Of chocoladebiscuit, is ook lekker en dan met een lekkere bavarois of creme ertussen....(of met moccacreme, mjammie)
weet je, ik denk dat dat wel mee valt. hij is zo leuk geworden en Ivy vond dat ook dus hij zal best wel goed smaken hoor!! dag van te voren in de koelkast, niet op het aanrecht want dan gaat het mis, en dan 2 uurtjes voor het aansnijden kan hij wel op kamertemp komen. das lekkerder vind ik.
Hier was er ook erg weinig vulling hoor! En anders een of andere mousse ofzo bij maken voor in te soppen .
Als ik eerlijk mag zijn, vind ik het een beetje tegen vallen om hem voor de verjaardag te geven , of het bezoek moet van veel marsepein houden .. Dan bedoel ik niet je taart opzich want die is super leuk geworden, maar de inhoud zeg maar .
Hier gister om kwart over 9 gaan slapen.. paar keer wakker geweest omdat mika zijn deken van zich af getrapt had, die moest ik weer opnieuw instoppen.. paar keer wakker geweest omdat leon draaien is (is dan soort van automatisme of hoe je het ook noemt dat ik dan standaard wakker wordt snachts) en om 4.11 kwam meneer naar bed omdat ie niet op de bank kon slapen waardoor meneer dus weer ging schoppen ed.. waardoor ik weer bijna een uur wakker heb gelegen en finn werd om half 7 alweer wakker.. dus uitgerust ben ik bij lange na niet, en leon ligt nog steeds op bed. En ramoon weet het nu ga ik alweer eigenwijs zijn, die laat ik ook maar liggen anders weet ik dat ik toch ga liggen mokken tegen hem. Vanavond werken tot 02.00 uur blegh zo geen zin in.. weet ook niet eens of ik het wel volhoud..
O wat geweldig zeg! Van de honderd zijn er hoeveel door? De workshop was echt super gezellig en voor herhaling vatbaar.
Misschien een wekker zetten en als die gaat piepen dat het dan tijd is om te gaan? En dan niet een kookwekker maar een gewone slaapkamer wekker. Of een speelklok ophangen waar je de wijzers van zet op de tijd dat het zover is en dan wanneer de wijzers van speel- en gewone klok gelijk staan dat het tijd is. (Maar misschien is dat nog te moeilijk )
Die van mij staat al in de vriezer voordat ik er een foto van heb kunnen maken. Dus die houden jullie tegoed. En Niels wilde hem in de vriezer van de buren zetten, laat hij hem gewoon op de grond vallen. Gelukkig is de taart nog heel en staat hij nu veilig in onze vriezer.