Het is zo tegenstrijdig lijkt me. Aan de ene kant ben je blij voor je vader dat hij geen pijn heeft maar aan de andere kant wil je hem nog zo lang bij je houden. Pfffff, lijkt me heel zwaar. Ik hoop dat je een beetje kan slapen.
He Christiea.. Fijn om van je te lezen.. Nu zijn de tranen toch echt wel los.. Ik weet zo goed wat je mee maakt, maar kan zo moeilijk troostende woorden vinden... Tranen stromen nu over mijn wangen.. Ik wil zo graag de juiste woorden vinden, maar kan het niet... Sorry!
Ik ga naar bed toe. Chris ik neem mijn telefoon mee. Mocht je behoefte hebben mag je altijd bellen of sms-en.
pff chris, lees nu je verhaal.. tranen staan nu ook in mijn ogen... Je wilt eigenlijk zoveel voor je vader doen, wat niet gaat. Voor je vader is dit misschien het beste, maar jullie willen hem nog zolang bij jullie houden . Ik durf je nu niet te smsen om te vragen hoe het gaat, bang dat ik je misschien wakker sms, als je al hebt kunnen slapen.. Meis nogmaals heel veel sterkte voor jullie deze komende tijd!
Kwam gelijk even kijken of er nog nieuws is. Raar, weet niet of ik nou wel of niet blij voor je moet zijn chris dat er geen nieuws is. Heel veel sterkte vandaag. Ik steek een kaarsje voor je aan.
Waardeloze nacht gehad. Weer erg veel wakker van Aelinn en sliep ook pas na half 2. Om 6 uur niet meer geslapen en half 7 er maar uit gegaan met Aelinn. Zen en Ivy slapen nog. Ze heeft dit keer wel aardig goed gedronken maar wel weer flink gespuugd. Straks naar mn werk. Bah.
Geen nieuws lees ik. @Sann, balen dat Aelinn weer zo gespuugd heeft. Merk je al iets nu je weer dat spul bent gaan gebruiken?
kreeg net een sms van christie dat haar vader om 10.10 uur vanmorgen is overleden . Ze is er samen met haar moeder en tante bij geweest toen hij overleed . Christie, nogmaals heel veel sterkte met dit grote verlies!
Wat erg. Ben er stil van en geen woorden voor. Lieve Chris en familie, heel veel sterkte en kracht gewenst. De hemel heeft er een engel bij.
oh wat erg.....en zo vlug..... Lieve Christie en familie, Heel veel sterkte met dit verlies. Wij wensen jullie alle kracht toe om dit verlies te dragen, nu maar ook in de toekomst. We denken aan jullie! Liefs, Ramona & co
Pfffff... Ben er stil van en weet gewoon niet wat ik moet zeggen.. Lieve Christie, heel veel sterkte de komende tijd meis. Je zal het nodig hebben.. Mocht er iets zijn, sms of pb me dan..
daar kan ik me alles bij voorstellen....maar misschien moet je het toch maar doen, effe je gedachten verzetten
Ik ook eigenlijk niet.. Maar we hebben zondag natuurlijk de bakwedstrijd in de kerk, dus ga er maar wel 1 maken..
Ik heb besloten om alleen de botercremes en de andere vulling te maken. Vullen en bekleden doe ik morgen.
Pff wat is dat snel gegaan ineens. Gelukkig dat het lijden voorbij is maar zo verdrietig voor de achterblijvers. Lieve Chris en familie gecondoleerd en heel veel sterkte met dit enorme verlies
Lieve Christiea, man en kids. Van harte gecondoleerd met het verlies van jullie vader en opa! Ik wil jullie heel veel kracht en sterkte toewensen voor de komende tijd!!!!