he sann, ook vanaf hier een dikke knuffel. En wat ramoontje en daantje al zeiden, miss is ze juist wakker voor jou. kinderen voelen zoveel aan. de laatste week was het weer wat rustiger in huis en justin slaapt door. gisteren was het weer donderslag en bliksem en meteen is hij snachts wakker en overstuur. ze voelen dingen haarfijn aan.het is gisteren ook alweer uitgesproken hoor (weer geldkwestie, word er zo moe van ) maar dat maakt justin niet mee. die lag al op bed. vanavond heb ik hem nog niet gehoord, dus heb goede hoop dat hij weer doorslaap. kortom, kinderen voelen alles aan. van de week zei justin ineens, uit het niets, mama ik hou van je! nou ping! tranen in mijn ogen! dennis hoorde het ook en die zei ook iets van "ahhh". hij kan zooo lief zijn!! maar ik dwaal af!! je kan altijd hier terecht voor je problemen hoor! we "zeuren" allemaal wel eens, en willen dingen graag kwijt, en dat kan hier gewoon. dus voel je niet bezwaard.
Ik ga er van tussen. Ik ga de tafel dekken voor het ontbijt, dan lekker douchen en daarna lekker slapen! Welterusten allemaal en tot morgen.
@Ling: lief van je meis. Wat naar dat het weer hommeles was. Ik merk het inderdaad ook heel goed dat kinderen alles haarfijn aanvoelen. Ivy uit zich in bij mij heel erg dwars zijn. Aelinn merk ik niet zo gek veel aan, behalve dan dat ze net alsnog ging huilen maar dat doet ze eigenlijk nooit 's avonds. @Ramoontje: slaap lekker straks en tnx
justin net zo hoor. die kan heel dwars zijn en echt ondeugend en brutaal. dat is echt moeilijk. helemaal als je zelf niet goed in je vel zit. maar wat blijkt, als je wel goed in je vel zit, voelen ze het aan en doen ze ineens zoiets lief! dus daar hou ik me altijd maar aan vast. het was weer miscommunicatie wat ik maandag ook met mijn therapeut over zal hebben. gelukkig was het nu snel uitgesproken omdat ik alles rustig had overdacht, oplossing heb voorgedragen en alles uitgelegd hoe het nou zat. en toen bleek het toch allemaal wel logisch. tja, dat moet nog ff groeien denk ik dan maar.
heb het zindelijkheidstrainen nog maar ff in de kast gezet. 3 dagen geprobeerd maar alles ging mis. hij vind het wel erg als hij in zijn broek plast maar zal het de volgende keer echt nog niet aangeven. poepen ging op zich 1x goed maar de rest ook niet. hij is er zelf ook helemaal nog niet mee bezig, dus het staat even on hold. puchen werkt ook niet heb ik gemerkt. helaas, nog geen kostenbesparing aan de luiers!
Tuurlijk joh. Hoe zeggen ze dat ook weer altijd. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. J, dat was het geloof ik. Verandering heeft tijd en ruimte nodig. Elk stapje, hoe klein ook, is er weer eentje. Ik ga maar weer even naar boven. Aelinn huilt weer.
tjonge, Aelinn is 1 bonk onrust. Krijg haar ook niet ontspannen. Alles spartelt en doet. Heb haar nu maar weer ff neergelegd en laat haar maar ff mopperen en beetje huilen. Misschien heeft ze het nodig ff. Ben ik helemaal niet gewend Aelinn die niet slaapt.
Zo, was ik ook ff snel.. een hele dikke knuf voor jou Sann, het is ook niet makkelijk met een pnd en een man die veel weg is, waardoor je geen tijd voor jezelf hebt Toch blijf ik erbij dat je OF de kids 1 dag in de week naar de gastouder brengt, of familie of vrienden die je kids 1 dag per week thuis hebben, zodat jij zelf kunt opladen
Ja, ik weet het, zo'n dag zou ik echt heel goed kunnen gebruiken. We moeten er maar s ff goed over na gaan denken wat de mogelijkheden zijn.
Suus en dat meen ik echt, zijn vorige werkgever weet dondersgoed wat ze met Jeroen voor kwaliteit in huis hebben dus als ze hem echt op zijn waarde inschalen is het een schijntje met wat hij nu vraagt.