Ik ga nog even rommelen in huis, zo meteen komen mijn ouders gezellig een kopje koffie drinken. Tot later!
blegh moet aan de was gaan beginnen maar heb zo geen zin. zal helaas toch moeten dus zal het zo maar gaan doen, hoef ik dat vanmiddag niet meer te doen. Wilde voor vanavond eigenlijk lasagna maken maar ben ik vergeten en nu heb ik mika pannenkoeken beloofd..
anders gewoon even bellen. Dacht niet dat dat bij de standaard klachten hoorde die er na kunnen optreden, maar weet het niet helemaal zeker. Het klinkt op zich niet onlogisch wat nabloeding van het wondje maar weet niet hoe lang of dat aan mag houden. Op mn werk is altijd het advies beter een keer teveel bellen dan te weinig.
jeetje joh, alweer uit de maxi cosi. Gaat snel dan he. Vond ik bij Ivy toen helemaal, die ging met 8 maanden al over omdat dr hoofd boven de rand uit kwam. Aelinn past er nog steeds prima in. Klein mopje.
Ivy is weer lekker op de psz. Aelinn ligt in bed maar blijft weer s wakker. Zen staat te douchen en daarna gaat ie naar de tandarts. Dan om kwart voor 12 Ivy halen en gelijk door met zn vieren naar mn schoonouders om de kinderen te brengen. Ik moet naar therapie en Zen gaat zn 2 tattoo's met de namen van de meiden laten zetten. Daarna nog even als we ze opgehaald hebben langs de aldi. Er is een trampoline in de aanbieding en dat is echt een goeie deal dus na lang beraad en tellen van het geld in de losgeldpot vinden we het toch zonde om voorbij te laten gaan. Maar even een deel vooruit lopen op het belastinggeld dan. Ik wilde die gisteren gaan kopen maar kreeg dat kreng niet eens van de stapel getild. Er is er dus eentje apart gezet. Fijne dag allemaal
oja, gisteren nog naar de psychiater geweest. Flink verdrietig geweest. Hij zei ook zoals het nu gaat lukt het niet om er uit te komen en slaan die medicijnen ook niet goed aan. Hij vindt dat ik teveel van mezelf vraag en door eht continu op mn tandvlees lopen mezelf uitput en daardoor niks overhou om aan mezelf te werken. Ben ik het op zich wel mee eens. Hij raadde ehct zeer dringend aan dat ik elke week zorg voor een dag voor mezelf zodat ik iets alleen kan gaan doen of gewoon slapen of wat dan ook. Ik moet ook eerder naar bed om beter uitgerust te raken en verder gewoon alleen het hoognodige doen waar het mn huishouden betreft. pfff lastig want het huis is van onder tot boven een groot project wat nodig aangepakt moet worden en heb het daar gisteren in bed nog met Zen over gehad dat ik het huis zo graag eens netjes wil hebben, vooral de zolder en dan heeft hij zoiets van ja maar dan moet jij wel mee helpen. Tja, daar loopt het dan spaak in de planning.
Hij kan er nog wel in als het moet, maar hij zit zo opgepropt (en nu ligt meneer onder de tafel te poepen ) erin dat het gewoon niet lekker meer kan liggen.
Wel goed hoor sann dat je het er gewoon eruit gooit. En ben het wel met de psych eens dat je tijd voor jezelf vrij moet maken. Ik moet dat ook . En ik weet dat het ook niet makkelijk is om je kindjes daarvoor weg te doen, want dan lijkt het net alsof je je kids te kort doet. Tenminste zo voelt het voor mij. Maar meis het is echt heerlijk even een dagje voor jezelf te hebben, en dan 'savonds de kids weer te halen en ze te zien. Wordt je echt vrolijker van! Dus ik zeg doen! Helaas woon je net iets te ver weg, anders zou ik zeggen pakken we allebei een dagje vrij en gaan wel lekker ergens op het terras zitten, of ergens wandelen of net wat...
oh nu zit meneertje mijn schoenen te inspecteren, en volgens mij is het geen leuke inspectie , hoor hem een beetje protesteren.. maar heb mijn voeten zo opgesteld dat het een beetje lastig is om eraan te komen . Kleine vrolijkerd hier
Nou ik heb mijn portie wel weer gehad voor vandaag hoor. Eerst bericht van mijn moeder dat ze Loes vanmiddag laat inslapen Daarna iemand van mijn afdeling die laat weten dat zijn vader vannacht is overleden en de moeder van onze P&O manager is overleden.. gatver gatver gatver.
Die bloedingen herken ik niet van de neusamandelen. Dat het neusje vol zit kan door de zwelling komen, ze heeft natuurlijk wel een wond zitten daar. Als het vandaag nog bloed zou ik even met de KNO contact opnemen.
En als je nou eens een grote klusdag organiseert? Komen er flink wat mensen helpen met opruimen en klussen en draagt iedereen bij aan jullie huis en uiteindelijk dus ook jouw welzijn. Niels en ik komen graag een dag helpen.
En Daan, geldt ook voor jou Sann, heel diep van binnen weet je dat als je jezelf helpt om wat tijd voor jezelf vrij te maken je ook de kids helpt uiteindelijk.
OMG, heftig zeg zo allemaal op 1 dag. Een dikke knuf voor je moeder en heel sterkte voor je collegae.
Zo, was ik ook weer ff.. Vanochtend heeft het nog niet gebloed, dus ik wacht nog ff af.. @sann, neem idd lekker de tijd voor jezelf.. Breng desnoods de kids wel weg naar de gastouder en kruip lekker weer zelf in bed, of ga een dagje weg, of ga lekker op zolder bezig als dat ontspant of lekker sporten. doet mij ook goed @senn, lief dat je dat aanbiedt aan sann zeg.. Het is helaas dat wij zoo ver weg wonen, anders had het misschien wel gekund dat ik ook kwam @Christiea, wat een verschrikkelijke berichten zeg! Wat is er met Loes dan? Hier vanochtend koffie gedronken bij mn vriendin.. Was gezellig en de meiden hebben zich goed gedragen
Ik heb zo om 12.30 uur een sprek met de teamleider waarom ik niet op gesprek mag komen. Ben benieuwd wat hij te melden heeft.
weet ik . maar zei ook dat ik het ook moeilijk vond om de kids daar voor weg te brengen, maar dat het uiteindelijk wel lekker is om er even uit te zijn zonder de kids en dat je dan als je de kids weer ziet je weer erg vrolijk voelt (dat gevoel heb ik ook als ik mika weer ga halen op de creche )
Loes is zwaar dement, lichamelijk gaat het eigenlijk nog redelijk ondanks dat ze steeds meer sjokt en bijna niks meer ziet, weinig eet. Maar ze laat nu alles gewoon lopen, begint te grommen tegen alles wat voorbij loopt (en vooral tegen kleine kinderen). Mijn moeder heeft nu 2 gesprekken gehad met de dierenarts over haar en die heeft aangegeven dat het beste zou zijn om haar uiteindelijk te laten inslapen, maar goed die beslissing neem je natuurlijk niet zomaar. maar het wordt steeds erger nu. Ze was ook de hond van mijn vader