Ik zou hem een trap onder zijn kont geven en zeggen: ik moe, jij ook moe but that's me Hoop echt dat je snel weer is goed slaapt Knuf
Nee Als die kapot is dan zou je hem toch wat doen. Die van mij staat ook in de vriezer. Hij is voor mijn moeder, die is de 20e jarig De jongens vonden hem erg mooi, vooral die roze kleur.
Meiden bedankt voor een gezellige middag gister, ik vond het erg leuk. Kwam op de terugweg in een vreselijke onweersbui terecht ik zag bijna niks meer zo hard regende het. Maar voorbij Hengelo brak de zon weer door Kreeg gisteravond nog een leuke sms van een vriendinnetje die gister is bevallen van een zoontje Heb haar een geboorte taartje belooft, dus ga de baby mal maar is vullen
Ik was er gelukkig niet bij. Hij kwam ook terug en zei, vermoord me maar zachtjes want ik heb hem laten vallen. Gelukkig toen ik de doos open maakte zag je er nauwelijks iets van.
Hier geen onweer meer gehad moet ik zeggen alleen die ene in Arnhem. Feli met je vriendin! Heb je een babymal?
hoe noemen ze zoiets "gelijke monniken, gelijke kappen" ???? Ik zou ook zoiets hebben hoor. Ik hoop dat hij inmiddels wel uit zijn n*st is....
Wij hadden ook zo'n mega hoosbui rond Eindhoven....en even verderop (bij ons) was niks gevallen.... Oh, wel een foto maken hè, ben zo benieuwd
christiea. ik vind t altijd zo eng om in zo'n hoosbui te rijden en gefeli met je dinnetje senn. gevallen ik had Jeroen wat aangedaan als ik zoveel moeite in iets gestopt zou hebben. daantje. ik had leon ook t bed uitgeschopt. Jeroen heeft gisteren van half 11 tot half 10 in de avond gewerkt en daarna nog 2 uur naar huis gereden maar hij is toch gelijk met mij mn bed uitgegaan omdat ik net als hem ook moe ben. ling. mooie taart gemaakt ook zeg. ben benieuwd naar de rest sann, heb je een beetje kunnen slapen met de codeine pillen? hier werken ze voor geen meter:x hier goede nacht gehad. lagen er wel pas om half 2 in omdat jeroen zo laat thuis was en ik op hem gewacht heb maar hebben wel lekker door kunnen slapen tot 7 uur. toen werd Max wakker voor een voeding daarna weer de kids in bed gelegd en hebben daarna tot half 11 door kunnen slapen. vandaag komen opa en oma uit Tilburg langs dus dat wordt vast gezellig. vandaag nog wel ff met de was bezig houden en Jeroen moet nog even stofzuigen voor mij want ik heb weer behoorlijke last van mijn rug we gaan nu even eten en kom misschien straks nog even terug
nou idd. en lekker makkelijk bij je schoonouders bivakeren! die nemen toch altijd de zorg over (is hier dan). maar ik hoef niks te zeggen hoor, want het liefst had dennis ook oppas geregeld voor gisteren. hij heeft het uiteindelijk niet gedaan, maar justin heeft wel nog uurtje bij zijn overbuurjiongetje gespeeld. kon dennis ff aan de gang boven.
wat is de site susanne? was aan het zoeken maar kon het niet zo snel vinden. en hoe heten jullie ook alweer? ben wel benieuwd wat jullie gemaakt hebebn!