Rustig hier vandaag zeg!!! Wij hebben wel een gezellige dag gehad. Vanmiddag kwamen broer en schoonzus gezellig op de koffie. Ze bleven ook eten en zijn nu net weg. Ze hadden nog een leuk nieuwtje, want schoonzus is zwanger!!!!!! Erg leuk voor ze, want ze zijn al 2,5 jaar bezig...dus dit is erg gaaf!!!!! Mijn enige broer wordt papa Ik ben echt helemaal blij voor ze!
weer een beroerde nacht. Mika heeft flink liggen blaffen . Tussen half 1 en kwart voor 2 er een stuk of 8 keer uitgeweest voor mika.. KK: Nog van harte gefeliciteerd! Sorry ben gister niet meer online geweest, waren met so en mijn ouders met de huifkar weg geweest en pas laat terug.. Hoe smaakte de taart? Zo meteen mika naar de creche brengen en finn is bij mijn sm, ik moet strakjes naar de fysio en dan zou finn sowieso naar mijn sm gaan, dus die mocht daar blijven slapen.. moet strakjes nog fruit halen, foto's halen, en onder stofzuigen en dweilen.. en moet mijn haren nog wassen... en dat allemaal voor half 11..
Goedemorgen! Hier gaan de nachten super sinds E.smée 's middags lekker een dvdtje op de bank kijkt en daarbij in slaap valt voor een uurtje Gister een leuke dag gehad! Lekker verwend met geld (wou ik graag hebben voor een keukenmachine ) en een cupcake standaard en daarbij ook cupcake papiertjes Ook nog een leuk buitenplantje van onze buurman gekregen En verder dus geld Zaterdagavond de verjaardag voor de vrienden.. Daarna maar eens op zoek naar een keukenmachine.. Geweldig! Als ik dan geld over heb, doe ik hier in de buurt samen met de buuf nog een workshop denk ik...
Rick en Joost hebben vandaag hun schoolreisje....nou ja voor Joost is het "hadden" want die is inmiddels weer thuis. Ze vermaken zich prima in de speeltuin (toen ik daar kwam om Joost op te halen, zaten ze allemaal aan tafel om hun boterhammetjes te eten). Al vraag ik me af of er nog veel zand over is in de speeltuin, want Joost heeft een vrachtlading zand meegebracht (in zijn kleren, op zijn hoofd, tussen zijn billen....werkelijk overal zit het) dus die ga ik zo eerst maar eens in bad steken (en heel hard hopen dat het bij Rick meevalt straks, anders kan ik die ook nog in bad doen )
Balen dat de nachten op het moment niet lekker zijn voor je!!! Hopelijk komt er snel verbetering in! Het is je vast allemaal gelukt om alles af te krijgen op tijd...vanmiddag even lekker met de benen omhoog in de tuin
Fijn dat ze het zo goed naar hun zin hebben gehad. Heerlijk he, dat zand....soms heb ik hier thuis ook wel eens de balen van de zandbak. Heb je net gestofzuigd en dan....
Wat een heerlijk weertje vandaag!!! Morgen ook nog en daarna is het weer even voorbij. Ga er deze dagen dus maar even van genieten Maar ga nu eerst nog even achter de pc voor school aan de slag. Ik wil deze week zoveel mogelijk afkrijgen van alles wat ik nog moet doen voor de vakantie. Dan kan ik me (hopelijk) de komende twee weken alvast een beetje gaan bezighouden met onze eigen vakantie en de taart voor Arinde. Joucke draait zich trouwens sinds gisteren ook terug van zijn buik naar z'n rug
Nog even een vraagje aan de workshopdames: Hebben jullie er ook echt nog iets geleerd en handige tips gehad, of was het echt meer voor de gezelligheid. Ik zit soms ook nog wel te denken of ik een workshop zou gaan doen, maar eigenlijk red ik het nu zonder ook wel. Of wordt je er echt een stuk handiger in door zo'n workshop?
Heb nog geen idee.... Weet niet of ik een lekkere toef maak voor de kindjes.. of dat ik fondant erop doe.. mij lijkt een toef lekkerder dan fondant.. Maak ik gewoon iets van banketbakkersroom ofzo. Of een sinaasappelcreme ofzo voor erop. evt met nog wat smarties ofzo bekleden..
hihi deze workshop was meer voor de gezelligheid . We hebben niet echt iets geleerd op de roosjes maken na . Maar er zijn ook uitgebreidere workshops volgens mij.. Maar die zijn ook een paar avonden voor een beginnerscursus dacht ik.. Ramoon heeft een keertje gekeken voor zo'n cursus en meen te herinneren dat ze zei dat dat iets van 4 avonden was..
Lijkt me wel een geklieder hoor, zo'n toef. En banketbakkersroom blijft denk ik ook niet overeind staan Heb je geen marsepein in huis, dat vinden de meeste kindjes wel lekker! Of anders gewoon eerst glazuur erop en dan iets van feesthagel
Ik bedoel inderdaad gewoon zo'n standaard workshop, maar ik was al bang dat je daar weinig van leert. Maar dan weet ik dat. Die uitgebreidere workshops had ik ook gezien, maar daar hangt wel een heel groot prijskaartje aan