Juli mama's 2008 - Deel 15

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 10 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Nee heb geen marsepein...ik zal eens gaan brainstormen ;)

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Er zijn toch ook van zo'n boeken van.. weet even geen titel of schrijver, maar neem aan dat ze in de boekhandel of misschien wel in de bibliotheek (zal eens kijken bij ons in de bieb) wel hebben.

3. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op zich vind ik een workshop niet nodig, maar ik vind gewoon altijd dat het zoveel tijd kost voor je echt kan gaan decoreren. Dus ik vroeg me af of het misschien sneller gaat als je zo'n workshop gevolgd hebt. En de marsepein scheurt nog wel eens bij het bekleden, dus vandaar dat ik dacht je misschien nog handige tips kreeg.
    Maar anders red ik het voorlopig zo ook nog wel;)

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    wat leuk zeg. Gefeliciteerd!

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Goed verwend hoor ik wel. Wat voor keukenmachine wil je? Is dat nou zoveel beter dan een mixer?

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    haha, lekker al dat zand. Had Joost het wel leuk gehad?

7. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Wat ga je voor taart maken voor Arinde? Wat goed van Joucke zeg!!

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik heb er wel veel van geleerd, maar wist ook nog niks:D Gok dat de anderen het vooral gezellig vonden

9. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    niet echt tips gekregen dacht ik.. maar dan spreek ik voor mezelf ;). Alleen dat je het niet te dik moet laten of niet te dun moet rollen want bij beide krijg je scheuren ;). Maar dat is het enige wat ik meegekregen heb ;)

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Zo, al aardig druk geweest vandaag. We hebben vanmorgen het vloerkleed weg gehaald nadat Ivy er weer s een beker melk over gooide. Maar s een keer een goeie reiniger halen. voorlopig staat ie dus ff opgerold. Kon gelijk gaan stofzuigen want lag een boel zand onder zeg. Daarna flinke vracht boodschappen gedaan, toen gegeten en toen Ivy ingesmeerd zodat Zen met dr naar het zwembad kon. Daarna Aelinn een fles gegeven en op bed gelegd en toen zelf ff gaan douchen. Zen en Ivy zijn weer terug en staan nu te douchen. als ze klaar zijn moet ik weg want moet naar mn werk. Mn stemming loopt weer aardig omlaag te duwen dus heb absoluut geen zin. En dan ook nog gezellig eerst een praatje met mn leidinggevende. Zo fijn.

11. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van beertje Bobbi, ken je die boekjes? Die zijn hier echt favoriet bij Arinde:)
    Ze wisselde steeds of ze een Bobbi-taart of een Jip en Janneke-taart wilde. Vorige week heb ik zelf de knoop maar doorgehakt, want vond dit zelf leuker om te maken dan Jip en Janneke;)

12. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel fijn dat je vanmorgen weer lekker wat gedaan hebt!!!!
    Op je werk komt het ook vast goed meid!!! En laat je niet op je kop zitten door je leidinggevende (wat heb je daar trouwens vaak een gesprek mee;))!

Gaat Zen morgen voor 2,5 week weg??

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    en bij de marsepein van die crisco gebruiken om het soepeler te maken tegen eht scheuren. Maar dan ook weer niet teveel want dan gaat het daardoor juist weer kapot.

14. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Hier nog wat opgeruimd, de vloer nog geveegd en gedweild.. verder wilde ik met mika strakjes nog mokken beschilderen voor vaderdag. Zag dat bij de hema staan voor meen 6,95. Zitten 4 mokken in, eentje voor papa en 1 voor een opa en nog 1 voor de andere opa.. en dan heb ik er eentje over.. mag mika die voor zichzelf verven ;).
    Verder bij de fysio geweest, en ook daar nog te horen gekregen dat ik nu eerst aan mezelf moet denken. omdat ze nu voelt dat het niet goed zit in mijn nek en schouders, en ook omdat het erger wordt.. Ze zei van Ik dacht dat het goed ging met jou dus vandaar dat ik er 2 weken tussen wilde laten zitten, maar omdat je nu alweer een afspraak hebt gemaakt gaat het helemaal niet goed, en dat voel ik ook aan de spieren. Ik moest meer rust nemen en dingen doen waar ik energie uit haal.. (waar heb ik dat vaker gehoord...). En ze zei ook het huishouden enzo komt wel weer, denk nu eerst maar eens aan jezelf en dan aan de rest. Ga lekker er met de kids op uit, of ga iets doen waar je energie van krijgt...
    Ja ik wil heel erg graag, maar tis makkelijker gezegd dan gedaan en dat zei ze er gelukkig ook achteraan..

15. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke...daar heb ik wat aan:p want wanneer is het niet te dun en niet te dik:D

16. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ja die vindt het leuk om mij om de haverklap lastig te vallen. Alsof ik het zo leuk vind om telkens weer hetzelfde te melden.
    Zen gaat idd 2,5 week weg. Zie er zo tegenop.:(

17. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus voor zometeen...lekker even van het zonnetje genieten:) lekker met de kids gaan wandelen of in de tuin met een bak water ofzo:)

18. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is toch nergens voor nodig. Kun je niet gewoon met haar afspreken dat je 1x per 3 weken ofzo een gesprek met haar hebt! Lijkt me voor jullie beide beter dan zo!

Komt vast goed meid!!!! Je hebt je er de andere weken ook doorheen geslagen en je kunt het best!!!!

19. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    uhm welke zon :(. Hier is het grijs en koud..

20. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    joh, das maf. Hier smelt je gewoon weg.

Deel Deze Pagina