Ik ben dan wel geen Senn, maar hoor er op school natuurlijk genoeg over Volgens mij vinden ze het op die leeftijd nog leuk genoeg om gewoon inderdaad lekker te spelen op zo´n feestje. Als het lekker weer is kun je misschien wat waterpistolen regelen en er een waterpartij van maken. Anders misschien even naar een speeltuin, als je die in de buurt hebt? Maar voor de rest hoef je voor die kleintjes weinig bijzonders te doen hoor!!!
Mijn moeder is naar mijn tante komend weekend (de zus van mijn vader) en miq gaat zaterdag al naar zijn ouders dus dat hoeft zondag dan niet. We gaan in ieder geval even een ijsje eten bij mijn oma en daarna met zijn viertjes wat leuks doen (lees: afleiding) En misschien dat we bloemen bij mijn vader gaan leggen, maar ik kijk even hoe het gaat zondag. Ik weet ook niet zo goed hoe dit uit te leggen aan de jongens: hier ligt opa? Steijn denkt dat opa nu een ster is
Tuurlijk...ligt een beetje aan het weer natuurlijk. Kun je niet iets van een spel in de tuin doen? Soort van speurtocht ofzo, schatzoeken etc..?
Had nog gauw een aanvulling getypt dat jullie allemaal mnochten reageren Oké, het is dus idd geen raar idee om gewoon lekker te spelen. Zeker omdat hij er ook echt niet van houdt mega in de beklangstelling te staan....vorig jaar stond ie brullend in de klimtoren toen ik met de taart naar buiten kwam En misschien moet ik het nog wel gewoon een jaartje uitstellen en zijn beste vriend uitnodigen te komen als ook de familie komt (heb ik vorig jaar ook gedaan).
Dat moet je bij Steijn gewoon nu zo laten. Laat hem maar iedere avond zwaaien naar opa, daar is helemaal niets mis mee! Je kunt tegen de jongens ook zeggen dat jullie naar een plekje gaan om daar dichter bij opa te zijn in gedachten en waar ze dus speciaal aan opa kunnen denken.... Ik zeg maar iets hoor....
Mooi weer zal het hopelijk wel zijn (eind augustus)....ik zal eens nadenken. Ik heb ook al een adresje gevonden waar ik een spellenkoffer kan huren....met een sjoelbak en dat soort dingen....
Ik zag het Nee hoor, ik zou er echt niet teveel heisa van maken hoor. Zeker niet als hij er eigenlijk helemaal niet van houdt!!!!
Daarom is het ook de vraag of ik er wel verstandig aan doe....misschien moeten we het nog wel een jaartje uitstellen....
Kan me voorstellen dat je het nu het liefste maar gewoon met z´n 4tjes houdt. Vooral dit jaar zijn zulke dagen al heftig genoeg! Moeilijk he, om dit duidelijk te maken aan de kids
Je kan het natuurlijk ook heel ´kleinschalig´ houden, om er alvast aan te wennen. Gewoon 2 of max 3 vriendjes uitnodigen en er dan gewoon een speelmiddag van maken. En dan niet teveel nadruk erop leggen dat het zijn verjaardag is. Dan kan hij er al een beetje aan wennen...want ja, als volgend jaar iedereen het doet wil hij waarschijnlijk ook niet achterblijven
dat dacht ik dus vorig jaar ook....want hier doen ze verjaardagen vieren met een kinderfeestje voornamelijk voor het eerst als ze 5 worden (dus dit jaar voor Rick).... Ik zal eens even met de mama's van zijn vriendjes overleggen, het is natuurlijk leuk als ze elkaar alweer even gezien hebben voor het schooljaar begint en hij is op het eind van de vakantie jarig.... Maar ik denk idd dat het ik het maar gewoon kleinschalig hou en dan idd een speelmiddag, maar wel met een taartje of cupcakes .
Gelukkig maar dat dat ook met een sisser afliep dan. Tja, die tandpasta is blijkbaar zo verrekte lekker
We hebben dalijk 2 maanden vakantie....misschien kunnen we een keertje wat afspreken (als je dat leuk vindt natuurlijk )