Juli mama's 2008 - Deel 15

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 10 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ook van mij, wens je een mooie dag :)

2. Lieve Sann, ook vanaf hier een fijne verjaardag toegewenst!

Gefeliciteerd! ! !

3. Goedemorgen lieverds,

deel 15 alweer, we kletsen wat af. Had gisteravond nog wel wat bijgelezen maar geen energie meer om te reageren. Ik zag wel een erg mooie meiden kamer voorbij komen :) Hij is mooi geworden Sann, echt super.

Een druk weekend gehad, er is zoveel gebeurd weer. Gister zijn we nog een heel stuk gaan fiesten met de jongens en de hond ook mee. Lot heeft gewoon bijna het hele stuk meegerend, knap hoor en ze vond het prachtig. :)
    Gisteren hadden onze nieuwe buren weer een voetbalfeestje.. Twente moest spelen ;) allemaal scootertjes bij hun voor de deur, kon geen kind meer langs. Steijn en het buurjongetjes mochten op de stoep fietsen maar ja dat ging niet meer. Dus de buuv had aangebeld. Allemaal erg leuk dat voetbal maar de kinderen kunnen geen kant meer op nu! :cool: dus de scootertjes werden weggehaald en stonden tussen de auto's... zucht! ;) Wat die mensen bezielden om hier een huis te kopen ik snap het niet..ze hadden beter in de stad kunnen gaan wonen! En dan gaan ze met vrienden de stad in en wij dachten: goh wat zit dat hondje van hun lang in de tuin..zijn ze hem vergeten :x Die heeft tot half 11 de hele buurt bij elkaar geblaft omdat hij naar binnen wilde. Had die handtas (lees chiuaua) weer in de tuin zitten maar Lot sprong er boven op. Later zat hij er weer en toen kwam net Sam terug van zijn avondwandelingetje (lees territorium bewaking :D) en die keek alleen even naar Joey en die liep met staart tussen zijn benen terug naar zijn kant van het hek!
    Vond het ergens nog zielig ook voor dat arme beestje. Heb hem later nog maar even een smacko van Lot gegeven.
    Manlief is gewoon een uur bezig geweest om Mees in slaap te krijgen :x door dat geblaf. en die slaapt al zo moeilijk nu hij geen speen heeft.

Gister eind van de middag nog bij mijn ouders geweest. Mijn vader heeft besloten om te stoppen met de chemo, hij wil niet meer zegt hij. Hij is op en wil zijn tijd rustig door brengen en zich niet meer zo voelen als de afgelopen weken. KOmt hard aan, maar goed het is zijn lichaam en zijn leven, dus we respecteren zijn keus. Al is dat niet makkelijk.

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Lieve Sann van harte met je verjaardag!:)

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat lijkt me idd erg zwaar om te horen maar wel heel begrijpelijk.
    Ik hoop dat je vader zich snel "wat beter" voelt en dat hij rust krijgt.

Mooi bout zeg die buren.:x
    Ik hoop dat ze wat meer rekening met jullie gaan houden.

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hier tussen 22 en 1.30 uur er weer 3x uit geweest voor Karsten.
    Heb om 10.30 uur weer een afspraak staan bij de ha want hij voelt zich alles behalve lekker.
    Hij had gelukkig maar 37,1C vanmorgen maar gisterochtend 36,3C en ging toch met 39C naar bed.

Maarit was weer droog, voor de 3e keer in 4 dagen.:D

Sven had vanmorgen weer koorts maar gelukkig wat lager dan gisteren dus hij voelt zich iets beter, lijkt. Hij gaf wel aan dat hij vanmiddag graag naar bed wilde.:p

7. denk het niet ;)

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    De buren bedoel je neem ik aan.;)

Lekkere aso's dan.:cool:

9. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    christie,

Zo'n nieuws komt idd hard aan. Maar als je vader zo zijn rust krijgt en toch nog van zijn laatste tijd kan genieten is het goed toch? Je hebt niks aan een doodzieke vader die niet van zijn kinderen en kleinkinderen kan genieten.

En wbt je buren...:x

10. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ga zo even spammen ;)

of ja begin er meteen maar mee

11. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    lekker ding :p

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    nu moet ik de auto gaan weg brengen, is weer wat aan ;). Dus kom straks nog meer spammen

13. Ja die bedoelde ik :)

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wat een heerlijk bekkie heeft Finn toch.:)
    En toch zie je in zijn gezicht dat hij een broertje is van Mika.:D

15. ja weet het, hij was het hele weekend niet zijn bed uit geweest maar toen hij hoorde dat we kwamen zat hij gisteravond in de tuin en je ziet hem glunderen als hij zijn kleinzoons ziet :)

16. Mooie foto's Daan :) hij is echt alweer zoveel groter dan in november :) de tijd vliegt

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Mooie foto's Daan! Wat wordt Finn toch groot :)

Ben benieuwd of je bij de huisarts wat wijzer wordt Senn. Ik hoop het gauw te lezen.

Christiea....:(....ik hoop dat je vader nog een poos bij jullie mag zijn!

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Dalijk gezellig bij mijn oude buufke een bakkie koffie drinken. Ze belde (ivm een "probleem" bij ons oude huis) en we hebben gelijk maar even afgesproken. :D
    Wel zo eerst nog even Joost temperaturen, want volgens mij heeft die weer verhoging....en waar we net een paar dagen niet meer naar zijn gehoest en geknor hoefden te luisteren, is hij sinds gisteravond ineens weer verkouden *zucht*....:(

19. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Dat is toch al veel waard :)

20. Zo, goedemiddag inmiddels..

Christiea, wat een !@#%buren! En wbt je vader: dikke knuf :(
    Daantje, leuke foto's!
    Senn, balen dat Karsten nog steeds niet lekker is zeg! Bah!
    Ramoontje, heel veel plezier!

Hier liggen beide dames op bed. Gister de hele middag genoten van het zonnetje. Heerlijk!

Deel Deze Pagina