Juli mama's 2008 - Deel 15

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 10 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Kan je doen of gecombineert met oud Hollandse spelletjes, koekhappen, spijkerpoepen, eierrace, ezeltje prik enz.:D
    Zelf cakejes laten versieren.
    Speeltuin is ook altijd een groot succes maar daar moet je weer naar toe dus kan je minder kids meenemen tenzij de ouders de kids brengen en halen als het niet al te ver uit de buurt is.

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Misschien is Steijn nog net te klein om dat te snappen dat opa daar begraven ligt maar zijn ziel in de hemel is.
    Je zou het hem kunnen uitleggen dat er een plekje is waar ze aan opa kunnen denken en bloemen neer kunnen leggen, en dat dat plekje speciaal voor opa is gemaakt. En dat opa vanaf de sterren/hemel kan zien als jullie bij het plekje komen.
    Als hij ouder is kan je hem uitleggen hoe het werkelijk zit.

Anders zou ik ook niet weten hoe het uit te leggen.:)

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ja hoor, ik heb gevraagd of we het er nog over zouden hebben en we kwamen tot de conclusie dat dat van beide kanten niet echt nodig was. En dat was het eigenlijk.
    En tussendoor heb je het soms toch nog even over maar dat gebeurd bij ons wel vaker.;)

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Natuurlijk ik had het kunnen weten dat jij met precies hetzelfde antwoord zou komen.:D

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Jij kent Rick het beste en anders geef je een klein kinderfeestje en kan hij 2 of 3 kindjes uitnodigen, dan bouwt hij het als het ware op.;)

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Weet je, de volgende keer ga ik eerst verder lezen of iemand al hetzelfde antwoord heeft getypt.:p

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Klopt, dus als je een keertje zin hebt op een mooie dag om het huis te ontvluchten kom je maar lekker naar ons toe op de camping.;)

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    You go girl!:)

Super dat Aelinn dat heeft gedaan!

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik vroeg toch ook hoe en niet waarin of waarmee?:p

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Daar heb ik vanmorgen nou ook last van.:D

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Daan wat ik nu ga zeggen bedoel ik niet verkeerd.:)
    Je moet iets meer voor jezelf opkomen meis.
    Als jij zo verrekt van de buikpijn dan moet je op zo'n moment tegen Leon zeggen dat je de was een ander moment doet omdat je zoveel buikpijn hebt.
    En als hij dan persé wilt dat het nu gebeurd doet hij het lekker zelf maar.
    Dat had je misschien een discussie en een huilbui gescheelt.

Niet boos zijn nu hè.:)

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Goed zeg van hem!:)

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
  14. Zo, goedemorgen.

Was ik ook weer een keertje ;)

Gister mijn opa begraven.. Mooie, maar trieste dag.. het riep bij mij weer een aantal herinneringen op aan de begrafenis van mijn vader... :( Had het daar ook echt moeilijk mee.. Heb toch uiteindelijk mijn opa wel even gezien (wou het eerst echt NIET).. Het heeft me wel even goed gedaan.

Gistermiddag naar school geweest voor het gesprek en ik ben zonder problemen aangenomen voor de opleiding! :D SUPER!

Verder hier drukke dagen gehad, dus vandaag even rust inbouwen met de meiden.. M.ausje is toch wat hangeriger nu.. Denk ff de nasleep van de operatie ;) Dus die ook ff wat xtra aandacht geven vandaag ;)

15. Oh ja: Daantje, idd wat Senn zegt, kom lekker eens voor jezelf op! Je bent geen slaafje! Toch? Zo deed C.hris ook weleens, maar hij weet nu dat hij dat niet meer hoeft te zeggen.. 's Ochtends wil hij nog weleens wat op een briefje schrijven of ik wat wil doen, soms een aantal puntjes en die vink ik dan af ;) Kan ik dan gewoon de hele dag over doen, maar hij moet me niet (meer) gaan commanderen ;)

@Christiea, volgende week is het pas vaderdag he? ;) WEet hoe moeilijk de eerste vaderdag was.. Sterkte alvast! Mooie foto van Mees en zijn fiets :)

E.smée doet nu gewoon alle plasjes op de wc of het potje, behalve die van de slaapjes nog.. HEERLIJK!

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    denk van de honger ofzo, heb ik wel eens vaker als ik veel honger heb en niet kan gaan eten..

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    :x:x:x

(geintje :p).
    Ik snap je, maar omdat ik al aan zijn gezicht zag dat hij dacht dat ik me aanstelde, dan ben ik eigenwijs en heb ik zoiets laat maar ;).

18. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    nu ga ik echt, moet gaan werken ;)

doei!

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    denk 't niet..........denk achter het dashboard op de passagiersstoel :p :D, en als je niet lief bent: in de kofferbak!:D

;)

Deel Deze Pagina