, niks aan te doen Zie ik net op mn tlefoon een sms kan ik je morgen bellen, hoe laat komt het uit. tot morgen, groetjes van hier. alleen ben ik zo laks dat ik nog steeds mn nummers niet uit mn oude mobiel heb overgezet dus geen flauw idee van wie. sms gestuurd om dat te zeggen. Heb ik Zen net op msn dus die zoekt in zijn foon is het gewoon van mn broer. Ik zei nog tegen mn moeder marco kan het niet zijn, die smst nooit. Dus wel. Haha.
Hier heb ik goed gescoord, 2 jurkjes, 2 korte broeken (wel dezelfde ), 1 legging en een bolero. Verder heb ik voor mika nog waterballonnen gekocht en voor finn een soort van rammelaar/bal achtig iets en voor maandag voor de cupcakes te maken. Ben benieuwd hoe ze worden . Hoop dat het smaakt en anders worden het gewoon beschuiten met muisjes .
Finn blijft vannacht bij mijn ouders slapen.. hoop dat hij daar wat doorslaapt zou erg fijn zijn . En nu hopen dat ik ook een beetje kan slapen, zou ook erg fijn zijn. Ik ga nu zo naar bed, lekker tukken .